יום שלישי, 20 ביולי 2010

שידור ישיר מתאי המדידה של

שלומות לשוחרי השבלוג.

היום בדרך הביתה כששעה פנויה בידיי, נזכרתי שאני עדין חיה, ושלא קניתי דבר לבוש מספר שבועות ולקחתי לקחת את עצמי סוף סוף למיס סלפרידג'ס לבדוק מה יש להם להציע לי במידה 48. כאילו לא די בכך, החלטתי לשים נפשי בכפי ולצלם עבורכם את עלילותיי בתא המדידה, דבר שלא עשיתי מאז לונדון.

כפי שתראו, התמונות צולמו במצלמה הסלולרית שלי, שגרועה אפילו יותר מזו הרגילה אבל זה מה יש ועם זה ננצח. אז מה מדדתי? כמה שמלות מקסי שהתגלו כשקופות לחלוטין ונפסלו אוטומטית, וגם את הפריטים הבאים.

הגופיה הלילכית עם גלידת הניצנוצאז' (מידה 16) התגלתה כשקופה לחלוטין. חבל!

גופיה בגוון שמנת עם צווארון מעוטר אבנים (מידה 14, קיים גם עם אבנים שחורות). 
לא מחמיאה בשום אופן או צורה

אולי עם חגורה*? לא ולא

פליסה דו שכבתי בצבע קורל-ורוד טרנדי (מידה 16) 
אני יודעת למי אני דומה, לא צריך להגיד לי

חולצה מכופתרת בצבע אפרסק עם וולן (מידה 16).
קניתי בזארה חולצת oversize מכופתרת נחמדה בהרבה

גופיה ירקרקה עם גב מתחרה בצבע שמנת (מידה 16). 
זה שמשהו בצבע חמוד ועולה עליך לא אומר שצריך לקנות. רק תראו כמה זה משמין, 
שלא לדבר על זה שחייבים ללבוש משהו מתחת, וזה מעצבן

כל החנות עכשיו (כולל אביזרים ונעליים) בשלושה + אחד או לחילופין, 30% הנחה על הפריט השני. ועכשיו חידה - נחשו מה קניתי?

* נא לא לכתוב בתגובות את הנעלים של מי מזכירה החגורה. אני מפחדת מתביעות, תודה.

10 תגובות:

  1. דווקא חולצת השמנת נראית טוב עם חגורה. נותנת לך גזרת שעון חול.

    לדעתי קנית אותה או את האדמדמה

    השבמחק
  2. זו ממש תשבץ היגיון
    אני מהמרת על הגופיה עם הגלידה כיון שהיא חטפה הכי פחות עלבונות

    השבמחק
  3. האמת שאני דוקא מחבבת את הגופיה הלבנה עם חגורה (רק חבל שרואים את כתפיות החזיה) וגם את גופית הגלידה (חמוד חמוד חמוד), אז מקווה שזו אחת מהן.
    למרות שלפי איך שקטלת את מה שצילמת הניחוש שלי יהיה כלום.

    השבמחק
  4. LOL מור4מי

    גופית הגלידה מתוקה לחלוטין, ותכננתי לקנות אותה אחרי הביקור הראשון שלי שם, אבל אחרי שהבנתי כמה היא שקופה נאלצתי לוותר.

    הגופיה הלבנה יפה בעקרון, אבל לא לרחבת כתפיים כמוני. מפתח הכתפיים הרחב מדגיש כמה אני רחבה בחלק העליון.

    השבמחק
  5. גם המממנת בדיעבד של הקנייה יכולה לנחש או שזה לא הוגן?

    (תודה רבה! הדג התקבל על-ידי החברה העצלה בחגיגות וחיוכים וד"ש לאמא שלך המקסימה)

    שירה

    השבמחק
  6. קישתא שירה, ההשתתפות אסורה על השבלוגרית ובני ביתה (כולל זמניים).

    אמא שלי אמרה שאת ליידי אמיתית ושהתייחסת אליה מאד יפה (שלחצת לה יד וכולי) ואני מסכימה בהחלט, אז תודה רבה! את מוכתרת בזאת לאבירת מסדר האמא :-)

    השבמחק
  7. שרונה מותק (כמה פעמים שמעת את זה?)

    זו המחמאה הכי-הכי מעולה שקיבלתי. אני מרגישה מאוד ברת מזל. תודה לך ו(בעיקר) לה.

    בוקר טוב :-)

    השבמחק
  8. הי שרונה,
    כמי שעוקבת אחרייך לא מעט, אז אין לי ספק שבחרת בגופיית הגלידה. כבר שיבחת אותה בעבר.
    תתחדשי!

    תמי (משקלית)
    הבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=Trueonweight

    השבמחק
  9. גופיית הגלידה מתוקה לגמרי! לא יודעת כמה היא שקופה במציאות אבל בתמונה באיכותה הנוכחית היא נראית קיצית ומקסימה :)

    השבמחק
  10. גבירותיי, אתן גורמות לי לפקפק בעצמי ולשקול לחזור לחנות להחליף את הקניה..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים