יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

אסוס אסוס מה העניינים הבאתם לי שמלה מה זה על הפנים

ראשית, תודה לכולם על התגובות הנפלאות לפוסטים על אמא. קשה לי להגיב, אז אני לא, אבל דעו שאני קוראת ומעריכה כל תגובה ותגובה. כל המומחים הטוענים שהאינטרנט יוצר ניכור בעולם, מוזמנים לקרוא ולהווכח שההפך המוחלט הוא הנכון. תמיד האמנתי בזה שהאינטרנט הוא לא מיקרו קוסמוס עם חוקים משלו, אלא פשוט מראה מדויקת של העולם על הטוב והרע שבו.

ולענייננו. כמו רבות מחברות פורום אופנה מלאה, גם אני קיבלתי השבוע חבילות מאסוס. הן הכילו כמה פריטים מוצלחים וכמה שאוי ואבוי. לצערי השמלה הזו (את קוראת, חלי?) התבררה כפלופ טוטאלי. היא גדולה עליי, אין לה בטנה ובאופן כללי נראית עליי ממש לא משהו. היא חוזרת לחנות.

המכנסים הקצרים, שקניתי במידה 24 (בהתאם להקפים שלי, לפי המפורט בלוח המידות של החנות) טובים בירכיים אבל ענקיים במותן. הם הלכו לתופרת מאחר והם מאד יפים ומיוחדים (בהצלחה במציאת מכנסי משי קצרים עם פרחים במידה 50 בישראל). והשמלה עליה חלמתי חודשים הגיעה עם ריצ'רץ' פגום, וגם היא אצל התופרת מאחר ולשלוח אותה להחלפה סתם יעלה לי את אותו הסכום. אני אראה לכם תמונה כשהיא תחזור.

המכנסיים האלה יצאו חביבים, אף כי יותר מבריקים-סינטיטיים משציפיתי, ולכן לבשתי אותם לעבודה אתמול. אני יודעת, הגופיות משמינות ככה אבל זה מה יצא. נסו להתרכז בשרשרת והמכנסיים.

שרשרת - Accessorize
גופיה תחתית - 10 ש"ח מהחור בקיר ליד קופ"ח
גופית וולנים - Top Shop (מלפני שנתיים)
מכנסים - Asos
סנדלים - עמנואל


ואם כבר באסוס עסקינן, אני מוכרת את החולצה הזו - חדשה עם התגית, במידה 20 (48-50). היא די oversize ומאד נעימה וחמודה. מכירה בחנות עכשיו, כולל משלוח, 155 ש"ח ואני מוכרת אותה ב-120 ש"ח משלוח בדואר רשום יוסיף עוד 20 ש"ח. כמה נחמד ולא צריך לשלם מכס. אני אוסיף אותה לדף המכירות שלי.

100% ויסקוזה נעימה ומעוטרת מראות קטנות

ולסיום, אני הולכת לקנות מצלמה חדשה השבוע, אז אם התכוונתם לתרום לקרן לקנית מצלמה איכותית לבלוג, זה הזמן. כל סכום יתקבל בברכה!

8 תגובות:

  1. תתחדשי! מנסה למצוא את העוז בנפשי לקנות באינטרנט.
    אהבתי מה שאת לובשת בתמונה, נראה עלייך אחלה.סקרנית לראות את השמלה, לכשתחזור מהתיקון.
    נשיקות
    רוני

    השבמחק
  2. מחכה לראות את השמלה כבר!
    נשמע כיף להתפנק במתנה כזו =] בהחלט מגיע לך!

    תלבושת חמודה, מתאימה לימים הלוהטים האלו- וממש ממש אהבתי את הסנדלים!!

    השבמחק
  3. תודה רבה!

    רוני, כדאי לך. את צריכה למדוד את ההקפים שלך, ואז תהיי מסודרת. בפרט אם את קונה בחנות שמקבלת החזרות.

    השבמחק
  4. אוווו, את מעודדת אותי לדבר עבירה. הדבר האחרון שכרטיסי האומלל צריך זה מקור גיהוץ נוסף, אבל זה באמת מפתה.
    אם יש לך זמן וחשק וכוח לכתוב בהזדמנות אתרים מומלצים לקניות, בטוחה שאחכים מכך.
    נשיקות
    רוני

    השבמחק
  5. בהחלט. אני אוסיף את זה לרשימת הדברים שצריך לכתוב עליהם.

    השבמחק
  6. ואו גם אני רוצה לקנות באינטרנט . אבל זה מפחיד אותי בלי למדוד.. (נראה מה יהיה אחרי שאני אקבל את חזיות שהזמנתי. איך את מסתדרת עם המידות?

    ---------------------------------
    http://in-tes.blogspot.com/

    השבמחק
  7. אז טוב עשיתי שלא הזמנתי את השמלה, את אומרת? חבל שהיא התגלתה כפלופ.
    ואת נראית מקסים כרגיל :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים