יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

מיאו חתולה במגפיים

ההמונים דרשו תמונה של המגפיים וההמונים יקבלו יותר ממה שביקשו - זו הפעם הראשונה שאני לובשת את המחוך הזה ולעולם לא אלבש אותו יותר בלי ג'קט מעל עד פורים, אז תהנו כל עוד אפשר!



חצאית - וינטג' Top Shop
מחוך ומגפיים - Evans
כובע - אקססורייז

הכל מהנסיעה הנוכחית ללונדון. את החצאית מצאתי כשחיפשתי את הנעלים הוורודות של Office בטופ שופ הגדול באוקספורד סירקס. הם הוציאו שלושה סטנדים מלאים בפרטי One of מקולקציות ישנות של טופ שופ משנות השבעים והשמונים המוקדמות, והחצאית קפצה מול עייני מיד (יש לי קטע עם טול אתם מבינים, וברשימת הקניות שלי היה רשום "חצאית טוטו" אז הייתי חייבת לקנות). היא מדהימה, והיא תפסה לי חצי מזוודה והיא וינטג' אמיתי משנות השמונים, לא עלאק וינטאג' שמוכרים היום בכל פינה. מה יש לא לאהוב? אתם בכלל קוראים מה שכתבתי או רק בוהים לי בחזה? תתביישו לכם. יאללה, בואו נשיר!

16 תגובות:

  1. מה פתאום בוהים לך בחזה. זאת בחינה פשניסטית מעמיקה של האיכויות האופנתיות של הקומבינזון, זה.

    השבמחק
  2. וואו. חבל"ז. האמת שעכשיו, ליד החצאית (המדהימה לגמרי) והמחוך, המגפיים מחווירים. (: נראה לי שלא משנה מה עוד הבאת מלונדון, הצירוף הזה חייב להיות הקנייה הכי טובה שלך.

    השבמחק
  3. וואו את מדהימה!
    סט תמונות מעלף שלך לדעתי.
    המחוך סקסי כל כך :)

    שרונה

    השבמחק
  4. מכל התמונות אני לא מצליחה להבין למה את מידה 48 ונראית פצצה ואני מידה 46 (על 171 ס"מ), טוחנת שעתיים כל ים בחדר כושר ונראית אחרי הפצצה.
    כל הכבוד על האומץ והקניות המפתיעות. בהחלט נראה מעולה (גם אני מתה על הכובעים האלה, אבל אני גרה באיזור של אוכלוסיה מימי הביניים...)

    השבמחק
  5. חכי חכי, בינתים אני לא רואה מתי יהיה לי האומץ לצאת עם אחד מהכובעים האלה מהבית. פעם הלכתי לעבודה עם קשת מגניבה שקניתי באטסי וכל היום אכלתי קש מהבנים בעבודה (פרימיטיבים).

    ותודה על המחמאות. אני בטוחה שאת מגזימה ואת במינימום חמודונת דלוקס!

    השבמחק
  6. אני הלכתי עם אחת הקשתות האלה (מכרו כאלה משובחות ממש ב 10 ש"ח באוניברסיטה באחד הירידים). בסוף היום זה סתם הכאיב לי מאחורי האזניים. אני יותר טיפוס של דברים שנתלים על בסיכות. יש לי שיער שנוטה להתנגד ולהעיף כל מה שנשען עליו באגביות. אני מעדיפה סיכות כי אז ההתנגדות פוחתת :-D
    יש לי תמונות להוכיח שאני יותר בכיוון של סברינה דלוקס :-|

    השבמחק
  7. שנאמר, I approve. אבל כאילו, אייטיז, חצאית גדולה בכחול, מחוך סגול, הדרך היחידה שבה הייתי יכולה לאהוב את זה יותר היא אם גם המגפיים היו בצבע חי כמו כחול או סגול.
    דעתי נחשבת או שבהיותי חובבת אייטיז אני פסולה לעדות?

    השבמחק
  8. פסולת חיתון כן, פסולת עדות לא. והידד לרשומה שסוף סוף גרמה לך להגיב כאן :-)

    תזכירי לי ללבוש את זה עם המגפונים הוורודים שלי בפעם הבאה.

    השבמחק
  9. ועם חותלות!

    השבמחק
  10. וואוו שרונה, את נראית מ-ע-ו-ל-ה!!!

    השבמחק
  11. גו בייבי!
    את רואה, לא סתם הציבור דרש בתוקף תמונות.

    השבמחק
  12. זה לא חוקי! את נראית מהמם ככה! פשוט מהמם.
    החצאית והמחוך מחמיאים לך בטירוף :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים