יום רביעי, 5 בינואר 2011

שירה, מבצעים ונעליים

מי כתום וגם גדול?
את מי נאהב יותר מכל?
את מי אסור לקחת בלי לאכול?
ידידנו המוסקול!

הבוקר התעוררתי תפוסה לחלוטין. זה היה צפוי, כי אתמול הצוואר שלי אותת כל היום על אי שביעות רצונו ואני התעלמתי ממנו בנונשלנטיות. היום לא תהיה נונשלנטיות. כבר שילמתי מחיר כבר כשנאלצתי לבטל פגישה חשובה על הבוקר בזמן שאני מחכה שהמוסקול יעבוד ויאפשר לי לנהוג. חררר.

בכל מקרה, אני מפשפשת פה באסוס להעביר את הזמן ויש הרבה שמלות חמודות במחירי מבצע כדאיים. אז הנה כמה המלצות קניה, בזמן שהמוסקול עושה את שלו (בהנחה שזו לא שפעת). שימו לב שבמבצעים כאלה המידות נגמרות מהר, אז אם יש משהו שאתן רוצות - קנו עכשיו שלא תתחרטו אחר כך.

אחת השמלות החביבות למראה, שהצגתי ברשומת הסליבסטר עולה עכשיו 33$ במקום 112$. אני שוקלת לקנות אותה לחתונות הקיץ הקרבות. שימו לב - היא דורשת חזיית סטרפלס טובה.


החמודה עם הצווארון ניצנוצאז' עולה עכשיו 24$ במקום 80$. יש בכחול ובצהוב חרדל. אני חושקת בה כבר זמן רב, אבל לא קונה כי היא מתאימה רק לבעלות חזה קטן.


גם בלונדון וגם בארץ חיפשתי ג'קט דמוי עור שחור ולא מצאתי אחד פשוט מספיק לטעמי. לפני שבוע קניתי אותו באסוס ב-40$ (חצי מחיר) עכשיו האנטישמים הורידו אותו לרבע מחיר, אז קנו אותו ודפקו אותי בכיף. למי שרוצה, יש גם מעיל עור ב-52$ במקום 172$.


לחובבות המקסי שנטי, שמלה חמודה בצבע קורל עם רקמות במחשוף ב-34$ במקום 112$.


שמלת הצ'ארלסטון החמודה עולה 24$ במקום 79$. אם אתן מחובבות הסלסה / ריקודים סלוניים אתן פשוט חייבות אותה!


מכנסי קורדרוי נחמדים שעולים 17$ במקום 55$. לי הם לא יתאימו, כי הם רחבים בירכיים וצרים למטה, אבל הם יהיו מעולים למי שיש לה גזרת לבנה או תפוח כזאת - עם בטן גדולה ורגלים רזות וישבן שטוח, הם יוסיפו לכן ירכיים ויתנו אשליה של מותן צרה (אגב, רשומת המכנסים מאתמול ממשיכה להתעדכן עם עצות מהקוראות, שווה לעקוב!).


ואם כבר במבצעי אסוס עסקינן, תגידו שלום יפה לנעלים החדשות שלי שהגיעו אתמול. הן עלו פחות ממאה ש"ח (קניתי אותן בסייל של חג המולד בהנחה מטורפת פלוס משלוחינם) והן כל מה שחיפשתי השנה ולא מצאתי. ממה שאני רואה, הן אזלו מהחנות. סוף סוף יש לי נעלים שחורות נורמליות שאפשר לנעול עם מכנסים וחצאיות ולא רואים על כל אישה שניה ברחוב, הללויה. עכשיו כל מה שנותר לקוות לו זה שלום עולמי ושהמוסקול ישפיע כבר.

6 תגובות:

  1. תתחדשי על הנעליים, מקסימות!
    שאלה לי אלייך - כשאת קונה באסוס מעל 50 דולר, האם את נדרשת לשלם מע"מ ו/או מכס בדואר?

    השבמחק
  2. תודה!

    לפעמים אני מקבלת מכס לתשלום ולפעמים לא. לרב לא. ההזמנה הכי יקרה שלי מהם הגיעה היום (90$ בערך, המשלוח היה חינם) ולא שילמתי מכס. להבנתי, מדובר בסוג של הגרלה.

    השבמחק
  3. בלוגי מושקע עבודה אני מקדם אתרים ההיתי ממליץ לכם גם בבלוג פוסט ניתן להעביר את הבלוג לדומיין רגיל כדאי אחלה בלוג

    השבמחק
  4. איך אני אוהבת שאת מוצאת את הדברים המדליקים האלה.. השמלה הסגולה אני לא יכולה להוריד ממנה את העיניים!!
    ובגלל שאני לא בעלת חזה גדול.. אלה הבטן היא הבעייתית אצלי היא נראית לי מושלמת לי לא??
    הנעליים הורסות!! אחלה קנייה!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  5. המכנסיים נראים מעולה. בדיוק הגזרה שאני אוהבת רק שאני לא אוהבת קורדרוי. חוץ מזה קניתי כמה דברים מאסוס ויצאתי מבולבלת מהמידות. נראה לי שאני אדבוק בשיטה הטובה והישנה של לקנות בחנויות מאבן.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים