יום חמישי, 6 בינואר 2011

פעם הייתי רזה

ואני אהיה שוב. אבל אל תדאגו, חשבתי על זה והגעתי למסקנה שהפופולריות של השבלוג רק תעלה אם אני אהיה רזה יותר.

המדים של שנת 2003 -
שיער קצר ורוד
תיק מזארה
נעלים של אדידס
מעיל של נעמה בצלאל (שאורית מתחננת לקבל)
והמכנסים הקדושים של לולו ליאם (שאני שומרת ללבוש בעתיד)

 copy של אמא (היום חמישה חודשים למותה)
שנים אחר כך היא התחננה שאני אחזור לשיער קצר וורוד

 ועכשיו - צילומים של דני דורפמן

 כשהייתי רזה אהבתי לשבת באמבטיה, סתם ככה בשביל הכיף

וגם נראיתי יותר אינטלקטואלית.

לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים.

15 תגובות:

  1. שרונית היקרה, בתמונה הראשונה את נראית בעיניי כפרי בוסר. אני יותר מתחברת לטעם שלך עכשיו. נדלקתי על השיער הורוד. יש מצב לקאמבק?
    זמנך להיות רזה עוד יגיע. קחי את החיים באיזי. אוהבת.

    השבמחק
  2. היי שרונה, גיליתי את הבלוג הזה לפני כמה שבועות, ואני נהנית מאוד לקרוא פה! אני זוכרת את הצילומים האלה של דני דורפמן עוד מימי live journal :-)

    השבמחק
  3. מאיך שאת כותבת על זה אני מבינה שאת לא רואה את זה, אבל אני לא רואה כמעט הבדל בין "כשהיית רזה" להיום פרט להבדלי גיל, ולכך שנראה לי שלא היית מצטלמת היום בפוזות האלה.

    השבמחק
  4. עזבי את המשקל
    השיער הורוד צריך לחזור
    לפחות פס סמלי :)

    השבמחק
  5. לא לא לא, הייתי אז כמעט שלושים קילו פחות מהיום.

    וצעירה.

    :0)

    השבמחק
  6. תמונות יפות מאוד. התמונה שבאמבטיה מדהימה!

    השבמחק
  7. התמונה באמבטיה היא התמונה האהובה עליי ביותר בכל הזמנים.

    השבמחק
  8. אני מניחה שאם תרצי בסוף גם תרדי במשקל. אני יודעת שאני (מודה שמעולם לא הייתי ממש שמנה, אבל קצת מלאה אחרי 3 הריונות צפופים) רק השנה אחרי חמש שנים פשוט החלטתי שדי וירדתי את כל המשקל העודף.
    אבל לגבי צבע השיער... אהבתי את הברונטית שבך :)

    השבמחק
  9. התספורת הורודה (והמעיל הורוד) מהממים!

    לגבי הירידה במשקל- אשמח לעזור אם תרצי (ממש במקרה אחת מקוראותייך הנאמנות היא דיאטנית קלינית... :)

    השבמחק
  10. אז וגם היום את יפה ויש בך קסם שאין בהרבה נשים שאני מכירה.
    בתמונות האחרונות את ממש נראית כמו שחקנית קולנוע.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  11. היית מהממת אז ואת מהממת גם היום. בעיניי הטעם שלך היום הרבה יותר שווה וסקסי.
    התמונה באמבטיה מהממת!

    השבמחק
  12. גמני מתה על התמונה באמבטיה. יפה לך, המבט החצי מסתורי.

    תודה על הבלוג. אני לומדת , נחה וצוחקת כשאני קוראת אותך, ושלשתם חיוניים ומשמחים.
    גלית.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים