יום ראשון, 9 בינואר 2011

שככה יהיה לי פטרוזיל בשיניים, שרונה מגרילה זוג משקפיים!

הקיץ קרב, החום הגדול, ולכבוד האירוע נגריל מישקפול. וכשאני אומרת מישקפול, אני מתכוונת למישקפול הזה -




רוצים לקבל את משקפי השמש המזניבים האלה של Blumarine, מתנת אופטיק סנטר אאוטלט (דיזינגוף סנטר תל-אביב, אגף B, קומה 3) במתנה? כך תרשמו להגרלה:
  1. ההגרלה תמשך מהיום, יום ראשון ה-9/1/11 ועד יום ראשון ה-23/1/11 בערב.
  2. כדי להרשם להגרלה יש להגיב כאן למטה בצרוף כתובת אימייל ליצירת קשר. אין אימייל - אין השתתפות בהגרלה (גם אם אנחנו מכירים).
  3. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "עקוב" למעלה).
  4. למשתמשי פייסבוק - יש לעשות לייק לדף שלי וגם לרשומה הזו.
  5. הפיצו את דבר ההגרלה לחבריכם, אויביכם ומעסיקיכם בכל האמצעים העומדים לרשותכם (בלוג, טוויטר, פייסבוק, אימייל, יונת דואר, איצטרובלים במרינדת טחינה ואיתותי אש אינדיאני). 
  6. מאחר והם נראים לי עדינים מכדי לשלוח בדואר, הזוכה יתבקש לאסוף את המשקפים ממני (בתל אביב). הידד!
אם יש לכם בלוג או אתר ואתם רוצים לקדם את ההגרלה, אמרו לי ואשלח לכם כפתור חביב!


20 תגובות:

  1. הם מאוד יפים - הפרח והחישוק המנצנץ מדליקים.

    יהודית

    resiv.v@gmail.com

    השבמחק
  2. אוי אוי אוי הם עושים לי ריגושים במעיים!!! נהרסתי קשות ולכן לייקקתי' הגבתי ואף קידמתי בפייג' של הבלוג' בפייס.
    על החתןם
    meikauf@gmail.com

    השבמחק
  3. אוי הם כאלו מגניבים
    רוצה רוצה רוצה רוצה
    (אולי סוף סוף אזכה בהגרלה שווה...)

    aconomika@gmail.com

    השבמחק
  4. אוהבת אוהבת...
    רוצה גם.. כמובן שלייקקתי כבר.
    ואני מוסיפה את הקישור לפוסט בבלוג שלי....
    sosner.job@gmail.com

    אוהבת,
    ען_פשוטה

    השבמחק
  5. איזה שוות! רוצה רוצה רוצה! Taldr7@gmail.com

    השבמחק
  6. הם מגניבות!!!
    אני רוצה...
    הפייסבוק בלייק כבר מזמן... :)

    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  7. שיק שיק שיק
    יותר ממתאים לי לזכות :)
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  8. אשמח לזכות במשקפיים. :)

    ליזה.

    liz164@walla.co.il

    השבמחק
  9. לרגע באתי לכתוב גמני גמני ואז נזכרתי שאני חייבת עדשות אופטיות לשקלופי השמש שלי ואלה נראות עם עדשות די גדולות :-(

    אז המממ... אני אוותר על ההגרלה אבל אציין שהמשקפולים האלה נאים.

    השבמחק
  10. אני רוצה לזכות פעם אחת בחיי במשהו.
    שרונה, אנא הגשימי משאלתי :)

    השבמחק
  11. אני ממש נרגשת לקרוא פה.
    לא ידעתי שיש כאלו בלוגים עדיין. לא חיפשתי מספיק מסתבר.
    אני רוצה משקפי שמש 8)

    sheini@walla.co.il

    השבמחק
  12. אה.. סליחה, המייל שלי זה
    shirlygabay@walla.co.il

    השבמחק
  13. עוד אחות של שרית... :-)

    משקפיים מגניבות ואת מצחיקה בטירוף!
    תודה!
    ליאת
    liat.gabay1@gmail.com

    השבמחק
  14. היי,
    עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר זמן מה.
    אחלה הגרלה
    ksushik@gmail.com

    השבמחק
  15. הגיע הזמן להציג את עצמי, ולהפסיק להתחבא לי מאחורי המסך:)

    אז נעים להכיר, זו אני

    offra.engel@gmail.com

    השבמחק
  16. moomy needs new shades :-P

    Odel76@hotmail.com

    השבמחק
  17. איזו הגרלה כייפית! במיוחד אחרי שמשקפי הטייסים המהממים שלי (דיזל) נשברו ואין להם כבר חלקי חילוף באירוקה. אני יודעת, סיפור קורע לב :-)

    השבמחק
  18. קודם כל תרגישי טוב!!!
    הן מדליקות, אשמח ביותר לזכות:)
    sharonad01@hotmail.com
    follower מזמן מזמן, גם בפייס :))

    השבמחק
  19. משקף מהמם!!

    האופנה יהיהו הרבה אבזירי אופנה עם חורים ( ככה אומרים)..

    אפרופו משקפי שמש ואופנה.. מה שם המשפחה האמצעי של טומי הילפיגר?? תודה!!!
    http://www.facebook.com/erroca?sk=app_162812573774346

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים