יום שישי, 21 בינואר 2011

פפראצי

הבוקר הגיע חברי הותיק, דני דורפמן, לצלם אותי לכמה פרויקטים עתידיים. דני ואני חברים מהצבא והוא צילם את התמונות הטובות ביותר שלי לאורך השנים (זוכרים את תמונת האמבטיה?). גם הפעם הוא הפליא לקלוט אותי כמו שאני ובמיטבי, מה גם שאיתו זה הכי קל לי "לזרום". הנה כמה צילומים בהם אני עושה דברים ששמנות לא אמורות לעשות, לפי תעשיית האופנה המקומית.

שמנות לא אמורות לחשוף רגליים.

ובטח שלא לחשוף כתפיים.

שמנות צריכות ללבוש בגדים רחבים.

שמנות אמורות ללבוש שחור.

לשמנות אין חיי חברה והן מבלות זמנן ברחמים עצמיים.
 
אלו רק חמש מתוך כמעט מאתיים תמונות. אני מניחה שהן יסתובבו הרבה בחודשים הקרובים. ואלה עוד לא המוצלחות שבהן, אותן אני שומרת למטרות למענן צולמו. קל להבין למה אני חוזרת ומצטלמת אצלו כבר כמעט 15 שנים, הא?

למי קראת שמנה?

13 תגובות:

  1. מקסים. 'שמנות' אמורות לחשוף את כל מה שיפה אצלן ועשית את זה בחוכמה וטעם.
    כממושקפת (ו'מעודשת') אחת לרעותה - עדשות ומהר! למה להסתיר כאלה עיניים יא רעה?

    השבמחק
  2. יא מהממת אחת :-)
    אהבתי את התמונה שלך עם הלפטופ ועם השמלה הסגולהץ היא מדורותי פרקינס?

    השבמחק
  3. את 'שמנה' מהממת יקירתי. אני סקרנית לראות את התמונות הבאות!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  4. הכי אהבתי את התמונה שלך עם המחשב. גם רואים את הרגליים היפות, וגם האורך של השרוולים בחולצה פשוט מצויין לך.

    השבמחק
  5. תודה!

    השמלה הסגולה ממונסון בלונדון, המכנסים הקצרים מאסוס, החולצה המכופתרת מדורותי פרקינס בלונדון והטוניקה המאד אדומה ממיס סלפרידג' בארץ.

    השבמחק
  6. נו אז מה.. אז אנחנו לא אמורות.. הכי יפה בנו שאף פעם לא שמענו לאלה שאומרים לנו מה אנחנו לא אמורות לעשות... את מהממת! הבגדים מדהימים... ואת הכי יפה כשאת מחייכת!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  7. צלם צלם הדני הזה!
    והדוגמנית שלו כה נחמדת :-)

    אחלה תמונות!

    השבמחק
  8. הי שרונה,אני חולמת על לבישת מכנסיים קצרים או שמלת מיני.הרגליים שלי לא שמנות אבל יש לי צלוליט ורואים את זה דרך הגרבונים.יש לך רעיון לפתרון?תודה.

    השבמחק
  9. וואו את מדהימה! כמה סטייל!
    התמונה עם הלפטופ פשוט נהדרת!
    והנה משפט שלא נגמר בסימן קריאה.

    השבמחק
  10. אני חושבת שהתמונה לפניה אחרונה ממש מוצלחת....

    ובכלל איזה מגניב זה סט צילומים. גם לי בא!

    השבמחק
  11. תודה לכולם!

    אנונימית, גרביונים אטומים לא מסתירים את זה? יש גם גרביונים מצמר, שהם כמו טייץ, וכשחושבים על זה - את יכולה ללבוש טייץ מתחת למכנס הקצר.

    גם אני הכי אוהבת את התמונה עם הלפטופ, מבין התמונות האלה :-)

    השבמחק
  12. מחקתי בטעות תגובה בה נשאלתי איפה קניתי את חזית הסטרפלס. התשובה היא - לייה לונדון. יקר מאד (כמעט 600 ש"ח) אבל היא הכי טובה שמדדתי. אני בטוחה שאפשר למדוד שם ואז לקנות בחצי מחיר אונליין.

    השבמחק
  13. האורך של השרוולים ממש במקום אני לא יודעת איזו תמונה הכי אהבתי אבל בגדול כולן מצאו חן בעיניי :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים