יום חמישי, 20 בינואר 2011

בגדול, זה נראה מעולה

כשקוראת הבלוג המקסימה, שובל, ציינה שיש כתבה עם אזכור שלי בזמנים מודרנים מאתמול קפץ מיד האגו שלי וצרח שאלך לחפש לו עיתון. לך חפש בעצמך יא עורב, אמרתי לו, ושלחתי אותו לחפש מי יסרוק לו. והוא מצא, כי ככה זה עם אגו, כשהוא מנופח מספיק, הוא מוצא פתרונות יצירתיים.

אני חייבת לומר שהכתבה, שכוללת 50 טיפים אופנתיים לנשים במידה 50 פשוט מצוינת! שלי גרוס (שהיא אחת מבלוגריות האופנה הטובות בארץ, לטעמי) הצליחה לסטות מהשטאנץ המקובל בכתבות מסוג זה ולספק אוסף של טיפים ורעיונות מוצלחים ביותר. למדתי כמה דברים חדשים (גרביונים במידה 50 אצל מיכל נגרין?? את זה אני חייבת לבדוק). מצאה חן בעייני גם הדוגמנית שנודבה לפרויקט, מילי נחום שמה. היא נראית מלאת חיים, סקסית ושנונה (כן כן, אפשר להראות שנונות גם בתמונות, רואים את זה בעיינים) והסטיילינג גם הוא - צעיר, חינני, נשי ולגמרי וההפך מנדוש. כל הכבוד לסטייליסטית לימור ריחנה. מעולם לא שמעתי עליה קודם אך אני מקווה לשמוע עליה בעתיד (לימור, אם את רוצה אותי לפרויקט כלשהו - רק תשרקי ואני באה).

הטיפ החביב עליי בכתבה הוא זה - 
שאת מסתפרת, זכרי שנפח
השיער צריך להתאים לגודל הגוף. שיער
מלא ונפוח יחמיא לך, שיער קצוץ או
מודבק לקרקפת עלול לגרום לראש שלך
להיראות כמו דובדבן על עוגת קצפת
נכון לחלוטין. וגם זה מצוין - 
תיק צריך להיות
פרופורציונלי לגוף של מי שאוחזת אותו.
אם את גבוהה וארוכה, לכי על תיק צר
וארוך. אם את עגלגלה, היצמדי לתיקי שק.


לסיום, הקשיבו היטב לשיר המופלא הזה, אותו אני שומעת בלופים ביממה האחרונה. איך קול כזה גדול יוצא מאישה כזאת קטנה? מדהימה אותי כל פעם מחדש שרית חדד. המילים מתאימות מאד למסר של הכתבה ולמסר של הבלוג (חופש מחשבתי וחופש פעולה, למקרה שתהיתם) לנשים בפרט ולאנשים בכלל. אז הגבירו את הוויליום ויאללה לנפנף ידיים ולשיר בקול רם. וכן, זה כולל אותך שם בחדר!

"מילים שאמרתי קטנות ממני היום" המשפט הזה מרגש אותי עד דמעות.

6 תגובות:

  1. כתבה מאוד מוצלחת... וברור ש"המלבישה" היא כתבת מעולה!!
    השיר מדהים, היתה תקופה שהוא סימן את חיי בכל מילה ומילה!!
    וכן, אני שומעת עכשיו בזכותך.. ומנפנפת בידיים (ועוגיה בפה!).
    עין_פשוטה

    השבמחק
  2. בטח גם הרבה טיפים מצאימים לנשים במידות ביניים. יש לך סריקה באיכות גבוהה שאפשר לקרוא?

    השבמחק
  3. קראתי את הכתבה הזאת.
    אהבתי גם אני את הדוגמנית שנראתה אינטליגנטית וחמודה מאוד. אבל דווקא בכפולת העמודים שבה רואים מצד ימין 4 אפשרויות לבוש, הם הולכים הפוך לטיפ שגם את ציינת. בתמונה העליונה השמאלית הראש נראה לגמרי לא פרופורציונאלי לגוף ולבגד. וגם התספורת ה"מודבקת" הזאת לא מוציאה מהדוגמנית את החן וה"חמידות" שלה.
    אבל, בעצם, מי אני שאדבר... אצלי גם "סמרטוט הפלא של ניקול" נחשב לפריט לבוש נהדר ומלא שיק.

    השבמחק
  4. לגביי בחירת התיק- באיזושהי תכנית אקססוריז באופרה הסבירו להתאים תיק שדווקא מנוגד לצורת הגוף. כלומר, אם את עגלגלה, בחרי תיק מלבני וצר. הם אמרו שתיק עגול וגדול ידגיש את הצורה הכללית במקום לשבור אותה.

    השבמחק
  5. הי שרונה,

    הבלוג שלך מקסים. אני שמחה שקיבלת הכרה ופירסום.

    תמי

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים