יום שני, 10 בינואר 2011

קולקצית הקיץ של H&M

האדוקים בקוראיי ודאי זוכרים שנשבעתי לא לדרוך יותר בעזריאלי בכלל ובסניף H&M בפרט. בפעם האחרונה שהייתי שם (לפני כחודש) לא מצאתי אפילו בגד אחד ראוי לרכישה. המדפים מלאו סמרטוטים מסוגים שונים ואני התבאסתי רצח, כי רציתי חולצות זולות עם שרוולים ארוכים (שבסוף קניתי באסוס). מה שמזכיר לי שאת הזיכוי המתוקן שלי מגאפ טרם קיבלתי. חסססטחינה על שרות הלקוחות שלהם.

בכל מקרה, אני שמחה לדווח שהיום היתה לי חוויה מתקנת עם H&M (לעזריאלי אני עדין לא נוסעת, אבל מסתבר שיש סניף בכפר סבא במתחם G). הוזמנתי יחד עם בלוגריות אחרות לבחוש בקדרת קולקצית הקיץ של החברה, ומה אומר לכם? זה נראה טוב. ממש טוב.

אני באתי, כהרגלי, מזוית ראיה שמנמנה וחיפשתי פריטים שארצה לארח אצלי בארון ומצאתי גם מצאתי. סקלת הצבעים מקסימה, קיצית מחד ומאופקת מאידך (בז', צהוב, כחולים וירקרקים, ורודים ואדומים), המחירים נוחים כרגיל ויש כמה אופציות מוצלחות להפליא גם למלאות שבחבורה (עד מידה 46). הנה כמה דוגמאות שאהבתי במיוחד אותן תוכלו למצוא בחנויות הרשת בחודשים פברואר-מרץ.


עליונית (לא ראיתי אותה בהשקה, אבל היא מוצאת חן בעייני) במחיר 149 ש"ח

שמלה יפהפיה באדום וורוד במחיר 299 ש"ח וצמיד ב-60 ש"ח
היא תהיה בעייתית עם חזה גדול וכתפיים רחבות (קולר לא הכי מחמיא לזה) 
אבל לצרות החלק העליון אני אומרת - רוצו!

אוי כמה שאני קונה לי את השמלה המדהימה הזו (כן, אפילו שהיא סגורה למעלה)
גם היא עולה 299 ש"ח והמגפונים בתמונה עולה 399 ש"ח

חצאית עם חגורת גומי, שגם עליה אני זוממת.
סטפאני היתה לובשת אותה בלי למצמץ (וגם סקינה)

תיק (קלאץ' בתוספת שרשרת לנשיאה על הכתף) וארנקון תואם, לחובבות הטראש

 שמלה בוהמית עם חגורה מעוטרת ציציות מוזהבות, איזה יופי!

בקיצור, יש למה לחכות! הרזות בחבורה ישמחו למצוא מכנסיים יפים ומגוונים בצבעים רכים וערפיליים כאלה, ומגוון של חצאיות קצרות ומכנסונים וג'קטים נחמדים וקלילים. ולסיכום הרשומה הקצרנית משהו הזו (אני עיפה, עיפה עיפה עיפה עיפה ונמאס לי מהשיפוץ ואני עיפה) - מה לבשתי ואת מי פגשתי.


תמר ואני מאושרות שצלחנו עוד פרק בטירונות הבלוגרים

בזכות תמר, אגב, יש לי את הענק של לאנוין. כך יכולתי
להגיע להשקה של הקולקציה ל-H&M בנחת אחרי הצהרים, בעוד
האמיצה הקטנה עמדה בתור מהבוקר וקנתה אותו בשבילי. הידד! 
לא נתתי לה קרדיט על כך כשהיחצנית שאלה אותי, אז אני מתקנת עכשיו.
כי לא לתת קרדיט לבלוגרית אחרת לפני יחצן זה כמו לאכול 
טחינה לפני יתום מהודו תוך צעקות "בלי כיבודים", משהו שלא עושים.

אני מופתעת ומיראל משועשעת (וכרגיל, יפהפיה משגעת)


אני לובשת - 
שמלה של שרה בראון
קרדיגן של דורותי פרקינס (לונדון)
שרשרת של לאנוין ל-H&M
תיק מאסוס
ג'ינס - מרקס אנד ספסנר (לונדון)
נעלים - גזית

יצאה לי רשומה כתובה מה זה גרוע. אבל לא נורא, ישכחו לי את זה תוך יומיים - גג שבוע (אני מקווה).

9 תגובות:

  1. אני קניתי בובה של חולצות עם שרוול ארוך במחלקת הגברים דווקא (:
    מרוצה מהטוסיק עד הגג וחזרה (: כולה חולצות.
    באסוס אני פוחדת להזמין. למרות שמידה 14 תהיה לי טובה לדעתי.

    השבמחק
  2. אכן, כך אני נראת כשאני משועשעת :) היה מוי כיף לבלות איתכן בנות! אגב, העליונית המפוספסת כבר בחנויות, ראיתי אותה בסיבוב באחרון שלי שם לפני שבוע.

    השבמחק
  3. איזה כיף לשמוע שיש למה לצפות..
    בד"כ אני עוברת עליהם בריפרוף.. כי הכל לרזות רצח!!
    אבל אהבתי את השמלות הארוכות מאוד..
    ותודה לאלוהים שלפחות נתן לי גובה!!
    והשרשרת מדהימה.. ח"ח לתמר!!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  4. תמיד יש להם מידה 46, רק שבחודשים האחרונים החנות בעזריאלי נראית כמו שוק אחד גדול.. אני אנסה לקפוץ לסניף בכפר סבא מתישהו לראות אם הוא יותר סימפטי.

    בקיץ יהיו כמה וכמה חולצות וגופיות יומיומיות פשוטות ויפות, ושמלות משגעות ממש!

    מיראל, את יודעת אם היא נראית בחיים טוב כמו בתמונה, העליונית הזו?

    חן, אני תמיד בעד אסוס, מה גם שאם יש לך מידות עדכניות של ההקפים שלך, לא צריכה להיות לך בעיה להזמין מהם. אני לובשת היום מעיל, חולצה ותיק של אסוס וכולם מצוינים ונוחים!

    השבמחק
  5. אני מדירה רגלי כבר מעל שנה מעזריאלי, כך שעדין לא הייתי ב - H&M. כשאהיה בכפר סבא בהזדמנות, אולי אקפוץ להציץ שם.
    העליונית המפוספסת יפיפיה.

    השבמחק
  6. אני חוששת שאין BB (מידות גדולות) בסניף כפר סבא.

    אם את הולכת לשם, ספרי לחבר'ה!

    השבמחק
  7. היתי בסניף עזריאלי לפני כמה זמן
    והבעיה העיקרית שלי איתם זה שהכל נראה כאילו הוא תפור רע.. וזול.. ונכון שזה גם זול, אבל אני עדין מצפה מהבגדים שלי שלא יראה זולים גם כשהם זולים..

    השבמחק
  8. שמלת הורוד אדום - מיני אורגזמה. הוי.

    השבמחק
  9. לא מדדתי אותה אז אין לי שמץ איך היא נראת על הגוף.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים