יום ראשון, 20 במרץ 2011

מרבה נכסים מרבה דאגה (וגם פיצעונים)

חכמינו זכרונם לברכה אמרו, וצדקו, שכל המרבה במוצרי טיפוח יתעורר וימצא עצמו דומה לפרי עץ הסמבוק (לא מאמינים לי? חפשו במסכת אבות מרחו בוסר). לצערי, כל מוצרי הטיפוח שניסיתי בשבועות האחרונים חירבו את עור הפנים שלי, בדיוק כשהגעתי למסקנה שהוא נראה הכי טוב שנראה בשנים האחרונות. התמלאתי פצעונים במקומות שכבר לא נראו זמן רב - לחיים, מצח ואף, ומאחר ולא ידעתי מה מהמוצרים בהם אני משתמשת גרם לכך, נאלצתי פשוט להפסיק הכל ולחזור ורוטינת הטיפוח הקודמת שלי - קרם לחות עם SPF 30 וקרם לילה פעיל של דר קרבלניק, רופאת העור האגדית שלי. אוף.

בין המוצרים שניסיתי לאחרונה היה Neutrogena Multi-Defence Daily Moisturiser for All Skin Types Fragrance-free SPF 25 שקיבלתי באירוע השקה של החברה לפני כמה שבועות. לא הספקתי להתרשם ממנו, כי השתמשתי בו מספר בודד של פעמים אבל דווקא בגלל כך, אני לא חושבת שהוא אשם בפצעונים. הוא אמור להיות נטול ריח כדי לשמש גברים ונשים כאחד, אבל כנראה שזה לא הצליח. הריח שלו איום ונורא ולכן המריחה לא נעימה בכלל. יאמר לזכות אנשי השיווק של היצרן שהם ניסו לשכנע אותי לקחת את הקרם הריחני המפנק שקיבלו שאר הנוכחות במקום עם מקדם הגנה 15 אבל אני רציתי מקדם הגנה גבוה, כמו שאני רגילה. לאחר המריחה הוא לא מזיק בעיקר. לקרם של הרופאה, אגב, יש גם מקדם הגנה גבוה וגם ריח נעים - לא מבושם אבל נקי ופירותי כזה (נדמה לי שיש שם גרעיני משמש או משהו כזה).

האמת היא, שאני חושדת בעיקר בסרום של אסתי לאודר, ממנו התלהבתי כל כך. אחת המגיבות פה כתבה לי שהוא נפלא כזה למגע בגלל שהוא מכיל סיליקונים שיוצרים משקעים על העור. מחד, קשה לי להאמין שמוצר יוקרתי (יקר) ומומלץ כל כך בכל רחבי האינטרנט יזיק בשימוש יומיומי רגיל. מצד שני, קניתי אותו אחרי ששמעתי את פיקסי2וו מתלהבת ממנו, ותראו איך שהיא נראית בסרטון הזה (היא גם מתלוננת על זה בתחילת הסרטון). היתכן שהסרום חזר לנשוך גם אותה בתחש? ימים יגידו. אני מתלבטת כרגע אם לנטוש אותו לחלוטין, או לחזור להשתמש בו בתדירות נמוכה משמעותית (פעמיים בשבוע? לא יודעת). זה דורש מחשבה.


אם כבר בטיפוח עסקינן, קניתי לאחרונה שני מוצרים של בנפיט בהם חשקתי זמן מה ומצאתי באיביי במחיר מצוין ופורמט שלא ידעתי שקיים - ערכה הכוללת את המוצר שרציתי (מוקטן), שתי צלליות, מברשות וליפסטיק. ממש נחמד. קניתי את הולה (ברונזר מאט שהומלץ על ידי הרבה בלוגריות בהירות עור) וג'ורג'יה (פודרה בגוון אפרסק בהיר). מאחר והעור במצב רע וכולי לא השתמשתי בהם הרבה. אני לא ממש מתאפרת בימים אלה, עד שהמצב ירגע. אני צריכה גם להתאמן בשימוש בברונזר (לפני כמה ימים שמתי יותר מדי ורצתי לשטוף פנים לפני שמישהו יחשוב שנרדמתי בתוך חביתה). הליפסטיקים ממש חמודים והצלליות סולידיות ומתאימות להרבה דברים. זה יופי של דבר להחזיק בתיק לחדר כושר, או לנסיעות וכולי, בפרט במחיר של כ-10$.


יש לי כמה מוצרים של בנפיט שקניתי בלונדון ואני מרוצה מהם מאד. אני מקווה ששני החבר'ה האלה יצטרפו לחבורה. גם חוורוריות כמוני רוצות להראות קצת שזופות לפעמים, בפרט שהצללה נכונה עושה אשליה של פנים צרים ומחוטבים יותר ואני - הדבר שהכי מאמלל אותי בהשמנה שלי הוא הסנטרים הכפולים, אותם אשמח לטשטש. כאמור, אני צריכה להתאמן.

עדכון 20.3.11 - אכן, המוצרים של בנפיט מזוייפים. הם הלכו לפח (זה מסביר למה הברונזר נראה כל כך רע, כנראה שאאלץ לקנות אותו באסוס במחיר מלא מאד). אחרי יומיים של תכתובת עם המוכר ואיומים בכך שאערב את איביי בענין, הוא החזיר לי את מלוא הסכום. עכשיו אני מתלבטת אם להשאיר פידבק שלילי (כדי להזהיר לקוחות עתידיים) או לא (כי אני מרחמת עליו).

13 תגובות:

  1. יכול להיות שזה קשור במועד שבו את משתמשת בסרום לצמצום נקבוביות? כי ראיתי בפוסט המקורי שכתבת שאת משתמשת בו בלילה, והוא נועד במפורש לשימוש ביום.

    אני חושבת שבלילה צריך להקפיד במיוחד, אז מקווה שסרום הלילה שלהם לשיקום העור באמת יועיל ולא יזיק. הוא לא אמור להכיל סיליקון, נכון? (שאלה בתקווה)

    השבמחק
  2. לדעתי עדיף לעשות הצללות עם סומק מאט טוב ולא עם ברונזר או שתצאי כולך ניצנוצית :)

    נועה

    השבמחק
  3. היי , מצטערת לבאס אותך אבל האמת שאני כמעט בטוחה שהפלטות האלה של בנפיט הן מזויפות .
    לפי חיפוש בגוגל מדובר במוצר די ישן שיצא בסביבות 2005- 2006 במהדורה מוגבלת אבל בלי שום קשר הפלטות האלה נראות מזויפות ואני אומרת את זה כאחת שיש לה כמה מוצרי בנפיט.

    לא תאמיני כמה חיקויים של בנפיט ומאק יש באיביי , לא ממליצה לקנות את החברות האלה שם, אולי רק ממישהו אמין שמישהו שאת מכירה המליץ עליו.
    לפלטה המקורית אמור להיות צבע אפרסק חזק ולא קרם דהוי , למשל אפרסק כמו פה :
    http://makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=64960/Gorgeous-Georgia/BeneFit/Palettes
    והמברשת אמורה להיראות אסתטית וגזורה יפה וישר, פה ניכר שמישהו עשה עבודה לא טובה בגזירה.

    אם את רוצה להיות בטוחה תשאלי דרך אתר בנפיט ותשלחי להם את התמונות , הם ישר יגידו לך אם זה זיוף או לא.
    אם כן אז תבקשי החזר כספי מהמוכר ואם הוא לא מסכים אז אפשר לפתוח דיספיוט.
    אם זה יתברר כזיוף אני לא ממליצה לך בכלל לשים את זה על הפנים כי מי יודע איזה חומרים הכניסו בפנים וללא רישיון משרד הבריאות , ללא פיקוח , ללא כלום.
    תסתכלי למשל בסרטון הזה ביוטיוב:http://www.youtube.com/watch?v=aRukdgDsgQw
    זה קיט אחר של בנפיט שמישהי קנתה מאיביי והתברר כמזוייף , שם היא משווה בין האמיתי למזוייף ולא להאמין כמה הזייפנים משקיעים ומזייפים גם קיטים שלמים.
    יש עוד סרטונים על זיופים של בנפיט אבל לא על הקיט הספציפי הזה כנראה בגלל שהוא די ישן .
    סליחה על המגילה , אני סמויה שלפעמים קוראת את הבלוג שלך אבל כשראיתי את הפלטות הייתי חייבת לציין זאת כי חבל לי שתשתמשי בחומרים מסוכנים על הפנים.
    שיהיה אחלה סוף שבוע :)

    השבמחק
  4. עוד משהו ששכחתי קודם . לפודרת GEORGIA אמור להיות ריח אפרסקי נעים ומורגש, זה אחד מסימני ההיכר שלה :). אם אין לה את הריח הזה או שיש לה ריח אחר שלא מזכיר בכלל אז מדובר במוצר מזוייף.

    השבמחק
  5. מזכיר לי את מה שקרה לי בזמנו עם הפודרה של גארלן. נסי להשתמש כל פעם במוצר אחד, אם זה באמת הסרום, והוא נקנה בארץ, לכי למקום שממנו הוא נקנה עם הקבלה ודרשי החזר.

    השבמחק
  6. שיט, אורטל. שיט שיט שיט! ראיתי מיד שהמברשות מוזרות, כי בנפיט ידועים בזה שהמברשות הקטנות שלהם טובות במידה יוצאת דופן. אני אעשה מה שבצעת, אשלח תמונות לבנפיט ואחכה לתשובה.

    עינאל דינאק. עינאל רבאק גם. תודה!

    השבמחק
  7. זה הכי בטוח , תעדכני מה הם ענו לך.

    השבמחק
  8. כנראה שהוא מזויף, למרות שבנפיט עצמם טרם ענו. אחרים הגיבו ואישרו את החשד. בחיי, שלא חשבתי שזו אופציה.

    כתבתי למוכר שאני רוצה החזר מלא ואם הוא לא יחזיר, אני אתלונן באיביי או פייפל. האוכמנית בטח יודעת מה עדיף.

    השבמחק
  9. הבנתי .. אז שיהיה בהצלחה! , מקווה שהמוכר יחזיר לך בלי בעיות את הכסף ושהכל יילך חלק.

    השבמחק
  10. אכן כתבתי שיש סיליקונים רבים במוצרים של אסתי לאודר וגם של קליניק. הם לא סיליקונים רעים אבל יש הרבה אנשים שהעור שלהם רגיש אליהם. ספציפית אני רגישה לdimethicone ול cyclomethicone . אני משערת ששניהם קיימים שם ובגלל זה עושים לך חצ'קונים. גם במייקאפ שלהם יש ולכן אני מדירה רגלי מחברות אלו.
    הקרם של הד"ר אני משערת טוב מאוד. אני משתדלת לבדוק שאין סיליקונים בקרם שלי ואם יש, שהם אי שפ בסוף רשימת הרכיבים מה שאומר שהם נמצאים בכמות קטנה.
    אני משתמשת עכשו באיזה קרם טבעי עם שמן בוראז' שקניתי ב VITACOST ובקרם עיניים עם ליפידים שאמור להיות טוב לחידוש העור. שמן בוראז' עשיר ב GLA שטובה במיוחד לעור. לגבי קוסמטיקה - בדר"כ עדיף לקנות בסטרוברינט כי שם תמיד מקורי - כך שגם אם יותר יקר, תמיד זה מקורי.
    שירה59

    השבמחק
  11. תודה שירה על המידע המועיל! איך מזהים סיליקונים ברשימת המרכיבים?

    השבמחק
  12. בינתיים נתקלתי באתר הבא, שנותן פירוט והסבר על המרכיבים במוצרי טיפוח וקוסמטיקה שונים. הוא מסביר מה כוללים שלושת הרכיבים הראשונים (כלומר שנמצאים בכמות הגדולה ביותר) בכל פריט (לא רק מה הם, אלא גם מה המטרה המוצהרת שלהם ומה הם עושים בפועל), ומציין נקודות מרכזיות לשלילה ולחיוב במרכיבים של כל מוצר. מאוד מעניין!

    http://www.nvwah.com/system_html/index.html

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים