יום שבת, 26 במרץ 2011

ג'ינס מאתמול

השבוע היה השבוע ג'ינסי למשעי. היה לי קר והיה לי חם ואז שוב קר ורציתי שיהיה לי הכי נוח שאפשר בעבודה, ולהרגיש ביתית ככל האפשר. ג'ינס נראה כמו הפתרון המושלם.

להפתעתי, התחשק לי פתאום מאד ללבוש את הג'ינס הקרוע שקניתי בלונדון והוכיח את עצמו ככקניית כשל מוחלטת בשל הגזרה האיומה שלו - ענקית למעלה וצרה מדי למטה, גזרה שגורמת לי להראות כמו קרפדה. רציתי לראות אם אני יכולה לסגן אותו כך שאפשר יהיה לצאת איתו מהבית, אחרי חודשיים שהיה קבור בתחתית ערימת הכביסה.

מימין אתם יכולים לראות אותו בכל "הדרו". משמאל, השדרוג. קיפלתי אותו בשוק, כדי שהרגל תראה רחבה ופרופורציונלית יותר, ציוותתי לו נעלים גבוהות וקצת מגושמות, חולצה ארוכה יחסית, שרשרת ארוכה שתוסיף לאשליית האורך וצעיף צבעוני שיאיר לי את הפנים ויסתיר קצת את אוסף הסנטרים שלי. מה אותם אומרים, אפשר לעבוד גם עם מה שאי אפשר לעבוד איתו? אני חושבת שכן.

מכנסים - Marks & Spencer
צעיף - זארה
שרשרת, חולצה וגרביים - H&M (השרשרת מהשקת הקולקציה, השאר מכפר סבא)
נעלים - זמש

בהמשך השבוע, דבקתי בג'ינס והנוחות וגם גיוונתי בחוסר נוחות טוטלי (אין ספק שהרעיון ללכת לעבודה עם אוברול ביום קר היה מהמטופשים שהיו לי בזמן האחרון).

ג'ינס - New Look (לונדון)
אפודה - רזילי
חולצה - דורותי פרקינס (הוד השרון)
נעליים - Nike (ישן)
סיכה - אטסי

 
אוברול - Torrid
טייץ - דורותי פרקינס (הוד השרון)
קרדיגן - Primark
עגילים - ליאת גינזבורג
נעלים - זמש
סיכה - אורנה לאלו *

* לסיכה קוראים יוסף, וקניתי אותו כי הוא נראה כזה נבעך. לכל נבעך מגיע בית חם.

ולסיום, הדבר שלו חיכיתם. להיט הבלוגריות הענק ג'ינס מאתמול. ביצוע, לחן ומילים אני, ואם תגידו שאמרתי את זה אני אתבע אתכם. קבלו במחיאות כפיים סוערות - אותי!!!

 צולם ביום שיער רע.

6 תגובות:

  1. oh dear, I had a good laugh after a bit crappy day, so I thank you for this!

    ooh and Mr. brooch is lovely!

    השבמחק
  2. שרונה היקרה, יש לי רק מילה אחת לכתוב אחרי מה שראיתי כאן - משוגעת, And I like it!
    :)

    (מסתבר שכל השרונות הן כאלה)

    השבמחק
  3. לא משוגעת, יקירה, אמנית יוצרת. זמרת מבצעת. הרצחת גם ירשת.

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שרונה!! בגללך עוד יפטרו אותי!!!! לא ידעתי שאני אשפך מצחוק במשרד ואצטרך להסביר לכולם שאני צופה בך מפזזת בחינניות
    הרסת אותי.

    העליונית עם הפסים מגניבה עלייך לגמרי.

    השבמחק
  5. תושי! חבר שלי שמע אותך וקם לראות, שנינו הסכמנו שאת מדהימה


    יעלה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים