יום חמישי, 26 במאי 2011

קנו עייפתי וקבלו רשומה

חברים זה רשמי - אני עייפה ורוצה לישון. מה זה עייפה ורוצה לישון, אני ממש ממש עייפה ומאד רוצה לישון. אבל לשבלוג רצונות משלו, ויש לעדכן אותו כמו שמאכילים ינשוף מחמד (בטחינה וממתקים, כמובן, שמשמשים פה כמטפורה לרשומות וצילומים).

אז הנה מה שלבשתי היום, כי האקסנטים נחמדים בעייני, ועוד משהו והופה למיטה.

אני לובשת -
ג'ינס שקיבלתי במתנה מנסי מ-ML (חדש)
חולצה מ-H&M בכפר סבא
סנדלים - עמנואל (ממש ישנים)
שרשרת "עד החתונה זה יעבור" - Asos 

יהלום בגודל של אפריקה

נעלים מזהב 14 קראט
ולפני שאני ושמיכי נפרוש לעולם שכולו פוך (שמתם לב שעטפתי את השבלוג בשמיכי??), אני חייבת לספר לכם שאחרי חודשים של חיפושים, סוף סוף מצאתי את האחד!

בשנים האחרונות השתמשתי בסומק Rose-Beige של גארלן אבל מסיבה שרק אלוהים ושמיכי מבינים, הם הפסיקו לייצר אותו לפני כשנה ומאז אני מחפשת ולא מוצאת תחליף מתאים. ומה כולה ביקשתי? סומק שנראה בדיוק כמו סומק טבעי, ורדרד ורענן ושקוף ומתוק ומושלם כמו שקודמו זכרונו לברכה היה. חיפשתי בהמון חנויות ורשתות ולא מצאתי שום דבר שהניח את דעתי, עד שלבסוף סגרתי על Smashbox O-Glow Intuitive Cheek Color Gel Blush שבתחילה מאד אהבתי, אבל ככל שהשתמשתי בו יותר (לאורך חודשים) הבחנתי שמרקם הג'ל מתקשה והולך והצבע נהיה יותר ויותר וורוד, כלומר - פחות ופחות טבעי. הוא עבר לתיק האיפור שלי, כדי שאוכל לשפץ איתו איפור מחוץ לבית בלי מברשת, ושוב צץ הצורך בחלופה ראויה.

ולפני שבועיים מצאתי אותו סוף סוף. בניגוד גמור לתחושות הבטן שלי, שאמרו לי ללכת על משהו שנראה וורוד באריזתו, נתתי למוכרת במאק לבדוק עליי כל מה שבא לה ויחד מצאנו את הסומק הטבעי-המקסים המושלם - Mac Blushbaby

מימין - סאקורה, משמאל - Blushbaby

הוא שקוף וקליל, אפשר לבנות אותו לדרגת הצבע שבה חושקים. הוא נראה שזוף וורדרד בו זמנית, והרבה יותר ורדרד על העור מאשר בקופסא, בדיוק מה שרציתי. אני הולכת איתו יום יום מאז קניתי אותו (גם בתמונה למעלה).

בנוסף קניתי גם את Sakura, שהוא חלק מהקולקציה המוגבלת Quite Cute. ניסיתי אותו כי הוא כזה חמוד למראה, וכי שרה דיברה עליו בוולוג שלה ועשתה לי חשק לראות איך יראה עליי סומק בצבע לבנדר, כי מעולם לא ניסיתי כזה עד כה. למרבה הפלא, הוא נראה נפלא. לב המג'נטה מתערבב בלבנדר ליצירת גוון מחמיא ומתוק, בדיוק כמו שם הקולקציה. הפסד שלכם גארלן - יש מלך חדש בבית!

זהו. הייתי שמחה להישאר ולפטפט אבל יש כרית עם השם שלי עליה, ואני צריכה לוודא שאייתו אותו נכון. לילה טוב לכולם!

3 תגובות:

  1. ה-Sakura מעולה, מאוד מיוחד לדעתי, ומחמיא לבהירות עור.

    השבמחק
  2. אויש, לעולם לא אפסיק להתלהב מהשרשרת הזאת! תזכרי אותי אם יום אחד יתחשק לך למכור, טוב?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים