יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

מתלבשת ממזוודה - חלק ד'

ברוכים הבאים לחלק ד' בו אנחנו יכולים להתחיל לספור את השעות עד שתהיה לי דירה סוף סוף. בינתיים חשבתי שהיום יהיה יום טוב לשלוף את הקניות הזולות ביותר מלונדון (אם לא מחשיבים קוסמטיקה). לפניכם המוצגים - 
 
דב נבון, עלה 2 פאונד (12 ש"ח) בפוראבר 21, ובואו נדבר על זה רגע. זאת הפעם הראשונה שאני נכנסת לחנות שלהם (כבר פתחו את זאת בעזריאלי?) אחרי שראיתי המוני בחורות צועדות במורד אוקספורד סטריט עם שקיות ורודות זוהרות של המותג וכמעט נגעלתי. זה פשוט שוק. פי מיליון שוק מ-H&M בעזריאלי, הכל נראה זול וסינתטי ומגעיל וכמעט ואין מציאות שוות. קניתי את השרשרת הזאת ועוד סיכה שנדון בה פעם אחרת ופצירה או שתים שהיו ליד הקופות וזהו. מה שכן, התלבטתי אם לשמור לי את השרשרת הזאת או לתת אותה במתנה למישהי בארץ, ואני שמחה ששמרתי אותה כי ככל שאני מסתכלת עליה יותר היא יותר מוצאת חן בעייני.


ציוותתי אותה עם נעלים שקניתי ב-8 פאונד (48 ש"ח) ב-Primark. רציתי לקנות אולסטרס שאוכל לנעול עם חצאיות וכולי אבל לא הצלחתי להחליט אם לקנות קצרות או גבוהות ובסוף ראיתי את אלה ברבע מחיר והחלטתי ללכת על זה. הן שחורות עם פנימית וורודה ואין לי שום דבר רע לומר עליהן. סבבה.


זהו. אין לי מה להוסיף, פרט אולי לכך שכבר שבוע כמעט אני מתלבטת בסוגיה האם אכילת פשטידת אטריות גמדית וגראטן לארוחת בוקר (כי זה הדבר היחיד בארוחת הבוקר במלון שאני יכולה לאכול) זה טוב או רע. מחד, זה די טעים, ומאידך - עד שאני אעבור לדירה החדשה שלי יפסיקו התגובות שהצטברו פה לאחרונה הטוענות שרזיתי. טוב נו, עוד יומיים למאנאייק.
 
אני לובשת - חולצה מרזילי
מכנסים של רותם והדס (ישנים)
דב נבון מ-Forever21
סניקרז מ-Primark

מי שאוהב מוצרי טיפוח וטרם נרשם להגרלונדון, מה אני אגיד לכם? אתם לא באמת אוהבים מוצרי טיפוח. תחשבו על זה.

6 תגובות:

  1. אני מצטרפת למחמיאי הגזרה מבלי להחמיא ולמציעי הצעות השינוי לשורול- יש לנו שיער פחות או יותר אותו דבר, ואני חושבת שכדאי לך לנסות להסתפר אצל תומרשף- אני מסתפרת שם אצל תמי והיא עושה פלאות בשיער שלי (כל פעם שאני בארץ). הסיבה שהלכתי אליה היא כי נשבר לי מזה שאני משקיעה הון תועפות בצבע ותספורת ותמיד בסופו של דבר הולכת עם קוקו. לא חראם?!

    השבמחק
  2. הסתפרתי אצלה במשך שנתיים (כמו לרבים אחרים, היא גילתה לי שאני מתולתלת ולא חלקה) אבל בשלב כלשהו נמאס לי. האמת, שכרגע אני לא זוכרת למה.

    השבמחק
  3. תומרשף זה אחלה (היא עצמה לא מקבלת חדשים אבל יש את תמי) או את הספרית המהממת בעולם - קטיה! שלמדה (באופן לא מפתיע) אצל תומרשף. מקבלת בזמנהוף, מופיע בדפ"ז, בפייסבוק (katya Zucker).
    אנ'לא מקבלת אחוזים אבל אפילו אמא שלי באה מרחובות להסתפר אצלה.

    למרות שאני חייבת להדגיש שתספורת מהממת ככל שתהיה , בלי חומרי העיצוב המתאימים זה לא יעבוד (אני עכשו מורחת מסיכה לשיער של עומר הגליל כקרם לחות ותלתלי כבייביליס)
    שירה59

    השבמחק
  4. יש פוראבר 21 באוקספורד? :-O

    השבמחק
  5. כן, בבונד סטריט כזה. לא ראית את כל האנשים עם השקיות הורודות? פשוט עצרתי שתים ושאלתי איפה החנות.

    השבמחק
  6. מצטרפת למחמאות בענין הגזרה ההולכת ומצטמקת/מתחטבת.
    למרות סלידתי משחור, המכנסיים ממש מתאימים לך, אבל לא בא לך לנסות color blocks ולהיפרד מהשחור ? אני עזבתי את השחורים לטובת צבעי הפודרה/ניוד למיניהם וה-color blocks הקיץ (הרבה קוראל) ומרגישה שעשיתי לעצמי מהפך!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים