יום שלישי, 14 בפברואר 2012

הי בבלובה!

בבוקר יום אלף
סימסה לי לובה
כתבה לי יא מדרובה
בואי נלך לטייל בחנויות
אז מיד אמרתי שאין כל בעיות
והלכנו לסטודיו מדוזה
מדוזזה מדוזזה מדו מדו מדוזזה

אחחח, מה יפה שירת ארצנו, ומה מדויקת! אני והבלוגרית היפה והמוכשרת בארץ שאינה אני, לובה, קפצנו דיזינגופה לבקר בסטודיו מדוזה, לאכול שוקולד בצורת תכשיט ולראות מה חדש. במקום גילינו שתי אמניות מוכשרות, כלב אחד מוצלח והרבה תיקים ותכשיטים מעניינים.



זהירות! הקירבה ללובה הופכת אותך ללובה.



בין השאר דגמנתי תכשיט כתפיים יפני משהו. נורא הצטערתי שהשארתי את חרב האור שלי בבית.



מדדתי עגילים ופגשתי ברווז.


התיידדתי עם מחזיקי מפתחות בצורת עכבר.


ואף הנחתי יד על לובה.

אני לובשת - ג'ינס וחולצה של פיפה
גופיה מגאפ
סניקרז של מליסה
שרשרת של N2

כטוב לבנו בשוקולד, החלטנו לדלג על שלב ה"אנחנו בלוגריות מפורסמות ואם אתן יודעות מה טוב לכן תתנו לנו חצי חנות במתנה" ולעבור ישר לפסטה ויין בנווה צדק. וכך, מחוזקות באהבתנו לעסנו אטריות ושוחחנו על הא ועל דא עד שנגמר היין והגיע זמן קריאת שמם של מאפים.

17 תגובות:

  1. קריאת שמם של מאפים.... lol!!!!

    השבמחק
  2. נו היו לי דברים להגיד אבל אז הצחקת אותי כל כך עם ה"קריאת שמם של מאפים...." ששכחתי הכל....

    השבמחק
  3. מה לגבי קצת אתיקה? סחיטה באיומים? משהו? אכזבת אותי.

    השבמחק
  4. לא הבנתי את תלונתך - לא אתי שחשפתי את מדיניות הסחיטה באיומים הרגילה שלנו או שלא אתי לא לסחוט באיומים בעלי חנויות?

    השבמחק
  5. אני בוחרת באופציה מס' 2!

    השבמחק
  6. על מה את מדברת? היית שם ביחד איתי, יכולת לסחוט כאוות נפשך (ואז אני הייתי יוצאת קדושה עוד יותר מעכשיו, שזה די קדושה).

    השבמחק
  7. אני לא סוחטת, רק מאיימת.

    השבמחק
  8. שרונה, ממש אהבתי את "מה לבשתי" שלך - לבן מחמיא לך להפליא! אבל אני חייבת לצאת בקריאה נואשת: רחמים, לובה, גלי לנו את ה"מה לבשתי" שלך! לא נותר לי אלא להתחבר לפרחה הפנימית המבעטת בי ולגנוח "מעלףףף!!!".

    השבמחק
  9. העברתי את בקשתך למשרדי הנהלת לובה.

    השבמחק
  10. משרדי הנהלת לובה מוסרים: המהבולה לובשת שמלה של מארק ג'ייקובס, ג'קט של זארה, תיק של אלדו (מסוף העונה הנוכחית, נקנה ב-150 ש"ח) ושרשרת שהיא חיקוי ל-House of Harlow או במקרה שלי- House of horror כפי שאני קוראת לחיקוי הצ'יפי, מאיביי

    ואל חשש, הכל יופיע גם אצלי בפוסט נפרד :)

    השבמחק
  11. צרור ברכות וחן-חן להנהלה!

    השבמחק
  12. שתי הבולגות האהובות עליי באופן רשמי ולא רשמי כאחד :)
    אני מגיבה לשתיכן בפרגונים מאז ולתמיד בניקים משתנים מפאת הסניליות שתוקפת אותי לגבי זהותי הוירטואלית ..
    שרונה - האם את הולכת ומצטמקת לכדי רייזין-לייק היומן באינג ?? את נראית מצוין , ובגדי פיפה החדשים מחמיאים לך ממש
    ..
    ו-שרונה , לא יודעת אם זה מותר , לא מצאתי אופציית יצירת קשר עימך בבלוגך , רציתי לעניין אולי , למרות שקטונתי , במכירה בתולית מבגדיי במידות נדיבות ,
    להלן בלוגי הטרי
    http://icamethisfar.blogspot.com/
    זהו אינו תעלול יחצני או כל דבר אחר שאני לא מבינה בו , סתם אני ומלתחתי העגלולית אם תרצי , את מוזמנת לא לפרסם את תגובתי ורק לראות בה אות ליצירת קשר :)

    השבמחק
  13. גם אני חושבת שענת חמודה! אבל אין סיכוי שרזיתי. לצערי, אני בתנופת זלילה דוקא. אוף.

    אני אציץ באתר שלך!

    השבמחק
  14. אני פשוט אוהבת את השירה שלך! (כאילו, זה התנגן לי בראש במשך כמה ימים מאז שקראתי את הפוסט לראשונה... פחחח!)

    השבמחק
  15. זה תורשתי כנראה, גם אבי כתב שירי ביאליק כשנחה עליו הרוח!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים