יום שבת, 28 באפריל 2012

הטיפוח לא נופל רחוק מהעץ - סקירת מוצרי טיפוח

אביב הגיע ואיתו הזמן לפרסם ביקורות על כמה מוצרים שנחים על שולחני זה זמן מה. אז הופה היי ויאללה, לעבודה!


מה - H2O Sensibio מסיר איפור לעור רגיש
מי - ביודרמה
אופן הגעתו אליי - קניתי באיביי. מספרים שיש אותו בפארמים בארץ, אבל בכל מקום ששאלתי לא ידעו על מה אני מדברת.
כמה - שילמתי כ-80 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל.
דבר היצרן - מעניק לעור ניקוי עדין ללא שטיפה וללא ייבוש. התמיסה עשירה בחומרים פעילים המטהרים את עור הפנים.
מי נגד מי ולמה - שמעתי פלאים על מסיר האיפור הזה במשך החודשים האחרונים. הוא נמצא בערכות של כל אומניות האיפור החביבות עליי והן חוזרות ומשבחות אותו פעם אחר פעם. מאחר ואני לא סובלת את מסירי האיפור השמנוניים (האחרון בו השתמשתי הוא הדו-פאזי של לנקום שאני לא סובלת) התאהבתי בו מיד. הוא מרגיש כמו מים על העור, מסיר איפור ביסודיות, כולל מסקרה עמידה במים ולא משאיר שום תחושה גועלית על העור.
שורה תחתונה -  מסיר האיפור של חלומותיי.


מה - לקים מסדרת Vernis in Love
מי - לנקום
אופן הגעתו אליי - קיבלתי מהיחצנית
כמה - 80 ש"ח
מי נגד מי ולמה - הלקים החדשים של לנקום מגיעים במגוון צבעים, יש להם מברשת עבה ונוחה להפליא (מעולם לא הצלחתי למרוח לעצמי לק על יד ימים לפניהם). הם לא מחזיקים עליי יותר מחמישה ימים, אבל מצד שני - הציפורנים שלי במצב נורא (לא מפסיקות להתקלף כבר חודשים, לא משנה כמה קצר אני גוזרת אותן ואיזה מחזק אני מורחת עליהם) אז יתכן שעל אחרים הם יחזיקו טוב יותר.
שורה תחתונה - נציג זאת כך: קיבלתי מהיחצנים את כל הליפסטיקים וכל הלקים בסדרה. חילקתי הרבה מהלפיסטיקים לחברים, אבל הסכמתי לוותר רק על לק אחד (אדום שחור, לא סובלת צבעים כאלה).


מה - סרום מסדרת Forever Youth Liberator
מי - Yves Saint Laurent
אופן הגעתו אליי - מהיחצנית
כמה - 550 ש"ח (30 מ"ל), 710 ש"ח (50 מ"ל)
דבר היצרן - סרום אנטי-אייג'ינג מהפכני, עוזר להפעיל מחדש את פעילות תאי העור ולעורר את התחדשותו, מפחית נראות של קמטים.
מי נגד מי ולמה - השתמשתי בו פעמיים. אני לא סובלת את התחושה הסיליקינות שמתקבלת במריחה על העור. מוצרים כאלה גורמים לי להרגיש (ואם אני לא מפסיקה מיד להשתמש בהם, אכן מקיימים) כאילו אני עומדת להתמלא בפצעונים מהר יותר משאוכל להגיד "ג'ק". העברתי אותו לדודתי בת החמישים פלוס שמדווחת שמריחה  בשבועיים האחרונים כבר שיפרה את מראה הקמטים על צווארה. התלונה היחידה שלה (וזו תלונה לענין לדעתי) היא שהסבר השימוש על המוצר לא מתאים לאנשים שזו ההתנסות הראשונה שלהם עם סרום. היא לא ידעה איך להשתמש בו, לפני או אחרי קרם וכולי, עד שהסברתי לה.
שורה תחתונה - אני חושבת שהוא פשוט לא מתאים לגילי, אבל הדודה מאד מרוצה ממנו.


מה - BB Cream
מי - גרנייה
אופן הגעתו אליי - מהיחצנית
כמה - 169.99 ש"ח (לפני מבצעים) ל-50 מ"ל
דבר היצרן - מרקם קסם לתוצאה מיידית, מראה גוון עור אחיד וזוהר (מגיע גוונים מדיום ולייט), לחות ל-24 שעות, טשטוש קמטוטים ופגמי עור עם מקדם הגנה SPF-15.
מי נגד מי ולמה - במידה ותהיתם, BB Cream הוא פשוט Tinted Moisturizer. מאחר ואני לא אוהבת כיסוי כבד ונוהגת להתרחק ממיקאפים, אני נוטה להשתמש תמיד בקרמים מסוג זה (בנוסף לקרם הלחות הקבוע שלי, עם מקדם הגנה 30, של דר קרבלניק). ניסיתי בעבר את Hydra Zen של לנקום שהיה נחמד, ואת זה של לורה מרסייה שלא אהבתי בכלל ועשה לי פצעונים. הקרם הזה הדאיג אותי, כי בשימוש ראשון הבחנתי בפצעונים חדשים וכואבים באיזורי הפנים הקרובים לקו השיער. חיכיתי שבוע וניסיתי שוב ומאז אין פצעונים ואני מרוצה. יש לו ריח נעים, הוא נספג במהירות, הכיסוי כליל כמו שאני אוהבת (צריך להזהר לא לשים יותר מדי). אני מורחת אותו במרכז הפנים בלבד ומסתירה פגמים באמצעות המוצר הבא ברשימה.
שורה תחתונה -סבבה אגוזים לחובבות הכיסוי הקליל. מגיע בבהיר (שקצת כהה לי) ומדיום, נקווה שיוסיפו עוד גוונים.

 
מה - Corrective Foundation בגוון אופל
מי - וישי-דרמבלנד
אופן הגעתו אליי - קניתי בבית מרקחת
כמה - 134 ש"ח כולל הנחת מועדון וישי ומבצע שהיה בחנות
דבר היצרן - מרקם קליל ונוח לטשטוש, שמותאם במיוחד לעור מכוסה פצעונים במידה מעטה עד בינונית.
מי נגד מי ולמה -קניתי אותו אחרי שראיתי את הסרטון המדהים הזה של ליסה אלדרידג' על כיסוי פגמי עור. אני משתמשת בו כמו שליסה מלמדת - על מרכז הפנים בלבד (אלא אם כן יש צורך מיוחד) אני מורחת באמצעות מברשת F80 של סיגמה או עם האצבעות את ה-BB Cream של גרנייה מלמעלה, ואז עוברת עם מברשת P80 (שהיא הגרסה הגמדית של ה-F80) על כל המקומות בהם יש פצעונים, צלקות, אדמומיות וכולי עם המייקאפ הזה ומטשטשת את הגבולות עם האצבע. בעת הצורך, אני משתמשת במברשת איילינר דקה כדי למרוח את המייקאפ ישירות על פצעון.במידה וחם אני משלימה את המריחה עם קצת פודרה שקופה, כדי שהאיפור יחזיק זמן רק יותר.
שורה תחתונה - מומלץ להסתרת פגמי עור ופצעונים.


מה - שפתון אוניברסלי
מי - לוריאל
אופן הגעתו אליי - הגיע בגלוסיבוקס הראשון והאחרון שהזמנתי, בפברואר.
כמה - 84.99 ש"ח
דבר היצרן - שפתון עדין בעל צבע שקוף למחצה להדגשת הצבע הטבעי של השפתים. התוצאה היא גוון חדש, טבעי, אישי וייחודי המותאים לצבע השפתים שלך ומדגיש אותן.
מי נגד מי ולמה - כלום בריבוע. בלי צבע אבל עם תחושת יובש מציקה אחרי המריחה.
שורה תחתונה - הלך לפח.

6 תגובות:

  1. מה? לא היית בהלם שראית את השפתון? אני הרגשתי כמו ברגע היסטורי. בחיים לא ראיתי אודם כזה. וואו אני עדה להמצאה החדשה. זה היה מרגש כזה...
    ואז מרחתי,
    לדעתי השפתון של לוריאל מהמם. לי הוא חיזק את הצבע הטבעי של השפתיים והחמיא. הוא לא נותן מראה מאופר אלה מראה משופר. אני לא אוהבת את המראה המאופר אז הוא ישב עלי בול לטעמי. הוא גם צריך את הזמן שלו,ביישן כזה.. יש כמה רגעים עד שהוא משתלב לך על השפתיים ומשנה את הצבע שלהם בהתאם. זה לא משהו במידי. יש לו קטע :)

    יעלי
    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com

    השבמחק
  2. מאד שמחתי כשראיתי אותו, כי רציתי כזה הרבה זמן, אבל הוא פשוט גרוע. או לפחות גרוע עליי. אבל אם את מרוצה אני מרוצה :)

    השבמחק
  3. תנסי את המחזק של NAILTEK. עשה פלאים לי ולכל מי שהמלצתי לה עליו. הוא מגיע בזוגות, בסיס ומחזק. מורחים את הבסיס וכל יום מוסיפים שכבה של המחזק ורק פעם בשבוע מורידים את הכל. מעט מאוד התעסקות והרבה תוצאות. אבל הכי חשוב לא לקלף את הציפורניים. לגזור מה שאפשר ואם אי אפשר לשים קצת שיכבה של בסיס על הקילוף ומעל את המחזק.

    השבמחק
  4. השפתון הזה באמת נראה מגניב, אבל אני לא בוטחת (משום מה) במוצרים של ל'וריאל, אז אני לא מופתעת. הוא אמור לתת עבודה כמו הO GLOSS של סמאשבוקס, נכון?

    השבמחק
  5. הי שרונה.
    מסכימה לגבי השפתון של לוריאל וגם לגבי הקונספט של גלוסיבוקס - גם לי היה מנוי לחודשיים והפסקתי. הרבה כסף על מעט תמורה ממותגים נחותים.
    לגבי הציפורניים - מה שעובד לי הוא להקפיד לשים בסיס, לק ומייבש מעל. זה שומר על הציפורניים חזקות ומקשיח את הצפורן כך שהיא ממעטת להישבר ולהתפצל. כמו שאהרוני אומר: "נסי ותיווכחי".

    השבמחק
  6. ידעתי שתתאהבי בביודרמה :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים