יום שבת, 6 באוקטובר 2012

טיפוח בדבש

קומו מכיסאותיכם הרכים ועיברו לדום מתוח, שכן הוד מעלתה המלכה הסולרית אליזבת השנייה, בחסד האל, של הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד, ושל שאר נחלותיה ואדמותיה, מלכה, ראש חבר העמים ומגינת האמונה של אנשים שאינם אני, הועילה בחסדה כי רב לשמש כדוגמנית בפוסט זה, שעיקרו סקירת מוצרי טיפוח שאת מרביתם קניתי בלונדון, בירתה. היא מלכה היא מלכה היא מלכה, היא מלכה!


מה - טוש אקלה מייקאפ
מי - איב סאן לורן
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיחצן לבדיקה
כמה - 275 ₪ ל-30 מ"ל
דבר היצרן - הענקת זוהר רב מימדי, עם תחושת קלילות ושלמות לעור.
מי נגד מי ולמה - המייקאפ הזה הוא אחיו של ההייליטר-קונסילר המפורסם טוש אקלה, ומחדש בכך שרכיבי הפודרה שקיימים ברב המייקאפים בימים אלה הוחלפו ברכיב במרקם ג'ל, שנועד למנוע מראה לא טבעי של העור. תכל'ס, מדובר במייקאפ הטוב ביותר שניסיתי שנים. יש לו ריח נעים, הוא נמרח ונספג בקלילות עם האצבעות, נראה טבעי לחלוטין ומגיע במגוון של 16 גוונים על שלושה בסיסים - מוזהב, בייג' וורדרד. כתוצאה מזה מצאתי את הגוון המושלם בשבילי (בייג' מוזהב 20). הבעיה היחידה, שהיא גם יתרון גדול, היא שהכיסוי שלו מינימלי. עם זאת, ניתן לבנות כיסוי מסיבי יותר בהוספת שכבות נוספות, כך שאני מצליחה עם תשומת לב גדולה יותר להסתיר את הפיגמנטציה בסנטר שלי ופצעים שצצים פה ושם. 
שורה תחתונה - מייקאפ מעולה עם כיסוי קל-בינוני.

מה - Coco Mademoiselle Foaming Shower Gel
מי - שאנל
אופן הגעתו אליי - קניתי בסטרוברי, יש גם בדיוטי פרי
כמה - 244 ₪ ל-200 מ"ל
דבר היצרן - ג'ל רחצה מרענן ומפנק, מנקה לכלוכים מבלי ליבש את העור, עוזר במיידיות לפנק את הגוף, הנפש והנשמה, מותיר את העור זוהר, רענן ובמגע קטיפתי
מי נגד מי ולמה -זה הזמן להודות - איכשהו, במהלך הריצה המהירה בדיוטי פרי שלא לאחר לטיסה ללונדון, הצלחתי לשים בעגלה שלי Coco Mademoiselle או דה פרפיום ולא לשלם עליו. מאחר ואת הקודם שלי גמרתי וזרקתי בלונדון לפני החזרה לארץ, מצאתי את עצמי נטולת בושם עד שהבא בתור יגיע לדיוטי פרי (מה שיקרה עוד שבועיים. רק מטורף יקנה שאנל במחירים של ישראל). לפיכך, הסבון הזה, שהזמנתי עוד לפני הנסיעה, משמש אותי עכשיו כתחליף נהדר לבושם הקבוע שלי. אני לא יודעת אם הוא גורם לעור להראות זוהר, אבל הוא אכן לא מייבש את העור אבל העיקר - הוא אכן מפנק מיידית את הנפש והנשמה. הניחוח שלו נפלא, בדיוק כמו הבושם, והוא נותר על העור זמן מספק ביותר. חבל שהוא כזה יקר, אבל היי, שאנל תמיד היו ותמיד יהיו יקרנים.
שורה תחתונה - מומלץ בחום כפינוק יוקרתי לחובבות הבושם.

מה - Coco Noir Eau De Parfum Spray
מי - שאנל
אופן הגעתו אליי -קניתי בלונדון (חנות הפופ-אפ של שאנל בקובנט גארדן)
כמה - 65 פאונד (405 ₪) ל-50 מ"ל. מחירו בארץ 700 ₪ ל-50 מ"ל ו-900 ₪ ל-100 מ"ל
דבר היצרן - תערובת ייחודית של אשכולית, ברגמונט, תמציות ורדים, יסמין, נרקיס ועלי גרניום. בסיסו של הניחוח הוא זרעי טונקה מברזיל וונצואלה משולבים עם פטצ'ולי אינדונזי, וניל בורבון, סנדלווד ומאסק לבן.
מי נגד מי ולמה - למרות שאני משתמשת במדמואזל כבר שנים, אני תמיד בודקת בשמים חדשים מסקרנות האם ימצא לו מחליף. הבושם החדש של שאנל עשיר, עמוק וחושני יותר ממדמואזל הרענן והכמעט גברי, ולכן לא יכול לשמש כמחליף שלו לשעות היום (למרות שבגלל משבר הבושם שתואר לעי"ל הוא כן משתמש ככזה עד הודעה חדשה) אבל הוא מעולה לשעות הערב ויתאים מאד לחורף. אני לא יודעת אם הוא יתאים לכל אחת, אבל אני אוהבת אותו מאד. הוא עשיר בלי להיות מתוק, ומזכיר לי את מספר 5 שאמא אהבה, בלי להיות מכביד מדי.
שורה תחתונה - פעם ראשונה בשמונה שנים שאני קונה בושם שאינו מדמואזל, וזה אומר הרבה.

מה - Beauty Elixir
מי - Caudalie
אופן הגעתו אליי -קניתי בלונדון (ב-Space NK)
כמה - 32 פאונד (200 ₪) ל-100 מ"ל
דבר היצרן -חצי מי פנים חצי סרום, עננה של שמנים ארומטיים ורכיבי צמחים פעילים. מחליק את העור, מכווץ נקבוביות ומעניק זוהר לעור הפנים.
מי נגד מי ולמה - בצהרי היום בו חזרתי לעבודה מהחופשה בלונדון, השפרצתי על עצמי קצת מהאלקסיר. תוך שניה נפלטו כל עובדי החברה (99% זכרים) מחדריהם תוך שיעולי מוות וגילגולי עינים. מנהל הפיתוח זעק לעברי "מה עשית" ואני עניתי בחשש "השפרצתי" הוא צעק עליי "מה לעזאזל השפרצת?" ואני עניתי "מה שכל הבלוגריות משפריצות" בשלב זה התנפל עליי המנכל וצעק "ניטים?!".
ובכן, לא מדובר בניטים אלא במוצר ששוטף את כל בלוגריות היופי בעולם בטירוף בחודשים האחרונים. כולן נשבעות בו, אוהבות אותו ולא יכולות בלעדיו. כל אחת מציינת שימוש אחר - השפרצה בין המייקאפ לשאר האיפור כדי לקבע אותו טוב יותר, השפרצה במהלך היום כדי לגרום לאיפור עייף להראות טרי יותר, השפרצה קטנה כשמרגישים בחילה או חלושעס - ניסיתי את כל אלה וכולם עובדים. מדובר במוצר עם ריח שלא ימצא חן בעיני כולם (לראיה, נאסר עליי להכניס את הבקבוק למשרד מעתה והלאה), ריח מאד עשבוני של ענבים, ורדים, פריחת הדרים, מנטה ורוזמרין. אני חושבת שהוא מצוין.
שורה תחתונה -מדובר בגויבה, או שאוהבים אותה כמוני או ששונאים אותה ואת כל מי שמביא אותה לקרבתכם.

מה - Beautiful skin rapid spot rescue
מי - No 7
אופן הגעתו אליי -קניתי בלונדון (ב-Boots)
כמה - 9.95 פאונד (62 ₪) ל15- מ"ל
דבר היצרן -מקטין פצעונים במידה ניכרת לעין תוך שעתיים
מי נגד מי ולמה -מותג הבית של בוטס ייצר ג'ל שקוף ונטול ריח שלא ממש מזיז פצעונים לכאן או לכאן. בתקופת מעבר הדירה המאובקת נמלאתי פצעונים מכל סוג ומין והג'ל הזה לא ממש הזיז להם.
שורה תחתונה - לא ראיתי שהוא עשה משהו.

מה - Baume De Rose Spf 15
מי - By Terry
אופן הגעתו אליי -קניתי בלונדון (ב-Space NK)
כמה - 35 פאונד (218 ₪) ל-10 גרם
דבר היצרן - בין רגע, שפתיך מתרככות, נהיות חלקות, מלאות ומוגנות. המרקם קרמי וניחוח הורדים מעניקים ברק בלתי דביק. טיפול חירום לשפתים שמתאים לשמש גם את העור שמסביב הציפורנים. שפתים וציפורנים מעולם לא נראו, או הרגישו, טוב יותר.
מי נגד מי ולמה -מדובר בבאלם סמיך ביותר, דביק במקצת, בעל ניחוח נפלא של ורדים. הלחות שהוא מעניק לא נשמרת זמן רב, אבל הוא היחיד שהצליח לרכך את השפתים הסופר מיובשות שלי כשהייתי מצוננת כל השבוע. הוא יקר להחריד, ולא ממש שווה את הכסף, אבל עכשיו כשאני "תקועה איתו" (עלאק) אני נהנית ממנו.
שורה תחתונה - נחמד אבל המחיר שלו יותר משערורייתי.

יש עוד הרבה מוצרים שמחכים לסקירתי בזמן הקרוב, אבל אני לא רוצה להכביד על הקוראים ולכן משחררת אותם מנה מנה. ואגב מנה, אני רעבה מאד. זמן לבדוק מה שלום הלזניה שלי! בינתים, אתם מוזמנים להרשם להגרלונדון, אם טרם עשיתם זאת.

7 תגובות:

  1. את יודעת שאני חולמת על הקוקו נואר ימים כלילות, אבל מה שבאמת אהבתי יותר מכל בפוסט הזה- המלכה!!!!

    השבמחק
  2. גם אני, כמו לובה, התאהבתי בבובונת של המלכה ירום הודה.

    הכתיבה שלך על לונדון, משכיחה ממני קצת את הגעגוע לעיר שאני אוהבת. בגלל השיפוץ הגדול, נאלצנו לוותר על הנסיעה השנתית, והחסך... את יכולה לתאר לעצמך.

    השבמחק
  3. אתן צריכות לראות אותה מנופפת בידה במלכותיות כשהשמש זורחת.

    גם אני בטח לא אוכל לנסוע בשנה הקרובה שוב, אחרי הוצאות הזוועה של החודשים האחרונים. באסה.

    השבמחק
  4. יההההש! יו לייקד איט! :)

    השבמחק
  5. רשומה נהדרת - עכשיו אני יודעת מה לקנות (ומה לא) בנסיעה הקרובה לאנגליה. תודה לך!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים