יום שלישי, 19 בפברואר 2013

שפני שולטטטט!!!!

היום, ה-19.2, הוכרז בידי חבורת בלוגריות ישראליות כיום חופש לארנבונים. יש לי כמה דברים לומר על זה.

אני לא מאמינה בארנבונים. שמעתי כבר אלף פעם את האגדה האורבנית המטופשת, לפיה לשפן יש אוזנים קטנות והוא חי בסלע ובכלל לא אוכל גזר ורק לארנבונים יש אוזניות לתפארת ופונפון בתחש. אז תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב - האזנים הארוכות והזנב הפלומתי שלכם לא עושים עליי רושם ואל תגרמו לי להתחיל בכלל עם הצב וה"ארנב". אני יודעת לזהות שפן כשאני רואה אותו, כי יש לי בבית שפן, והוא נראה בדיוק כך:


אז מצידי קחו את יום החופש לארנבונים שלכם ותדחפו אותו במקום בו הגזר לא צומח. ועכשיו, בואו נדבר על שפנים.

שפנים הם חיות נחמדות מאד. שפני הפרטי שלי הוא גם חתיך וגם חכם וגם מאד קטן. הוא אוהב גזר וערוצי HD בטלויזיה והוא שונא ששופכים לו שמפו לעינים או מורחים עליו מסקרה. כשהצעתי לו שניסע שנה אחת לסין במקום לאנגליה, הוא כעס מאד והסביר לי שהסינים מאלצים את כל החברות שמייצאות אליהם מוצרי טיפוח לעשות ניסויים בבעלי חיים. הוא כל כך נסער שהייתי חייבת לאפות לו עוגת גזר נחמדה עם זיגוג טעים על מנת לפייסו, נשמה. אז למענו ולמען המצפון שלי, החלטתי לספר לכם על כמה מוצרי טיפוח שאני אוהבת ומשתמשת בהם באופן קבוע ולא נוסו על בעלי חיים בכלל ושפנים בפרט, ותאמינו לי שזה היה קשה כי הרבה מהחברות שחשבתי שלא עושות ניסויים בבעלי חיים (למשל No.7 הבריטים) ועוד איך עושות.


מי ורדים טהורים של שאנטיקאיי

זה מוצר יוקרה אמיתי - מיותר לחלוטין, מפנק להפליא ויקר להחריד. התפתיתי לקנות אותו אחרי שעלם החמודות ממנו קניתי את קרם הלחות הצבוע המשובח שלהם בליברטי השפריץ אותו מעדנות על פניי בסוף הטיפול הקטן שעשה לי. הוא מכיל תמציות ורדים שנאספו בראשית מאי, יש לו ריח גן עדן ותחושה מרעננת וטיפונת שמנונית. הוא מביא אביב לחורף, ואחריו העור נעים ורך רך. שפני היה עושה בו אמבטיה אם הייתי נותנת לו ואם היה לו ריח קצת יותר גברי.

איפה קונים - אני קניתי בליברטי בלונדון אבל יש גם פה.

מסכת בוץ מטהרת של שאנטיקאיי

אחח שיהיו בריאים השאנטיקאיים האלה, המוצרים שלהם טובים כל כך. על המסכה הזאת כתבתי כבר פעם אבל אומר זאת שוב - מדובר במסכה הכי נעימה בעולם. המריחה שלה היא תענוג (כל כך מוצקה והמרקם שלה כל כך נימוח), הריח שלה נפלא והיא גורמת לעור להרגיש חדש. היא מכילה בעיקר בוץ ורוזמרין ובגלל שהיא כזאת מסיכה קלאסית (היא גורמת לך להרגיש כמו יפהפיה הוליוודית עם רולים בשיער וקרם ירוק על כל הפנים באיזו קומדיה רומנטית מקסימה משנות הארבעים) היא מהנה במידה שאין שניה לה.

איפה קונים - אני קניתי בסטורוברי אחרי שקיבלתי כמה דוגמיות בליברטי. מסיבה לא ברורה, אני לא מוצאת אותה שם עכשיו.

מקלון נגד פצעונים של ברט'ס ביז

טרם יצא לי להתקל בטיפול מהיר לפצעונים שאשכרה עובד. עוד פחות מזה יצא לי להתקל במוצרים לטיפול בפצעונים שלא עושים כווית ושלל נזקי יובש אחרים לעור המגורה גם ככה עליו מורחים אותם. לחומר בבקבוקון הרול און הזה יש ריח חריף של עץ התה וערער אבל הוא לא שורף בכלל. הוא מתיימר להיות אנטיספטי מחד ומרגיע מאידך והוא עושה את העבודה הזאת בהחלט מבלי לגרום שום נזק לעור. יתרון נוסף שלו הוא שהוא שקוף לחלוטין ולכן ניתן למרוח אותו מתי ואיפה שרוצים בלי להראות כמו ינשוף ביצות שלקח את הביצה איתו לעבודה. האם הוא מיבש פצעונים תוך לילה? כמובן שלא, אבל הוא ללא ספק מרגיע פצעונים מכאיבים ודלקתיים וזה הרבה יותר מתכשירים דומים אחרים שניסיתי שכן נוסו על שפנים.

איפה קונים - אני קניתי באתר הזה.

פילינג אורז לשימוש יומיומי של דרמלוג'יקה

במוצרים של דרמלוג'יקה אני משתמשת כבר שנים ואני זוקפת לזכות אחדים מהם את מצבו השפיר יחסית של עורי השמן-מיובש בשנים האחרונות, ובראשם לפילינג העדין הזה. מאז עזבתי את דירתי הקודמת לא השתמשתי בו (המסכן טבע לפני המעבר והאבקה הפכה לבוץ בלתי שמיש) ועכשיו סוף סוף קניתי חדש. אם לצטט דברי חכמים (של עצמילוקחים ככפית של אבקת הפילינג, מוסיפים מים (המים מפעילים את האנזימים) ומשפשפים את הידים ליצירת קצף לבן עם גרגרים. מעסים כדקה על הפנים, אפשר גם לתת לו לעמוד קצת יותר, ואז שוטפים. אני משתמשת בו יום כן יום לא ומאז חזרתי להשתמש בו לפני כשבועיים העור שלי כבר נראה ומרגיש טוב הרבה יותר. למעשה, אני מתה שההצטננות תעבור כבר כדי שאוכל להשתמש בו עכשיו. אלוהים יודע שאני זקוקה לרענון אחרי השבוע האחרון.

אגב, התחלתי לאחרונה להשתמש בקרם לילה נגד פצעונים שלהם ועד כה הרושם מוצלח. אני אכתוב עליו בהרחבה בעוד שבועיים שלושה נוספים של התנסות.

איפה קונים - למה לקנות בישראל ביוקר כשאפשר לשלם הרבה פחות בסטרוברי.

פצצות אמבטיה של לאש

כן אני יודעת, לאש תומכים בחמאס. אבל מה לעשות, אני אוהבת אמבטיות והכמה פניז שהחולערות נותנים לארגוני טרור באמת לא ישנו לכאן או לכאן לדעתי. זה בדיוק כמו עם המוזיקה של ואגנר - נכון שהוא היה טינופת אנטישמית אבל זה לא משנה את העובדה שאני מתה על הריח שלו באמבטיה.

אקיצר, לאש מייצרים פצצות אמבטיה מכל הסוגים והמינים. כאלה שמרככות את העור וכאלה שמרפות את השרירים, כאלה בריח מתוק וכאלה בריח גברי, כאלה שצובעות את המים בסגול וכאלה שמלאות ניצנוצאז'. מה שתרצו יש להם, כולל סדרות מיוחדות לחגים במהדורה מוגבלת (איכשהו תמיד אני מפספסת את קולקצית חג המולד המפורסמת שלהם). אמן יהיה שלום במהרה בימינו ויפתחו סניפים של הרשת בישראל.

איפה קונים - נוסעים לאנגליה. אם מישהו מכיר אתר ששולח לישראל, שיספר לי בבקשה.

שפני וצנצנת פצצות האמבטיה (נשמע כמו שם לא רע ללהקת קצב)

ונסיים בהמנון ה-19 לפברואר
אם בחנות ניגש אליי מוכר
אני שואלת אותו מה בנוגע
אם מתחשק לי לא להיות עצובה
אז אני מדמיינת שאין שמפו על צפרדע
אם אני רואה ארנב אני לטובתו
ואם אני רואה שפן בסביבה
אני לוקחת אותו
לוקחת אותו לקפה
כן

11 תגובות:

  1. פאק לאש, גם ללין לא עושים ניסויים בבע"ח והפצצות אמבט שלהם מעולות
    והם לא תורמים את כספם לחמאס.

    השבמחק
  2. אין מה להשוות בכלל. יש להם שישה סוגים של פצצות זהות בריחות שונים. ללאש בקובנט גארדן יש מרתף ענק שבו חדרים על חדרים עמוסים בפצצות מסוגים שונים.

    מה גם שממשלת ישראל תומכת באופן פעיל בארגונים רדיקלים שעושים לי נזק. לאש מקבלים ממני הרבה פחות כסף בכל שנה ממה שהממשלה מקבלת ממני כל חודש במיסים.

    השבמחק
  3. אולי בגלל שאני תתרנית אני נהנית מהמוצרים שלהם כי הם אפקטיביים, שיהיה
    אני אשאר עם הפצצות אמבט הציוניות שלי
    לצערי הממשלה שלנו היא לא חברת קוסמטיקה, וזה דיון אחר לגמרי.

    השבמחק
  4. כיף לקרוא אותך, גברת. משהו.

    השבמחק
  5. איזה פוסט מעולה!
    אני מתה על הכתיבה שלך...

    השבמחק
  6. תודה לכן חתיכות!

    בובה, תודי שהדיון על ציונים וחמאס מקבל נופח מרשים במיוחד עם כל איזכורי הפצצות כל הזמן.

    השבמחק
  7. אני נעצבת מהמשבה על פצצות חמאס באמבטיה :((

    השבמחק
  8. מעולה! עשית לי חשק לאמבטיה...ולנו יש רק מקלחון. אכלתי אותה.

    השבמחק
  9. וכך התפספסה לך הזדמנות לבגוד בעם היושב בציון עם ווגנר והחמאס בו"ז!

    השבמחק
  10. פוסט קורע =) כשצריך לפרגן אני מפרגנת, אפילו למכחישת ארנבים שכמותך.
    ההימנון בינלאומי והמוצרים עושים חשק

    השבמחק
  11. תודה תמר, ואל תתני להם לשכנע אותך עם ה״ארנבונים״ שלהם.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים