יום שני, 29 באפריל 2013

בחירה לא רגילה


או וואו, מישהו ב-Irregular Choice שותה שוקו מיוחד מאד לארוחת הבוקר. לא הייתי מתנגדת לטעום קצת ממה שגרם למי שלא יהיה לעצב את קולקציית האביב של המותג לשנת 2013. 

דגמתי עבורכם כמה מהנעלים היותר יצירתיות בחבורה. אם אתם מרגישים קצת לא יציבים, אני ממליצה לוותר על הרשומה הזאת ובמקום זאת לשתות כוס תה ולהירשם להגרלה בניחותא אם טרם עשיתם זאת.




דן סאליבן אסגה טרבלינה, מהדורה מוגבלת של זוג אחד בלבד בכל מידה, 1112 ₪


נעלי טמפר (הארנבון מבמבי) 553 ₪




ולסיום, נעלים שנקראות במקור בשם המתבקש Lost My Marbles ואני מתרגמת לשם העברי הפסיכומט בלע לי את הכרטיס, 700 ₪ והן שלכן

כל התמונות מפה.

לשופרא יש סניף במתחם התחנה שמוקדש למספר מצומצם של מותגים, בהם IC (כמו שהחבר'ה קוראים להם). אני לא יודעת אילו מהדגמים האלה הגיעו או יגיעו לשם, אבל ללא ספק שווה לבדוק. קחו בחשבון רק שהנעלים שלהם צרות מאד ונוטות להיות קטנות. ועכשיו, אם תסלחו לי, אני צריכה לשתות ליטר מים ולהרגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים