יום ראשון, 16 ביוני 2013

חולצות לעבודה


עם כל הכבוד לדיאטת הקניות, ויש כבוד, מאז שמזג האויר התחמם אני הולכת לעבודה לבושה בעיקר בטישרטים וזה נמאס עליי. אז נכון, קוד הלבוש בחברה שלנו אינו מחויט, אבל יש מרחק גדול בין לא מחויט וזרוק ואני לא אוהבת להתלבש זרוק, בטח שלא לעבודה. אז החלטתי שאני אקנה כמה חולצות שיתאימו למשרד ולפגישות רשמיות. רשימת הדרישות לחולצה כללה את התכונות הבאות:
  • נוחה
  • צבעונית
  • אינה טישרט (לא בבד ולא בגזרה)
  • מתאימה לג'ינס וגם למכנסים מחוטים
  • נחמדה
תאמינו או לא, אבל עברתי ארבעה קניונים (עזריאלי, רמת אביב, ארנה ושרונים) עד שמצאתי ארבע חולצות. החיפוש נמשך שלושה שבועות ניג'וסיים ועליי לציין שהופתעתי מהמקומות בהם מצאתי לבסוף את מה שחיפשתי (מיד תבינו).

חולצה ראשונה - מדורותי פרקינס בקניון שרונים. צבע סלמון בוהק מעל תחתית לבנה רכה במידה 20. הייתי בטוחה שאמצא כל מה שאני צריכה בחנות הזו, אבל למרבה הפתעתי המגוון היה מאכזב. החולצה עצמה נעימה והצבע מושך מחמאות.

אני לובשת
חולצה מדורותי פרקינס
שרשרת מאנתרופולוג'י
ג'ינס ממארקס אנד ספנסר
סנדלים משופרא


ברזילי שבקניון שרונים מצאתי את חולצות מספר 2 ו-3. הרבה זמן לא קניתי בגדים ברזילי ולא ממש ציפיתי למצוא שם כלום במידה שלי (בעבר הם עבדו עם מעצבים שהיו מיצרים מידות נדיבות בהרבה מהיום) אבל להפתעתי מצאתי שתי חולצות One Size של דינה גלאס שפשוט התאהבתי בהן. זו הראשונה - חולצה אפריקאית שכזו, עם גב נמרורי וחזית שבטית. הצבעים מחמיאים, הבד נעים והיא מתאימה להרבה מהשרשראות שלי. את השניה שקניתי טרם לבשתי (היא מתאימה יותר לימי פגישות מאשר לישיבה במשרד) ולכן אין לי תמונה להראות לכם כעת.

 אני לובשת
חולצה של דינה גלאס מרזילי
שרשרת מרזילי (ישנה)
ג'ינס ממארקס אנד ספנסר


את החולצה הרביעית קניתי במקום האחרון ביקום בו ציפיתי למצוא בגד שימצא בו בעיני, סניף עונות בקניון עזריאלי.

מי שעוקב אחרי הדף שלי בפייסבוק יודע שאני והיח"צ של עונות לא חברים והביקור היחיד שערכתי שם על דעת עצמי לפני כחודשיים העלה חרס סינטתי. אממה, באירוע של גאפ נתקלתי בריי שגב היפהפיה, היא יועצת הדיגיטל של המותג, והיא לבשה גלביה מכותנה של עונות ונראתה פשוט נפלא. אז בלעתי את גאוותי וחזרתי לאותו הסניף שם היה מבצע של 1+1 על בגדי הקיץ וקניתי מכנסים (שרוואל אופנתי שקוצר מחמאות) ואת החולצה הזאת, שהיא מידה 48, מתנפנפת ואוורירית ומאד נעימה. המכנסים והחולצה יחד עלו 199 ש"ח וקיבלתי על שניהם הרבה מחמאות (חברתי הרזונת חושקת במכנסים כאלה לעצמה, וזה אומר הרבה).

אני לובשת
חולצה מעונות
שרשרת ארוכה מנעמה בצלאל
מכנסים ממארקס אנד ספנסר
ואנס הלו קיטי מ-Office בלונדון


בנוסף, קפצתי היום לגאפ והחלפתי נעלים שקניתי שם לפני זמן מה ולא נעלתי (והחלטתי שלא אנעל) בקרדיגן הצהוב שלבשתי פה ובעוד אחד זהה בצבע פטל ובעוד גופיונת אחת סגלגלה. אכן אחלה מבצעי סוף עונה. התבאסתי לגלות שאת השמלה שלבשתי בצילומים ושמרתי לי יש פתאום במידה XL מגוון צבעים שונה לגמרי משהיה בביקורי בחנות לשם הרכבת התלבושות. יש אותה בפסים סגולים-ורדרדים ולבנים, בנייבי עם נקודות לבנות בגדלים שונים (הכי יפה) ועוד. נו שוין! שאלה יהיו הצרות שלי, להתקע עם שמלה יפה ומחמיאה בידיעה שיש בחנות עוד שמלות יפות ומחמיאות.

ואגב שמלות יפות ומחמיאות במידה גדולה - בסרגל השמאלי של הבלוג נמצא כפתור סקר לנשים מטופחות במידות מקופחות. הצמד שעומד מאחורי הסקר הזה נמצא בשלבי איסוף מידע לקראת הקמת חנות למידות גדולות שתהיה שונה (אמן) מהמגוון המצוי בארץ. לשם כך הם מבקשים להכיר את קהל היעד שלהם ואת צרכיו ורצונותיו לעומק. לכן, כשפנו אלי בבקשה לשים לינק ממומן לסקר בשבלוג נעניתי בשמחה. יש לציין שאיני מרוויחה כסף מהקלקות על הכפתור או ממילוי הסקרים כך שתוכלו לענות עליו בלי להתענות במחשבה שבזכותכם אני נוסעת בעיר בפרארי קופה ואוכלת שוקולד. מילוי הסקר לוקח כחמש דקות, ואני מקווה שאשמע מהם בעתיד כשיפתחו את החנות.

ולסיום, שאלה לי. אני תמיד משתמשת במונח "ויסקוזה" כדי לתאר בד סינתטי ומעיק שמעודד הזעה ושאר זוועות. אבל החולצה מעונות עשויה ויסקוזה והיא אוורירית ונעימה עד מאד, מה שאומר שהבד הנוראי ממנו מכינים לעתים קרובות מדי שמלות, צמודונים וחולצות במידות גדולות אינו ויסקוזה. אז אולי מישהו יודע איך קוראים לו?

3 תגובות:

  1. את פשוט אדירה! ממש מצחיקה אותי :) תודה על הפוסט הנחמד הבוקר. ואין לי מושג איך קוראים לבד... סליחה

    השבמחק
  2. תודה עדי. זוהי הדגמה פעילה של איך עריכה יכולה להציל פוסט משעמם :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים