יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

יום שחור (זה לא שחור, זה דבש) במשרד


מעשה שהיה כך היה - יש לי חבר שגר בלונדון וקוראים אותו מושנזון. לפני כמה חודשים סיפרתי למושנזון שהדודה הקולומביאנית שלי הגישה לארוחת ערב פלנטיין, או בננה ירוקה, מטוגנת. מושנזון ביקש מתכונים לפלנטיין. אני שכחתי לשאול את הדודה. מושנזון כעס עליי. עד כאן המבוא.

לפני כשבוע נסע מנכל חברת התוכנה בה אני עובדת לאנגליה וחזר עם מתנה ממושנזון - בננה מתנפחת בגודל 1.65 מטרים שחיכתה כל השבוע על השולחן שלי כדי שמישהו ינפח אותה. היום אמר לי שלומצקי שיש לו מפוח שמתחבר למצית של האוטו וירדנו לחניה להתקין בננה.
אחרי זה, ראיתי לנכון להצטלם עם הבננה כדי לשלוח למושנזון.
אחרי זה קרן שמה לב ששתינו לובשות חולצות של אותה המעצבת, ג'ול החמודה, והחלטנו להצטלם עם החולצות שלנו והבננה.
אני לובשת
חולצה שג'ול הכינה למידתי
ג'ינס של מרקס אנד ספנסר
סנדלים משופרא
עגילים משלהי שנת טיכו


ואז המנכל קרא לי למשרדו ופיטר אותי. 
לסיכום - אם מי מכם מחפש מנהלת תמיכה טכנית או מנהלת קשרי לקוחות בינלאומיים לחברת הייטק, ו\או בננה אנא פנו אליי! תודה ושיהיה לכולכם סופשבוע טוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים