יום שני, 19 באוגוסט 2013

מתכון אניגמטי לאחלה צ'פאטי


מה אני אגיד לכם, הידיים שלי על הפנים וההחלמה איטית איטית. אני עיפה בימים אלה ואין לי כח לכתוב (בטח שלא את הרשומה הכבירה שאני מתכננת כבר שבועיים) ולכן חשבתי ללכת על מתכון בטוח - כלומר להציע לכם מתכון שמצליח על בטוח. תסכימו איתי שהקיץ הפך את מחצית הבלוגוספירה לספר בישול גם ככה, אז למה לא אני? מה אני כבר יכולה להציע לכם בימים אלה? זה או רשומה על מברשות איפור ללא אכזריות (שלי באמת לא אכזריות, הן פשוט לא מובנות) או מתכון. ומאחר ואני פדלעה צלעייגרית דלוקס, הכנתי לעצמי לארוחת הערב צ'פאטי, הוא לחם הודי הדורש שני מרכיבים בלבד. הוא בריא, טבעוני, כשר והולך מעולה עם.. טחינה. נכון אתם כבר אוהבים אותי? ברור! יאללה לעבודה.








נום נום. 

לפני סיום, אספר לכם שקניתי עכשיו בגד ים בסייל החצי שנתי של מוד קלות' ב-140₪ כולל משלוחה. שמעתם נכון, 140₪ כולל משלוחה. שמנמנות, רזות וחובבי עיצוב לבית - שווה לכם להציץ בהנחות שם כי הפריטים נחטפים כמו צ'פאטי טרי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים