יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

בוקר נורמלי וסביר במשרדי איקאה ישראל


מעטים הדברים, כידוע, שאני מתעבת יותר מאירועי השקה. אבל מדי פעם נחמד לפגוש חברות על ארוחת בוקר במקום צבעוני שאני אוהבת גם ככה, לכן החלטתי שהגיע הזמן להוציא את האף מהמשרד לשם שינוי ולנסוע להשקת קטלוג 2014 של איקאה בחנות בנתניה. כיצד הייתי אמורה להעלות בדעתי את הזוועות שאחווה שם?

ידעתי שהקטלוג והקולקציה השנה מתרכזים במגורים בחלל קטן עם ילדים אבל לא ידעתי שחלק מהמוזמנים מביאים את הילדים שלהם איתם להשקה. אני לא הבאתי איתי ילדים ולכן נאלצתי להסתדר עם מה שמצאתי במקום.


להגיד לכם שהיה קל? זה יהיה שקר. הילדים לא התחברו אליי, אני לא התחברתי אליהם והם לא הפסיקו לבכות.


ביורן, השחום מבין השניים, כל הזמן שאל אותי מה אני לובשת. עניתי לו שבעים פעם בערך -

אני לובשת
מכנסים ממרקס אנד ספנסר מלונדון 
חולצה מדורותי פרקינס
נעלי הלו קיטי של וואנס מלונדון
שרשרת של ה. שטרן
תיק של בראצ'ליני

אבל הוא התעלם והמשיך לשאול, כאילו הוא עושה את זה בכוונה כדי לעצבן אותי. לא נראה לי שבכלל מענין תינוקות מאיקאה מה אנשים לובשים, זה לא כמו תינוקות מזארה או קסטרו.


בשלב כלשהו הוא הלך לשתות קפה ולעשן בחוץ עם מישהי מידיעות אחרונות ואני נותרתי לבד עם אחיו ששמו, מסתבר, אישטביורן. רק באיקאה מוצאים תינוק שקוראים לו אישטביורן. התכוונתי לחנוק אותו בדיוק כשאודליה צילמה אותי, וכך הוא ניצל. אבל ברגע שהיא הניחה את המצלמה צעקתי למישהי שאני לא מכירה מיטל! לא התראינו שנתיים!! וברחתי. אודליה אומרת שהוא משך כתפיים והלך לקחת עוד קוראסון ולעשות חנדלעך למישהי אחרת. ככה זה כשאתה תינוק בשרות לקוחות.


וכאילו כל זה לא הספיק, הנחתי לשניה את התיק שלי כדי להביא כוס מיץ וכשחזרתי מצאתי את המניאק הזה מתעסק איתו.


בשלב הזה לא ענין אותי כבר שהם משיקים בקרוב אפליקציה שתאפשר לסרוק רהיטים מהקטלוג ולמקום אותם וירטואלית בחדרי הבית כדי לראות איך הם יתאימו, לא שהם פותחים חנות שלישית בקרית אתא ובטח שלא ענין אותי המחקר המקיף שהם ערכו ב-25 מדינות כדי להתאים את הרהיטים שלהם טוב יותר להורים וילדים. במקום זה נכנסתי לחנות, קניתי מראת גוף חדשה לחדר השינה וסירופ חמוציות וחזרתי למשרד שלי שם אף אחד לא מחטט לי בתיק (כשאני רואה) או מתעקש שאשיר לו אאאההה ביורנל'ה אאאאההה חמוקל'ה בדיוק כשאני מנסה לאכול.

* תודה לאודליה ממן על הצילומים ועל שהעסיקה את אישטביורן בזמן שנמלטתי

עדכונים

הקטלוג עלה לאתר ואפשר לראות אותו כאן. גם האפליקציה זמינה עכשיו להורדה למאק ולאנדרואיד

4 תגובות:

  1. תקווי שהתינוקות לא ילשינו עליך ליח"צ, עוד יפסיקו להזמין אותך לאירועים בגללם.
    התיק היסטרי!!

    השבמחק
  2. אני כבר רגילה, לצערי, שתינוקות מלשינים עליי ליחצ. שוין!

    השבמחק
  3. צחקתי כל הדרך אל הסוף (המר)
    אחלה רשומה, אחלה תמונות (שאפו אודליה!) ואחלה דרך יצירתית להעביר את חוות דעתך על איקאה ואת כל המידע היבש בצורה הכי רטובה שיש (ולא מתכוונת לחיתולים של ביורן ואישטביורן החצופים).

    השבמחק
  4. היה נחמד שם, אבל לא הייתי באה אם הייתי יודעת שכל המטרה היא שאעשה להם בייביסיטר חינם.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים