יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

הגרלת שנה טובה


אללי! היום לפני שנה ושנתיים ואולי גם שלוש (אני לא בטוחה) ערכתי הגרלונדון, עם פינוקים שהבאתי מהעיר החביבה עליי ביקום. אבל השנה אין לונדון ואין חו"ל ואין חופש. השבלוג קנה דירה ועסוק בלשלם חובות על השיפוץ והרהיטים. חיים קשים ובוהוהו אני יודעת, אבל אני מקנאה בכל חבריי שיוצאים לחופשות נחמדות בזמן שאני עובדת ועובדת. 

בכל מקרה, חשבנו והחלטנו, אני ופלומבי בובת העצלנית המצוברחת, שכדאי לערוך הגרלה נחמדה לכבוד החג הקרב. אז אספתי כמה דברים ופניתי ליוצרת שאני מאד אוהבת לשאול אם היא מעוניינת לתרום משהו ממרכולתה המלבבת והנה הגרלה לפניכם. והכי טוב? פלומבי החתיכה במידה מטרפת ממש נאותה לדגמן.

 
מה יקבל או תקבל הזוכה אתם שואלים? שאלה מצוינת. החבילה שתשלח לזוכה כוללת דוגמית BB Cream של וישי, דוגמית מהבושם החדש של דיור, עגילי בבושקה סימניה כרטיס ברכה ומדבקות בעיצובי, מדבקות לקישוט קלסרים, סיכה של לילה מיי וג'ול ועוד מיני פינוקים קטנים וכל זה ישלח לזוכה בתוך תיק פנדות חמוד להפליא בעיצוב ג'ול, שמי שעוקב אחרי השבלוג בקפידה זיהה כבר כי היא המעצבת החדשה החביבה עליי.


הנחיות למשתתפים בהגרלה
  1. ההגרלה תמשך מהיום (ראשון 1.9.13) ועד יום ראשון ה-8.9.13 בסיומו אודיע כאן בשבלוג את שם הזוכה ואיך ליצור איתי קשר. אם לא אקבל תשובה תוך 24 שעות, אבחר זוכה אחר.
  2. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה? ואת שמכם (או כל אמצעי זיהוי יחודי אחר שייצג אתכם בהגרלה).
  3. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "הצטרף לאתר זה" למעלה).
  4. יש לעשות לייק לדף שלי וגם לרשומה הזו (יש כפתור "Like" מתחת לכותרת הרשומה).
  5. יש לעשות לייק לדף של ג'ול בפייסבוק.
  6. הפיצו את דבר ההגרלה לחבריכם, קרוביכם בהווה וקרוביכם לעתיד בכל האמצעים העומדים לרשותכם (בלוג, טוויטר, פייסבוק, אימייל, פסלים פיגורטיביים מטחינה גולמית ושפת סימנים טיבטית).
בהצלחה לכולם וטרום שנה טובה!

♥ עדכון ♥

פלומבי ביקשה שאמסור שהיא עוקבת אחרי כמות הלייקים בדף של ג'ול ושאין תאימות בין מספר הנרשמים לעליה בלייקים. אני חושבת שזה מצברח אותה עוד יותר מהרגיל.



18 תגובות:

  1. אני קצת אשפוך את הלב .. כי זו הזדמנות מצויינת .
    קודם כל הגרלה נפלאה ...איזה פריטים חמדמדים ...
    וסליחה על הפילסוף ...

    אחרי שנה ארוכה וקשה של התמודדויות עם רגעי שפל וגם רגעי גאות.שנה בה התמודדתי עם כל מיני דברים שאני חוששת מהם .שנה בה נתתי מעצמי לאחרים ,רגע קטן לפני שאני חשה מרוקנת ,ממש שנייה לפני ,אני אוספת את עצמי לשיחת עידוד ואומרת לעצמי : כן מיכל יש לך את הכוח להמשיך ,לא לאבד תקווה . אני אדם אופטימי מטיבעי ,ולא משנה עד כמה קשה המצב אני תמיד אומרת שלא יהיה יותר גרוע . אני שמחה בחלקי ,מאמינה שמגיע לי להיות מאושרת.אז נכון יש רגעים קשים ,אבל מהם אני לומדת להעריך את הרגעים הקטנים שבהם כן טוב.מילת המפתח אופטימיות.
    לקראת השנה החדשה אני רוצה למצוא אהבה ...כן כן אני רווקה ..המילה הצורמת הזו ... באמת שכבר מיציתי את הלבד ובאמת שאני רוצה לבנות זוגיות ולהכניס מישהו לחיי... אני מבטיחה לעצמי השנה להיות סבלנית יותר ...לתת הזדמנות ,לא לפסול בקלות ,לא לפחד להיפגע ..המסע למציאת אהבה הוא לא פשוט בכלל ,אבל אני מאמינה שעם רצון טוב יכול להיות רק טוב ... עדיף לאהוב ולהיפגע מאשר לא לאהוב בכלל ... נפלתי מהסוס ? לא נורא אני אעלה עליו שוב ! אני מאחלת לכולם שיהיו נאהבים :)
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  2. אני לא נוהגת להגיב על תגובות בהגרלות אבל אני חייבת לסטות מהרגלי פה - מיכל את נהדרת, אמיצה והגישה שלך היא מודל לחיקוי. שנה נהדרת לך והרבה נשיקות וירטואליות.

    השבמחק
  3. תודה רבה שרונה ושנה טובה ונהדרת לך !

    השבמחק
  4. מאחלת לעצמי להתחיל בקריירה למענה למדתי ועבדתי בחמש השנים האחרונות. או לבחור כבר בדרך אחרת שמתפתלת בשביל ביער הצהוב - ולפסוע בה.

    השבמחק
  5. מרשה לי קודם לאחל לך ?
    שתהיה לך שנה נהדרת, שרונה. שהשבלוג יצליח לנסוע ללונדון או ניו יורק או טורונטו; שתמצאי מעצבות ומעצבים שישמחו את ארונך ולבך; שלמשרדי יח"צ יפול סוף סוף האסימון ושתמצאי משקיעים לליין אופנה משלך (אלוהים אדירות, מה אאחל לך בשנה הבאה ?)

    לעצמי אני מאחלת כמו כל שנה, ללמוד משהו חדש, להיות רגועה יותר, והשנה (יותר מבשנים קודמות) הרבה בריאות וכח רצון.

    שנה טובה.

    השבמחק
  6. איזו הגרלה כיפית :)
    אני מתחילה עבודה חדשה ואני מאחלת לעצמיש נה של תחושת הגשמה עצמית ושל התפתחות ועשייה . שנה שאני אצליח באמת לפתח הקשבה לסביבתי ולעצמי כי זה תחום שהייתי רוצה לפתח. ואת כל זה כמובן עם בריאות מיטבית. השנה הייתי רוצה לזוז יותר. לרקוד לעשות ספורט ויוגה וגם לכתוב הרבה וטוב. ולעשות טוב לאחרים וגם לעצמי. ובהזדמנות זו:
    שרונה, אני ממש אוהבת את הבלוג שלך שמכיל את כל מה שאני אוהבת בחיים. חוש אסתטי מפותח, הומור וקבלה. את נהדרת. תמשיכי ושתהיה לך גם כן שנה מצויינת ומלאה בהפתעות טובות.
    שולי
    shulibn@gmail.com

    השבמחק
  7. הגרלה!!! איזה כיף!
    האיחולים שלי לעצמי לשנה החדשה הם לרדת 20 קילו ולהרחיב את המשפחה.
    שתהיה לך שנה מהממת ושכל מה שתרצי יתגשם!

    השבמחק
  8. איזו הגרלה מקסימה! ואני אף פעם לא זוכה בהגרלות..
    אז לשנה הקרובה אני מאחלת לעצמי לזכות לפחות בהגרלה שווה אחת!
    וחוץ מזה, וחשוב הרבה יותר, אני מאחלת לעצמי להצליח לאזן בצורה טובה יותר בין העבודה למשפחה ולתת לעצמי יותר זמן להירגעות לבד.

    שרונה, שתהיה לך שנה נפלאה, ותודה על בלוג מעניין ומהנה.

    השבמחק
  9. אני אאחל לך ולי תמשיכי לכתוב ושהפוסטים שלך ימישחו לשמחך ולהצחיק אותי. שתסיימי לשלם ותטוסי ללונדון או תבואי לבקר בפריז.
    ולי? מה אאחל? להתמודד טוב יותר עם הקור והחושך בחורף. להתחיל לעבוד ולהנות מזה. ולשמור על חבריי. ובריאות, המוון בריאול לכולם.

    ואני מנוייה דרך ה-RSS ועשיתי את כל שאר הסעיפחם.

    השבמחק
  10. הו, איזו הגרלה נחמדת.
    אני בד"כ לא נרשמת להגרלות כי לא נעים לי לזכות באיזה פריט איפור או טיפוח שאני לא באמת משתמשת בו. אבל עכשיו נראה לי מגניב. :)

    מאחלת לעצמי שכל השינויים והתחלות החדשות שמתרגשים עליי השנה יהיו לטובה. וקצת יותר בודהיזם בחיי היום-היום.

    ושנה נפלאה גם לך שרונה!

    (אני לא עושה לייקים כי אין לי פייסבוק, סורי)

    השבמחק
  11. האיחולים שלי לעצמי לשנה החדשה הם בעיקר להרחיב את המשפחה...
    שתהיה לך שנה טובה ונפלאה!

    השבמחק
  12. אני מאחלת לעצמי שנה עם פחות תהפוכות מהקודמת, אבל שלא יהיה משעמם. והמון המון אהבה עצמית כי זה קצת חסר.
    :)

    שנה טובה!
    שרון
    sharon184@gmail.com

    השבמחק
  13. קודם כל אאחל לך שנה טובה ואוסיף גם שאני תמיד נהנית לקרוא את הבלוג שלך וכמעט אף פעם לא מגיבה (אולי קשה לאנשים לא רק להטריל בשם המלא אלא גם סתם לכתוב תגובות אישיות-מפרגנות).

    ומה אאחל לעצמי?
    שתהיה שנה רגועה, שאשמור על השפיות מול אתגרים שאני יודעת בוודאות שיעמדו בפני ושאזכר מדי פעם להינות מהדרך ולא רק מהמטרה.

    שנה טובה :)

    השבמחק
  14. אני מאחלת לי להתחיל להזיז את התחת ולעשות את הדברים שחשובים לי השנה. וכמובן בריאות למשפחתי היקרה ולי.
    ושיהיה לנו הרבה זמן משפחתי וכייפי. ואם אפשר שלא יהיה כל כך חם כל כך הרבה חודשים בשנה. ושוב לטוס לחו"ל :-)

    השבמחק
  15. אני מאחלת לעצמי למצוא את שלוות הנפש שלי ואת עצמי במקום הכי טוב וקרוב. מאחלת לעצמי להתאהב בי, מעל הראש. לאהוב את עצמי לנצח.

    השבמחק
  16. אני מאחלת לעצמי, ואני יודעת שזה יצא הכי קיטש פולני בעולם, בריאות טובה לעצמי ולכל הסובבים אותי (כולל, שימי לב, את זה שנצליח לא להזיק יותר מדי לילדים!) ועם כל השאר כבר איכשהו נסתדר לבד. (אה, וכסף. גם חשוב).

    השבמחק
  17. מאחלת לעצמי שהשנה תהיה טובה כקודמתה ואף יותר.
    תודה על בלוג שווה! בזכותך הכרתי את דורותי פרקינס ומאז אנחנו נפגשות לעתים קרובות...

    השבמחק
  18. אני מאחלת לעצמי שנה מאושרת, שבה אצליח מכל הבחינות-והעיקר, להיות בטוחה בעצמי וברעיונותי, ורק להמשיך לצעוד קדימה!

    השבמחק