יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

ASOS Black Label for ASOS Curve


חדשות טובות לשמנמנות שבחבורה! בנובמבר תגיע לאסוס קולקציית המידות הגדולות החדשה ASOS Black Label for ASOS Curve.

למי שעדין לא מכיר, Asos Curve הוא קו המידות הגדולות המצוין של אסוס - אתר בינלאומי שמבוסס באנגליה שמוכר בגדים של מותגי הבית השונים וגם של מעצבים מוכרים אחרים לגברים ונשים. יש להם מגוון גדול של בגדים קלאסים וסולידיים מחד ומגניבים לחלוטין מאידך והרבה אביזרי אופנה (תיקים, תכשיטים, נעלים, צעיפים וכולי). מותגי הבית מתחלקים לקוי הריון, מידות גדולות, מידות רגילות, גברים, נעלים, תכשיטים, תיקים, בגדי ערב ועוד. המשלוח הבינלאומי חינם, ואפשר להחזיר פריטים שלא מתאימים מסיבה כזו או אחרת.

Asos Black הוא קו רדיקלי ויוקרתי של המותג שמייצר בכמויות קטנות יחסית לשאר הקוים מה שמבטיח שהבגדים שיעוצבו עבור קו המידות הגדולות Curve יהיו טרנדיים וחצופים יחסית לבגדים הרגילים שם (שרבים מהם מדליקים דיים). יהיו צבעים עזים יותר, דוגמאות נועזות יותר וגזרות רדיקליות יחסית למידות גדולות. בקיצור - חלום שהתגשם עבורי ועבור רבות מחברותי העגולות. יש!

הבגדים ימכרו החל בנובמבר וחלק מהמחירים חוצים את קו אלף השקלים (ויתכן שתאלצו להוסיף לכך מיסים). זה יקר ואולי תבחרו לחכות שהבגד שאתם רוצים יגיד לסייל (אני חיכיתי קרוב לחודשיים שמעיל העור שרציתי יגיע לסייל, והיום סוף סוף קניתי אחד בהנחה של 30%). עם זאת, נסיוני מראה שבגדים חמים (כלומר כאלה שמדברים עליהם בכל הבלוגים שבעולם, כמו הקולקציה הזו) נעלמים מהר. אז קחו בחשבון שבזמן שאתם מחכים למבצע, הבגד שרציתם עלול להיעלם לנצח כי להבדיל מהנהוג במוד קלות' למשל, עוד לא יצא לי לראות משהו שפספסתי חוזר למלאי באסוס.

הנה כמה תמונות יח"צ מה-Lookbook שאסוס שיחררו השבוע.

שמלה עם שרוולי קפלולים - 315₪

שמלה עם חרוזים וניטים - 1030₪

שמלת חרוזים - 915₪

שמלה כחולה בהדפס שברון 630₪

ויש גם את התמונות האלה, ששייכות כנראה לקו הסתיו-חורף החדש אבל אינן מה-Black Label אלא מהקו הרגיל. חלק מהבגדים כבר זמינים לרכישה באתר במחירים הרגילים של קו המידות הגדולות. אני חיבת לציין שהחליפה הזו נראית הרבה יותר טוב בצילומי היחצ, עם טישרט גרפי שחור-לבן, מאשר בצילומים בחנות.

בלייזר - 257₪
מכנסים - 200₪

שמלה הו כה טרנדית (גם טארטן וגם כתפים חשופות!) - 220₪

שמלת ניצנוצאז' -  370₪

ויש גם מעילים חמים ונחמדים כמו זה


מעיל צמר מוברש - 545₪ 
שנלבש מעל שמלה עם חצאית עור - 686₪ (שניקולט לובשת כאן)


בקיצור, נראה לי שנוכל להתלבש יפה החורף. אני הכי אוהבת את שתי השמלות הראשונות, ואתם?

תגובה 1:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים