יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

מה לבשתי בשבוע הראשון של החורף


זוכרים כשהיינו צעירים, לפני כמעט שבועיים זה היה, ואני אמרתי שאני רוצה ללבוש בגדים חמים ושטיפשי כאן? אז עכשיו אני לובשת בגדים חמים והרבה מהם, אחד על גבי השני. מאחר והכבלים הפסיקו לעבוד ביום חמישי בערב (ועכשיו צהרי שבת) והטכנאי של ייס עוד לא הגיע, אני נאלצת להעסיק את עצמי במשימות הדורשות הזזת גוף ממשית כגון סידור הארון לחורף, סידור חדש השינה, שטיפת כלים (במים חמים), תלית כביסה (בסלון) וכולי. מאחר ונמאס לי, החלטתי לקחת הפסקה קצרה ולהראות לכם מה לבשתי בשבוע הקר הראשון האמיתי של החורף.

תלבושת לעבודה ולאירוע בלוגרים
חולצה מסטודיו פרקטיק
ג'ינס של טליה
מוקסינים מפריימרק
ענק מאיביי


תלבושת לשישי סוער בקניון עם חברה
מעיל מאיה נגרי
חולצת דב מאסוס
טוניקה של Bknit
צמודונים מנקסט
מגפים מזמש


אני חושבת שהוכחתי את קיומה של קללת התספורת השניה ששלי גרוס תמיד כותבת עליה. התספורת הקצרה הראשונה היתה מחמיאה ויפה בהרבה מזו והפעם הגזמתי ובגדול, גם עם הירוק וגם עם האורך. אחרי התלבטות של שבוע החלטתי לגדל אותה במקום לחזור לניסים שיקצר ויסדר. אני מניחה שתוך חודש היא כבר תראה אחרת לגמרי.

ועכשיו, מספיק קשקשנו. הטכנאי של ייס מאחר בכמעט שעה ואני צריכה ללכת לחכות לו מאחורי הדלת עם נבוט. מעטים הדברים שהופכים אותי למטורפת רצחנית כמו 48 שעות בלי טלוויזיה (יעיד מי שבילה את יום כיפור בחברתי) ואני באמת על הקצה. תהיו בריאים ושבוע חמים ונעים לכולם!

2 תגובות:

  1. התספורת הזאת באמת מאוד מאוד קצרה
    האמת לא נעים לי להגיד היא אפילו הופכת אותך לקצת דודתית
    אהבתי הרבה יותר את הקודמת, שהייתה צעירה וקופצנית

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים