יום שני, 6 בינואר 2014

מה לובשות המסכנות בלילות (טוב, בימים)


גבירותי ורבותי, אני מרגישה ממש לא משהו. היום חזרתי לראשונה לעבודה אחרי כמעט שבועיים של ימי מחלה בעקבות הניתוח ביד וכואב לי על הכיפאק. קוראיי הקבועים שמו לב ככל הנראה שכאשר אני עובדת בזמן שאני לא מרגישה טוב, אני רוצה ללבוש בגדים רכים ופשוטים ככל האפשר. כאלה שדורשים מינימום מאמץ בלבישה והסרה ומרגישים כמו פיג'מה במסווה של בגד לגיטימי במסווה של פיג'מה. 

לפיכך, לבשתי לעבודה את התלבושת הזו.


אני לובשת 
שמלה מאסוס (נקנתה בהנחה, אבל עכשיו מחירה מלא)
צמודונים שרכשתי בחנות בגדים
מגפונים מגזית (ישנים)
שרשרת של N2

את התמונות, אגב, צילמה קרן יעקב בן סלע וזו התמונה בה אני נראית הכי פחות אומללה מכל שלל התמונות שהיא צילמה. מסתבר שכשאני לא במיטבי אני לא נראית במיטבי. מענין.

בכל מקרה, שמתי עין על השמלה הזו אחרי שראיתי שמלה דומה ברזילי שמצאה חן בעיני. רק שזו ברזילי עלתה באיזור ה-700₪ וזו עלתה באיזור ה-150₪ עם הקופון באמצעותו רכשתי אותה בזמנו *. התכנית הכללית היא לסגנן אותה כמו שעושים החבר'ה ברזילי, רק שמפאת אוירת הנכאים הכללית הסתפקתי במועט הפעם. כך, בכל מקרה, נראית השמלה המקורית מרזילי.


את המגפונים הכסופים המשגעים שבתמונה, אגב, שקלתי לקנות אבל העקב הגבוה לא עשה לי טוב, וכך חסכתי הוצאה של 800₪.

אני לא זוכרת אם ראיתם כבר את השרשרת הזו בפעולה, אז הנה תקריב. אני מודה שאני אוהבת אותה הרבה פחות מאת העגילים שקניתי איתה ואת השרשרת המופיעה באיור בראש השבליג. אני מתלבטת כבר כמה זמן אם לוותר ולמכור אותה לכל המרבה במחיר, אבל זה שיש לה תספורת קצרה וגם לי וזה שיש לה שרשראות כמו שלי יש (בגלל זה קניתי אותה) מקשה עליי לקבל את ההחלטה. אם תשימו לב, תבחינו שאחת השרשראות שלה זהה למעשה לעגילים שלי.


ועכשיו זהו. עייפתי ואני רוצה תה ולקטר למישהו. אלך למצוא אומלל במשרדים השכנים, למוטי לא הצקתי לפחות חצי שעה ואני בטח חסרה לו. מה שמזכיר לי, שאני מודעת לבעיה עם מנגנון התגובות בפייסבוק ובודקת איך מתקנים את זה.

* אגב קופונים והנחות, שמתם לב שהוספתי קופון חדש ומגניב בדף ההטבות לקוראי השבלוג?

2 תגובות:

  1. מסכנושה אולי נראית לא משהו כשכואב לך, אבל את לבושה חמדמד מאד. החולצה הזאת נראית עליך נהדר.

    השבמחק
  2. שרונה היי! ממש אהבתי את הלבוש. שאלה לי. רציתי את השמלה אבל אני לא רואה שהיא במידות גדולות. היתכן שאני מפספסת משהו? תודה:)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים