יום שלישי, 11 בפברואר 2014

אביב העמות


בזמן שאני יושבת מול המחשב עטופה בחולצה, סוודר וקרדיגן ענק וורוד ומקללת את ידי הפצועות מקור (מכירים את החתכים האלה? נורא) באסוס כבר מבשלים לנו את העונה החמה. 

בימים האחרונים העלו החבר'ה מקו המידות הגדולות Asos Curve דוגמיות מקולקציית אביב 2014 עליה עבדו בחודשים האחרונים. קולקציה מלהיבה ומרגשת? לא הייתי אומרת, אבל יש בה כמה חידושים. כמו המעיל הזה, שנראה כמו מאק קלאסי אבל יש לו רוכסן צידי של מעילי אופנוענים. לקנות ולשמור לחורף הבא.


מעיל 434 ש"ח
שמלה 283 ש"ח
מכאן הלאה, הולכות ורבות הבעיות.

השמלה הזו שמשלבת קומבניזון ובננות חביבה, אבל כתפיות ספגטי לא מתאימות לרב הנשים השמנות שאני מכירה. נשים גדולות חזה צריכות חזיות טובות, ולחזיות טובות יש כתפיות עבות, ולחזיות טובות למידות גדולות אין כתפיות יפות שנחמד לחשוף עם כתפיות ספגטי. צר לי.


שמלה עם פאנל אורגנזה 202 ש"ח
והנה שמלת קרושה לבנה שנלבשת מעל קומבניזון. זה יפה על הדוגמנית אבל יש לי תחושה שעל נשים רבות השמלה הזו תהיה מונחת כמו שק. מה שכן, הנעלים מוצאות חן בעיני ויש לי מזימות הנוגעות להן.


שמלת קרושה תחרה פרימיום 376 ש"ח

ולסיום השמלה הזו, שקצרה מדי וחבל כי היא יכלה להיות חמודה אם היתה באורך מידי, מתחת לברכיים. אני לא מבינה את השיגעון של הבריטים עם שמלות במידה גדולה שמגיעות לאמצע הירך. אצלי ואצל שמנות רבות אחרות זה החלק הפחות מוצלח ברגל. האורך הזה עובד בחצאיות צרות, אבל בחצאיות מתרחבות כמו זו זה לא מי יודע מה מחמיא.


שמלונת 289 ש"ח

פרט למעיל האפור והנעלים הכסופות, הדבר העיקרי שמוצא חן בעיני כאן הוא הדוגמנית החמודה (שאלתי לשמה, אבל טרם קיבלתי תשובה). ראינו אותה כבר בקולקצית הקיץ בשנה שעברה והפעם היא נראית הרבה יותר טוב, לטעמי. יתכן שאני טועה, אבל נראה לי שהיא מעט מלאה יותר מהדוגמניות הרגילות של המותג. האם מתישהו נזכה לראות דוגמנית במידה 18 בקטלוג של אסוס? אני מציעה את השוגמנית החביבה עליי בזמן האחרון, אניטה מארשל. אניטה היא דוגמנית הבית של מוניף סי ונראית כמו גרסה משופרת של ריהאנה.


אני אוהבת אותה כל כך.

לפני סיום, אזכיר לכם שעוד אפשר להרשם להגרלת התספורת או צבע אצל מעצב השיער המהולל שלי, ניסים פרץ, וגם שמאד כדאי להגיע למכירה הביתית שלנו ביום שישי, עליה תוכלו לקרוא (אם טרם עשיתם זאת) כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים