יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

חובות תשוויץ מלפני המלחמץ וסקירת קו המידות הגדולוץ של עדיקה


חברים התעוררתי מוקדם, ועל זה צריך לשלם. אבל מי ישלם, אתם או אני? את זה אחליט מאוחר יותר, אבל בינתיים הנה השלמת חובות תשוויץ מהשבועות האחרונים בהם לא נראה לי לענין לתשווץ דבר.

ראשון הוא המכנסון הזה מהודיז (זו חברה מיובאת? אם לא, למה אין לה שם עברי? למה אין לאף רשת בארץ שם עברי?). היה להם מבצע שני מכנסונים ב-100₪ אז רכשתי שניים במידה XL (השני  בצבע סגלגל-פוקסיה). הם קצרים מאד ומתאימים לספורט וגם ללבישה מתחת לשמלה או חצאית בעת הצורך. יש להן מותן גבוהה מאד מה שמעניק להם מימד מחטב בטנים במידת מה. בינתיים הצבע שרד שלוש כביסות, כך שנראה שמצבנו טוב. רק להוסיף קרם הגנה מהשמש ואת מוכנה לעשות קצת ספורט בצהרי קיץ מוות חם הצילו.

הנה תלבושת לטניס
מכנסונים של הודיז
גופיית ספורט של ליין בריינט
נעלי טניס (כתומות) של סטלה מקרטני לאדידס


ועכשיו נעגל פינות ונמשיך הלאה. את השמלה הזו קיבלתי במתנה מעדיקה לפני המלחמה במטרה לסקר את קו המידות הגדולות החדש שלהם, עדיקה Curves (עוד שם לועזי שנובע, כך אני מנחשת, מהרצון לא לפגוע בנשים שמנות).


מאחר ואני לובשת את המידה הכי גדולה בקו (4X שזה 48-50) מדובר למעשה בקו מידות בינים, ולא בקו למידות גדולות. מצד שני, רב רשתות המידות ה"גדולות" בארץ מגיעות רק למידה הזו, אם בכלל. הבגדים נבחרו ומדוגמנים בידי ריי שגב, שלובשת מידה 42, ולכן מתאימים בעיקר לנשים כמוה - צעירות וחתיכות. המחירים נמוכים ונוחים יחסית לרשתות דומות אחרות (למרות שקראתי איפשהו שאפשר להשיג חלק מהבגדים במחירים נמוכים יותר באתרים אחרים), במיוחד עכשיו שיש הנחות עד 50% על קולקציית הקיץ. ניתן לראות מהתמונות באתר שמדובר בבגדים באיכות בינונית, אבל הי גם לנו מגיע מה שהרזות מקבלות - בגדים טרנדיים לעונה אחת במחירים על הכיפאק.

בחרתי את השמלה הזו עם החיתוך בבטן כי החלטתי להיות שמנה אמיצה. לבשתי אותה מיד כשהגיע השליח לעבודה ועשיתי סיבוב במשרד לשאול את החבר'ה אם אפשר לצאת ככה מהבית. כל הנשים אמרו שזה חמוד לאללה וכל הגברים עשו פרצוף שבשום פנים ואופן לא. בשורה התחתונה, ברור לי (ולנשים האחרות בעבודה) שאם הייתי שוקלת 20 קילו פחות הם היו מזילים עליי ריר, כך שאני תולה את מבטי הזוועה שראיתי בעיניהם בשמנופוביה (וגם בזה שהם רואים בי אחות קטנה, אבל זה כבר סיפור אחר).

הבד סינתטי לאללה אך נופל יפה בשל עוביו. הגזרה מצוינת והאורך הוא בול (גובהי 1.72 ביום טוב). הכתפיות כמעט דקות מדי לחזיה שתומכת בחזה גדול (כנהוג אצל הרבה שמנות) אבל אפשר להסתדר, כפי שרואים בצילום בו אני לובשת חזיה שחורה. אפילו עם החתך בבטן אני יכולה לחיות בשקט, לפחות מבחינה עקרונית. מעשית לא חשבתי על כך שהבטן שלי בהירה משמעותית משאר חלקי גופי שחשופים לשמש על בסיס קבוע, כך שלבישתה מביכה אותי במידת מה. האופציות הן לשים קצוץ ולהיות שמנה גאה ולצאת איתה למסיבות וכו' עם הרבה תכשיטים מגניבים ונעלים על הכיפאק, או להפוך אותה לשמלת ים ובריכה, ואז בגד הים יציץ מתחתיה ובזה יגמר הסיפור. אפשר גם למרוח על הבטנוניים קרם משזף, אבל כולנו יודעים שאני לא אעשה את זה.

בקיצור, מדובר בשמלה שאם היתה עשויה מבד איכותי היתה נראית נהדר. מצד שני, לא הייתי קונה אותה אם היתה עשויה מבד איכותי כי אז היא היתה סתם שמלה שחורה שעולה 450₪ ואני לא נוהגת לקנות שמלות שחורות. במחירה המקורי לעומת זאת, שלא לדבר על מחירה עכשיו בהנחה (169₪) זו כבר קניה חביבה ביותר. גם מיראל קיבלה מהם שמלה, אם אתם רוצים לראות דוגמה נוספת של הבגדים על אישה אמיתית *.

הערה אחרונה - בהתחלה התרגזתי מכך שקשה למצוא את הקולקציה באתר, אבל החלטתי שזה נובע לא מנסיון להחביא אותה, אלא מחולשה עיצובית כללית של הממשק. הפונטים קטנים ולא נוחים לקריאה באופן כללי ולכן יש תחושת מאמץ כשמחפשים את הקולקציה בתפריטים, אבל היא בהחלט שם.

בשורה התחתונה - אם אתן שמנמנות עד שמנות בקטנה שווה לעקוב אחרי עדיקה Curves, בפרט אם אתן בנות פלוס מינוס עשרים.

לסיום, במידה ואתם תוהים מה זה שתקוע בפינה הימנית התחתונה של הפריים בצילום השמלה, ובכן זהו מפלצתיק. לרב אני נשמרת מחיקויי מעצבים כמו מחיקוי של אש, אבל כשראיתי את העלאק פנדי במאה שישים ומשהו ש"ח הזה מאמה, הייתי חייבת לקנות אותו. תראו איזה חמוד הוא! וגם מתאים ללבישה באלכסון. מה עוד אפשר לרצות? אה כן, פנדי אמיתי. תיק קטן מהסדרה, במידה ותהיתם, עולה 12,300₪. בקטנה.


אגב התיק הזה, אולי מי מכם יודע איפה אני יכולה לקנות פאוץ' נוח להליכה\ריצה שיש בו הרבה מקום לסלולרי, מפתחות ואולי גם לבקבוקון מים של 250 מ"ל ולא יעלה הון? אני יודעת שלאמריקן אפרל יש כאלה, אבל אין סיכוי שאני תורמת שקל מכספי לחולערות המיזוגניים האלה. מה גם שאני שמנה וצריכה פאוץ' שיצליח להקיף את מותני הצרעהדבור שלי. אשמח לטיפים באיזור המרכז\אינטרנט מהיר. חן חן!

* "אמיתית" יענו לא דוגמנית, לא "אמיתית" במובן רצינו לקרוא לך שמנה אבל פחדנו שלא תקני

7 תגובות:

  1. גם דוגמניות הן נשים אמיתיות. כולנו אמיתיות, ובעיניי זה מחפיץ נשים להגיד שחלקן "אמיתיות" או "נורמאליות".

    השבמחק
  2. לא, ואני מבינה את הכוונה שלך לגמר. רק אומרת שדוגמניות הן גם נשים כמו כולנו.
    הכל נאמר באהבה אם זה לא ברור :)

    השבמחק
  3. כמה מהחברות הכי טובות שלי דוגמניות :)

    השבמחק
  4. א. השידה מאחורייך כל כך יפה!
    ב. קימורים זה דווקא שם חמוד לחנות בגדים. חבל שהלכו על curves

    השבמחק
  5. תודה אביטל :)

    א. השידה מאייטמז מלפני כשנתיים
    ב. את צודקת

    השבמחק
  6. עוקבת אחרי הבלוג שלך זמו מה, מאוד אוהבת את השנינויות שלך :)

    אהבתי את השימלה אם כי הייתי מעדיפה בלי החיתוך, מעדיפה סגנון יותר קלאסי.

    ייתכן שהגברים בעבודה הגיבו כמו שהגיבו פשוט כי הם לא מבינים טרנדים של נשים...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים