יום שני, 1 בספטמבר 2014

לא קל, לא קל


אחח ימים קשים עוברים על השבלוג. אל מחשבוס דל קאזה אס מורטוס (יענו התפגר המחשב הביתי) וכמעט בלתי אפשרי לכתוב רשומות. וכאילו שזה לא מספיק, אני ממש אבל ממש חייבת להסתפר.

אבל כדי להצדיק את קיומו של השבליג חייבים להעלות פה רשומה מדי פעם, אז הנה אני וחולצת הכלבוזו שלי. כלבוזו אמנם לא חדש, יש לי אותו כשנתיים נדמה לי, אבל הוא מעביר מסר שימושי לשמנמנות בחבורה והוא שתמיד כדאי לחטט גם בקולקציות וחנויות שלא נועדו לכן ולשכמותכן. שכן כלבוזו הוא חולצה מידה 16 (44 ישראלי) מקו הפטיט של אסוס והוא עדין מתאים לי יותר מחלק מהחולצות במידה 18 מהקו הרגיל שלהם. אז אם אתן רואות איזה כלבוז או חתוז שמוצא חן בעיניכן והוא לא במידה המדויקת שלכן עדין שווה למדוד, תראו איזו חיבה הדדית יש בינינו!


אגב, בזמן שציוד המיחשוב הביתי שלי גוסס כאילו אין מחר (ויש, עינאל רבקום, יש) אני מבשלת משהו גדול מאד שיתחיל בחגים הבאים עלינו לטובה. אז זיקפו אוזניים ופיקחו עינים כי זה ממש מעבר לפינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים