יום חמישי, 5 בפברואר 2015

הו הא מה קרה יום שישי יש מכירה


מחר (יום שישי השישי לפברואר) תערך המכירה העונתית שלי בחנות של טליה. במכירה אני אשתדל לחסל את הפריטים המיותרים במלתחה שלי וטליה תציע את קולקציית החורף בהנחות מיוחדות לאירוע ופריטים מעונות קודמות בהנחות גדולות.

אנשים שואלים אותי איך יש לי עדין בגדים מיותרים למכור. ובכן, זה מוזר. במכירות קודמות שערכתי, רציתי לפנות מקום בארון לרכישות חדשות ומאחר וכל הזמן קניתי בגדים כל הזמן היה לי מה למכור. בחודשים האחרונים זה השתנה לחלוטין, ובמקום למכור כדי לקנות עוד אני מוכרת כדי לצמצם ולדייק. במכירה האחרונה שלנו בסוכות שעבר התחילה המגמה הזו ועכשיו היא בשיאה. אני רוצה להתלבש בבגדים מסוימים מאיכות מסוימת ולא מעוניינת בכל הפריטים שמכבידים עליי ועל המלתחה שלי. אני לומדת לדייק, להבדיל מבימים בהם קניתי כמעט כל מה שעלה עליי (אתגר כשלעצמו, כידוע, במידתי השמנה) בלי לחשוב אם באמת אלבש, ארצה או אוהב אותו.

בכל מקרה, כנהוג, הנה הבגדים החביבים עליי מהקולקציה האחרונה של טליה בצירוף פרטים. וראשונה, כמובן, היא השמלה שנקראת על שמי אותה לבשתי (בצבעים שונים של ירוק ולבן) לחתן את בן דודי לפני מספר חודשים. היא תמכר מחר, כראוי, בחצי מחיר.


אני לובשת 
שמלת שרונה במידה 4 - תעלה ביום המכירה 265₪ במקום 529₪ 


אני לובשת 
שמלת סטאר במידה 4 - תעלה במכירה 400₪ במקום 589₪


אני לובשת
ג'ינס סקיני שחור במידה 4 - יעלה מחר 275₪ במקום 459₪
ווסט סטייל גורו במידה 4 - שיעלה מחר 180₪ במקום 299₪


אני לובשת 
מכנס שחור מידה 4 - שיעלה מחר 233₪ במקום 359₪
שמלת שיר מידה 5 (שלבשתי כחולצה) - תעלה מחר 299Œ₪ במקום 369₪
ג'קט פראי מידה 3 - שיעלה מחר 231₪ במקום 579₪


ולסיום, משהו צבעוני למרות שודאי הבנתם כבר שהחורף אני נהנית בעיקר ללבוש אפור ושחור.

אני לובשת
שמלת אפרת במידה 4 - שתעלה מחר 260₪ במקום 429₪
ותיק לוסי גדול במחיר 399₪


את כל הפרטים וצילומים של הבגדים והאביזרים שאני מוכרת מארוני תוכלו למצוא בפרטי האירוע בפייסבוק. המכירה תערך מחר בין 9:00-14:30 בחנות המעצבת טליה, בבית טפר - רחוב תל גיבורים 5 תל אביב (חניה במקום). ניתן לבקש ממני לשמור פריטים עד השעה 10:00 אחריה הם יעברו לנחלת הכלל.

שימו ♥ לעדכון השעות! אנחנו פותחות בתשע בבוקר ואני שומרת פריטים עד עשר.

להתראות שם ובואו בהמוניכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים