יום שני, 2 במרץ 2015

ערב טוב לך, את מושבלגת בנוכחות עוגה חגיגית!


התזכרו, קוראים יקרים, ששיתפתי אתכם בכך שאני בעיצומו של גל דכאון מצמית? והתזכרו שהתחייבתי לפני מיליון שנים במסגרת קמפיין השמינמון של השבלוג לארח אתכם בערב חגיגי לקוראי השבלוג הכולל ארוחה, הרצאות ופינוקים? ובכן, לצאת מהדכאון לוקח זמן וכל תמורות הקמפיין נדחו כתוצאה מזה אבל הנה הגיע יום פקודה והפקודה היא ערב טוב לך את מושבלגת! ולמה פקודה אתם שואלים? ובכן, גם כי הבטחות צריך לקיים וגם כי שמתי לב לאחרונה שמספר הכניסות הכולל לשבלוג עבר את ה-915,000 שזה כמעט מיליון. זה כל כך מדהים ומרגש שאני מתקשה לעכל את זה, כמעט מיליון קוראות וקוראים!!! את זה חייבים לחגוג.

אז ביום רביעי הקרוב, הרביעי במרץ, בשעה שבע בערב נתאסף בביסטרו השכן (אחד המקומות האהובים עליי בתל אביב) לערב של אוכל ומשקאות טעימים, תוכן מענין, צחוקייה לרב ופינוקים.

הערב יפתח במינגליג (בו תוכלו לפגוש את בוביתוש, בובת הקמפיין) ולאחריו ארוחת ערב מלווה ביין או משקה קל לבחירתכם. לארוחת הערב תוכלו לבחור בתפריט מפנק הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח שהוא בשרי, צמחוני או טבעוני (כי כזה הוא השכן, גם טעים וגם ידידותי למגוון סועדים).


אחרי הארוחה יהיו הרצאה שלי על קבלה עצמית והרצאה של טלי שרף חזן, המעצבת והבעלים של סטודיו טליה, חברה טובה ומעל הכל - יזמית שיודעת לחלום וגם לבצע. היא מהווה דוגמה אישית ל-Fearless Living שכולו עשיה (אני לא חובבת גדולה של הסוד ושיטות דומות, כידוע. אני מבכרת עשיה על דיבורים). טלי תדבר על הדרך מחזון למימוש ותיתן לכם השראה וכלים למימוש החזון שלכם, עסקי או אישי. אחרי ההרצאות תוכלו לשאול אותנו שאלות כאוות נפשיכם.


בסיום הערב נשלח אתכם הביתה עם שקית פינוקים, כי חשוב לעשות לחבריך מה שאהוב עליך ואני אוהבת פינוקים. ואם זה לא מספיק לכם, תהיה גם עוגת כמעט מיליון קוראים לשבלוג חגיגית! אני מניחה שאני משוחדת (שכן אני משמנת את עצמי היטב היטב, כידוע) אבל אני מאמינה שיהיה ערב נפלא.


אחרי המוזמנים שכבר רכשו כרטיס לאירוע, נותרו לנו כ-20 מקומות פנויים לערב במחיר 285₪ המושב (התשלום במקום במזומן או אשראי). יהיה כיף לבוא עם חברה (או חבר) ולבאים בגפם, אני מבטיחה שתפגשו אנשים נהדרים ותהנו אפילו אם לא הכרתם איש מהם לפני כן. אחרי הכל טלי, אני וצוות המקום נדאג לכם. 

מרגישים ספונטנים? רוצים לבוא לחגוג איתי? עשו Attending לאירוע בפייסבוק (כדי שנדע לשמור לכם מקום ולהביא לכם פינוקים) ובואו לבלות איתנו ביום רביעי מ-19:00 בביסטרו השכן, אבן גבירול 8 תל אביב. אני, הצוות ובוביתוש מצפיםה לפגוש אתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים