יום ראשון, 19 באפריל 2015

מיאו חטולה


ביום שישי הוזמנתי לבקר בסטודיו של טולה, מותג למידות בינים שלא הכרתי קודם. מאחורי המותג עומדת דניאל אנגלהרד, בוגרת שנקר ותיקה שמעצבת את המותג עבור רשת חנויות שדרת המעצבים

דניאל מייצרת במפעל של החברה בנתניה בגדים במידות 40-50. הבעיה של המותג היא שהוא לא מוכר למרות שהוא פועל כבר שנים אחדות (כאמור, אני מעולם לא שמעתי עליו קודם לכן) ודניאל קיוותה שאעזור לה להציג אותו לקוראות במידה ואוהב את מרכולתה. בסיום הסיור המדידות והשיחה אני יכולה לסכם (אמל"ק זה כל כך אין עכשיו) שזיהיתי פוטנציאל מצוין וכמה בעיות רציניות שעומדות בדרכו.

סקלת הצבעים מונוכרומטית וכוללת שחור, אפור, נייבי ונגיעות של אדום וזה מתאים לי בימים אלה (פרט לאדום, שבעייני הוא הצבע המשעמם בעולם לנשים שמנות ולכן אני נמנעת ממנו). הבגדים הם בגדים סולידיים שחלקם מתהדרים בקריצה עיצובית זו או אחרת שמעלה אותם לדרגת מגניבים בעייני. ככלל, חיבבתי חלק גדול ממה שראיתי (ואת דניאל באופן אישי, שכן ברור שמדובר באישה עם ראש טוב על הכתפיים). הבעיה היא במידות - לא כל הבגדים מיוצרים במידה 4 שהיא הגדולה (50) וחלק מאלה שכן מיוצרים במידה זו קטנים מדי. למעשה, מחצית מהבגדים שמדדתי היו קטנים עליי. אחדים אחרים החלטתי לא להראות לכם, שכן הם חסרי ייחוד בעיני ופונים לקהל שמרני ומבוגר יותר (למרות שבגיל 39 אני כבר מתקשה לכתוב זאת, כי אחרי הכל אני לא בדיוק פרגית בעצמי). כך שאסכם ואומר שאהבתי 20% ממה שראיתי ו-80% לא דיבר אליי או לא היה זמין במידתי. 

הנה כמה בגדים שצילמתי. היה לי חם נורא, אז אני אדמדמה ומטושטשת, אבל היי, באנו בשביל הבגדים ולא בשביל השרונה. 


אני לובשת טוניקת הלנה  במידה 4 מתוך 4, שמחירה 399 ש"ח
וצמודונים במידה 4 מתוך 4 שמחירם 160 ש"ח

על הטוניקה נדלקתי עוד כשהצצתי בדף הפייסבוק של טולה. חשבתי שהיא מכותנה, אבל למעשה זהו בד סינתטי גמיש מעט כלשהו שמונח נהדר על הגוף אבל אני תוהה איך יעמוד בטמפרטורות גבוהות. היא מחמיאה במידה מופרעת כמעט ותהיה מצוינת לעבודה וגם לבילויים, לדעתי.


אני לובשת מכנסי אנה במידה 4 מתוך 4 שעולים 429 ש"ח
וחולצת אולימפוס מידה 2 מתוך 2 שעולה 249 ש"ח

המכנסים האלה נחמדים וטרנדיים אבל הם מאד צרים, למרות שזה לא פוגם בנוחותם. אני מאמינה שהם מהמתרחבים טיפה בכביסה כך שזו לא אמורה להיות בעיה. החולצה מגיעה גם בפסים כחולים לבנים רחבים שאהבתי.

בשלב זה דניאל הודיעה לי שהיא תשמח לתת לי בגד במתנה ואני הייתי בטוחה שאני הולכת על הטוניקה היפה מלמעלה. אבל אז מדדתי את השילוב הזה והתאהבתי.


אני לובשת גופית דלפי במידה 4 מתוך 4 שעולה 199 ש"ח
ומכנסי אתונה במידה 4 מתוך 4 שמחירם 329 ש"ח

המכנסיים מחמיאים ונעימים כל כך. הם עשויים מבד עם גימור דמוי זמש או קטיפה רכה בדוגמת הסוואה עדינה ויש להם כיסים (כל כך קשה למצוא מכנסי נשים עם כיסים). האורך שלהם מושלם למגפונים או כפכפים או סניקרז או הכל. מפתח הצוואר של הגופיה מאד מחמיא בעיני לכתפיים רחבות כמו שלי. יש נשים שמנות שיוטרדו מכך שמשמני בית השחי חשופים קלות בגזרה הזו, אבל בקיץ אני רק רוצה להתאוורר ושיהיה לי נעים ומענין את סבתו של אבי מאשה, עליה השלום, אם משמן זה או אחר מציץ החוצה כל עוד הרושם הכללי מטופח ונאה. אני מאד אוהבת את השילוב הזה ועוד לפני שפציתי פי, דניאל כבר הביאה לי שקית בשביל לקחת אותו איתי הביתה. יאיי!

רב לקוחות הרשת הן נשים מבוגרות או שמרניות ולכן הדגמים היותר מגניבים (יש כאלה והם אלה שרציתי למדוד ולא היו קיימים במידתי) לא נמכרים במידות הגדולות, אז דניאל הפסיקה לייצר אותם במידות אלה. זה מצער מאד בעייני. אם הדגמים האלה, שמה שמייחד אותם הוא הרוח הלא מתאמצת השורה עליהם והגזרות הפשוטות והמצוינות, ייוצרו עד מידה 50 או 52 יהיה לנו כאן מותג שיוסיף סגנון שחסר בשוק המתהווה של מעצבות מידות הבינים בארץ - מגניבות אורבנית לא מתאמצת. הגב הכלכלי, המעצבת המוכשרת והרצון הטוב כבר שם. מה שחסר זה הלקוחות. 

חולצה שאהבתי והיתה קטנה עליי
הבעיה הזו היא בעיה נפוצה בקרב מעצבי מידות הבינים בארץ - הלקוחות מתלוננות בצדק שאין מידות 50-52 והיצרנים מתלוננים בצדק שכשהם מייצרים את המידות האלה הן לא נמכרות ונגרמים להם הפסדים. אני מאמינה ששילוב של שיווק נכון של המותג והבאתו למודעות של הלקוחות הפוטנציאליות מחד והגדלת טווח המידות מאידך יעשו את העבודה ואני מקווה בכל לבי שדניאל תחליט לעשות את הצעד הזה ושהלקוחות יקבלו אותו בברכה, שכן אני ללא ספק אהנה מאד מהתוצרים. 

למען מטרה זו, החלטנו להעניק לקוראות השבלוג שיגיעו לחנויות הרשת כרטיס מועדון בחינם. הכרטיס, בשווי 40 ש"ח, נותן הנחה קבועה של 10% על כל מותגי הרשת בנוסף למבצעים והטבות מיוחדות שמתפרסמות מדי פעם.את רשימת הסניפים של הרשת תמצאו כאן ובהמשך השבוע אעלה את הקופון לדף ההטבות לקוראי השבלוג.

אני אמשיך לעקוב אחר הקולקציות הבאות של דניאל ואדווח על התקדמות העניינים. בינתיים, אני ממליצה לאלו מכן שלובשות מידה 46 ומטה ומחפשות בגדים אורבניים-סולידיים לבקר בטולה ולאלו מכן שלובשות מידה 48-50 אני מציעה להגיע גם, אבל בידיעה שמגוון הבגדים שעומד לרשותכן ברשת קטן אך נחמד.

תגובה 1:

  1. אני מרגישה שפספסתי משהו... איפה השמנה פה?
    נראה מעולה במיוחד ה2 הראשונים!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים