יום חמישי, 2 באפריל 2015

ניטים ניטים ניטים


חזרתי עכשיו מהשקת קולקציית הקיץ של עונות, ואני אכתוב עליה בהרחבה אחרי שאבקר בחנות ואמדוד כל מיני דברים. אבל אני חייבת להראות לכם כמה מוצלחת השמלה הזו של דורית בר אור לגולף שלבשתי. קיבלתי עליה המון מחמאות ואני מאוהבת בה לחלוטין, אז הנה מה לבשתי היום קצרצר. הקולקציה נמכרת בחנויות הרשת, אבל נדמה לי שהאוסף הגדול ביותר נמצא בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה.


אני לובשת
שמלה של דורית בר אור לגולף (מידה XL)
סנדלים של דורית בא אור לגולף
עגילים מרזילי (ישנים)


תודה לאודליה ממן על הצילומים
ועכשיו אני צריכה לאפות ולבשל למחר, כמו שסבתא נהגה לומר - קשה להיות יהודי ועוד יותר קשה להיות אישה יהודיה. חג שמח לכולם ושתהיו לקנודעל ולא למצה!

תגובה 1:

  1. שמלה מופלאה. אהבתי אותה מאוד! החמיאה לך מאוד היום.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים