יום רביעי, 17 ביוני 2015

אני מצולמת בצהובון


בשבועות עשיתי משהו שלא עשיתי כמעט שנתיים - הזמנתי בגד מאסוס. זה נכון, בשנתיים האחרונות (פלוס מינוס) הפך קו המידות הגדולות המהפכני לשעבר Asos Curve למהתלה סינתטית ויקרה הרבה יותר מדי, שלא מצדיקה את עצמה. הם איבדו את השפיץ, החיוניות והחינניות שלהם, והתמחו בשמעטס מסוגים שונים. נקסט חטפו להם את קטגוריית הגי'נס והבייסיק בלי למצמץ ומוד קלות' גנבו את מחלקת הבגדים החגיגיים. אסוס הפכו בעייני ל-Has Beens. יענו, לשעברים.

אבל בשבועות הם נתנו הנחה של 20% לרגל החג וחשבתי שלא יזיק להציץ לראות אולי יש איזה סניקרז נחמדות או חתיכת סנדל טרי ולהפתעתי מצאתי בגד שקרץ לי. כלומר, נדמה לי שקרץ אבל יכול להיות שהמסך פשוט ריצד בגלל הצהוב הקיצוני שהיה שם. בכל מקרה, החלטתי לשים נפשי בפי והנחתי בסלי ורכשתי את הצהובון הזה תוך תפילה שיהיה נחמד כמו שאני מדמיינת. ועכשיו שהוא כאן, שפטו בעצמכם!



אני לובשת
סרבל מאסוס
גופיה מעונות
תיק ועגילים מרזילי
כפכפים מגאפ


הסרבל הצהוב, או בקיצור סרבלוב, עשוי מתחרה. למכנסיים תפורה ביטנה נעימה ורכה ואילו החלק העליון נותר שקוף והוא פתוח בצדדים. הסרבלוב נסגר מאחור באמצעות רוכסנוב. מתחתיו לבשתי גופיית סבא לבנה, שנראית לי כמו השילוב המוצלח ביותר עם הגזרה והצבע. מצווה בעייני לצוות לו צבע בוהק נגדי, כמו התיק הכחול הזה מרזילי שאני אוהבת מאד (יש ברשת גם בגדים מדהימים מהבד הזה, בעיצוב מירית רודריג, אבל הם לא מתקרבים למידה שלי ולכן נאלצתי להסתפק בתיק). גם השרשרת שקניתי לי ליומולדת האחרון מתאימה לו על הכיפאק, אבל חשוב להקפיד כאן על מינימליזם כי הגבול בין גזעיות למושב לצים מעולם לא היה דק יותר. זו הסיבה שבחרתי כפכפים ועגילים מינימליסטיים. 


יש לציין לטובה את אורך המכנסים, שנוחים להליכה ולישיבה (להבדיל משואת המכנסונים של הרשומה הקודמת).

צילומים - אורית ליסק
ובכן, מה תאמרו? נכון שצהוב זה השחור החדש? אני חושבת שכן. קיבלתי אינספור מחמאות על הסרבלוב הזה ואני מרוצה ממנו מאד. חשוב לציין שהוא לא של אסוס עצמם, אלא של מותג שנקרא Alice & You ושאני לובשת מידה 22. מזל שלא הזמנתי 20, כמו שלרב אני עושה עם שמלות. תחושת הבטן שלי אמרה שצריך להזמין אותו במידה גדולה מהרגיל. למעוניינות, הוא נמכר כעת גם בלבן רגוע יותר.

לפני סיום, שתי הערות מנהלתיות. ראשית, עשיתי כמה שינויים למנגון התגובות של השבלוג אז עכשיו יהיה קל יותר להגיב פה ולא תצטרכו ללכת רחוק ולהגיב בדף הפייסבוק שלי. בנוסף, התראיינתי ביום שני לתכנית בראש צעיר ברשת א בנושא קבלה עצמית. ניתן לשמוע את הראיון בקישור הזה, החל מדקה 29:00.

תגובה 1:

  1. מוצלח מאוד. באיזה רחוב הסנאים המתלהבים האלה?
    עדי

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים