יום רביעי, 24 ביוני 2015

יפה בכל צורה - המלצות השרונה לאירוע המידות הגדולות במתחם התחנה


שלום לכולם! יום ארוך עבר על כוחותיי. ביליתי את מרביתו באירוע יפה בכל צורה שנערך במתחם התחנה בתל אביב מהיום ועד יום שישי. האירוע, בניצוחה של גאלה רחמילביץ' הנהדרת, מרוכזים בחלל נוח אחד כמה ממותגי מידות הבינים והמידות הגדולות המוצלחים הפעילים כיום בארץ. המבחר גדול - יש בגדים לעבודה ובגדים ליציאה ובגדים לצעירות ובגדים לזקנות, והכל עד מידה 56. לרגל המאורע, כיתתי רגליי השמנמנות למכירה המוקדמת שהחלה היום בצהרים, כדי לבדוק מה מציעים לנו המותגים השונים ולהמליץ לקוראות על הפריטים החביבים עליי בכל דוכן.

לפני שנפצח במצגת, מספר הערות מנהלתיות.

  1. התאורה במקום בעייתית מאד לצילום, לכן חלק גדול מהתמונות יצא מטושטש דלוקס. עמכם ובעיקר עם המוכרות הסליחה, כי זה עושה עוול לחלק מהבגדים.
  2. חום אימים שם, לכן אני נראית כמו פגר לח בחלק מהתמונות ולכן אני ממליצה לבאים לאירוע להצטייד בשתיה קרה, סבלנות ומניפה אם יש (ואם אין, ארגנו לכם אחת. הקיץ הישראלי דורש זאת).
יאללה לעבודה!

טליה

טליה קיבלה את מתחם ה-VIP באירוע, חדר פרטי בסוף האולם שמאפשר למדוד ולחטט בנוחות בין הקולבים. לרגל האירוע, הבגדים נמכרים ב-10% הנחה. וזה הבגד החביב עליי בקולקציה החדשה שטלי עיצבה במיוחד לאירוע במהדורה מצומצמת של 16 פריטים, בגלל שהוא רך ונוח והצבעוניות שלו ייחודית.

אני לובשת שמלה חיובית במידה 4 מתוך 4 שעולה 429 לפני הנחה של 10%
Dragonfly

את מתחם ה-VIP חולקת עם טליה מותג בגדי הים והבגדים התחתונים, Dragonfly. הם מציעים חזיות, תחתונים ובגדי ים בגוון רחב של מידות שמתאים לנשים גדולות ממני (אני לובשת מידה 48-50). הבגדים שלהם נמכרים באירוע ב-20% הנחה. זה הביקיני החביב עליי בדוכן שלהם. החלק התחתון שלו נראה טפשי מעל התחתונים שלי, אז החלטתי לצלם רק את החזיה.

אני לובשת ביקיני במידה 80G (יש גדולים יותר) שעולה 400₪ לפני הנחה של 20%
החלק התחתון עולה 200₪ לפני הנחה של 20% ומגיע עד מידה 4X כשאני לובשת 2X
נעמי

גם הבגדים של נעמי נמכרים בהנחות מיוחדות לרגל האירוע - פריט אחד ב-10% הנחה, 2 פריטים ב-20% הנחה, 3 פריטים ב-30% הנחה. אף אחד לא יופתע (כולל נעמי שאמרה שהיא ראתה את זה מגיע מקילומטרים) שהפריט עליו אני ממליצה הוא המכנסים הקיצים הקלילים האלה, שמגיעים במגוון הדפסים.

אני לובשת מכנסים במידה XXL מתוך XXL שעולים 255₪ לפני הנחה, כמפורט למעלה
מידות

רב הבגדים שבדקתי בדוכן של Meedot סינתטיים לחלוטין ויש להם כל מיני שמלות קצרצרות ולכן, לטעמי, הדוכן יקסום בעיקר לצעירות שבחבורה.

שמלת ג'קי במידה 3X מתוך 3X עולה 279₪
Motif

Motif הוא מותג חדש שמציג את קולקציית הביכורים שלו באירוע. אני התאהבתי בהם ממבט ראשון, שכן הדס המעצבת מייצרת בדיוק את סוג הבגדים החביבים עלי - אורבניים, מחמיאים, מונוכרומטיים, נשיים ולא מתאמצים. אני אכתוב על המותג בהרחבה בקרוב, אבל לעת עתה נסתפק בשני בגדים שמדדתי אצלה ואהבתי מאד.

שמלת פשתן ורדרדה במידה 4 מתוך 4 שעולה 450₪ במקום 650₪ לרגל האירוע
עם השמלה אני עונדת שרשרת מהדוכן היפה של Anka שעולה 395₪ אחרי הנחה לאירוע
בגד גוף במידה 4 מתוך 4 שעולה 160₪ אחרי הנחה לאירוע
אני עונדת שרשרת מהדוכן של MikaFurtuna שעולה 375₪ לרגל האירוע
עדי שדה

עדי מייבאת בגדים לחנות שלה במתחם באזל. אני חיבבתי את חצאית הטול החמודה הזו, שתתאים לצעירות וצעירות ברוחן.

חצאית במידה יחידה שעולה 420₪ לפני הנחה של 10%
לילא

חובבות השאנטי הנינוח יאהבו את הדוכן של לילא, שתופרת בגדים מכותנה בהודו. מגוון המידות רחב מאד והמחירים על הכיפאק. אהבתי את הצבעים של טוניקת הכותנה הנוחה הזו (ולילא מחלקת כדורי אנרגיה טבעוניים טעימים ללקוחות).

טוניקה שמגיעה עד מידה 5XL (גדול ממני בהרבה) שעולה 140
צילה

הייחוד המשמעותי של צילה הוא טווח המידות שלה - היא היחידה באירוע שמייצרת עד מידה 54 ואף 56 (קרנית ויעל אגם מוכרות עד מידה 60, אבל הבגדים שלהם מתאימים לגילאים מבוגרים יותר). זו הקולקציה הרביעית שלה, והיא כוללת מגוון רחב יותר של גזרות, בדים וצבעים. בגדים מהקולקציה החדשה נמכרים ב-10% הנחה ובגדים מקולקציות קודמות נמכרים במבצע קנה אחד קבל את השני בחצי מחיר. אני התאהבתי בשמלה הזו, שמגיעה גם בצבעים הפוכים.

שמלת שחף במידה 4 מתוך 6 שעולה 390₪ לפני הנחה של 10%
טונשיניו

טונשיניו הוא מותג חדש נוסף, שמציג לראשונה באירוע הזה. המידות קטנות יחסית, המגוון מצומצם ורב ההדפסים לא דיברו אלי אבל השמלה השחורה הזו חביבה בעייני.

שמלת ברבור במידה 4 מתוך 4 שעולה 450₪ במקום 550₪ לרגל האירוע
נומה

נומה חביבתנו עצבה מספר שמלות חדשות לאירוע ואף מכנסי ברמודה צבעוניים. הבגדים נמכרים בהנחה של 20% ואני חיבבתי במיוחד את השמלה החדשה הזו.

שמלת אביגיל במידה 3 מתוך 4 שעולה 429₪ לפני הנחה של 20%
Honey B

אחרונה חביבה לסקירה זו, היא Honey B. ענבל עיצבה גם היא מספר דגמים מיוחדים לאירוע ואחד מהם הוא השמלה החביבה הזו. הבגדים נמכרים בהנחה של 20% לרגל האירוע.

שמלה במידה XL מתןך XXL שעולה 310₪ לפני הנחה של 20%
זהו! אלה המלצותיי לאירוע המוצלח הזה. ההיצע גדול משמעותית משהיה באירוע הקודם ואני מקווה שבסיבוב הבא נפגוש אף יותר מותגים, שירחיבו עוד יותר את טווח המידות והסגנונות. בינתיים, אני ממליצה בחום לכל שמנה ושמנמנה להגיע למתחם התחנה ביומיים הקרובים ולמדוד כאוות נפשה. אני מאמינה שכל אחת, בלי הבדל מידה צבע וגיל, תמצא לה משהו או כמה משהואים שימצאו חן בעיניה וישרתו אותה נאמנה.

השבלוגרית נחה על מושבה בשלום
אני גמרתי את הסיור שלי שם מיוזעת עד נוזלית וזקוקה לעירוי צונן של פיצה. וכעת, אחרי שסוף סוף גמרתי לברור תמונות ולערוך אותן, לעבור על כל החומר שאספתי, לכתוב, לקטר על זה שאני רעבה, לאכול ולבדוק איות אני יכולה סוף סוף ללכת להתרחץ ולחפוף ראש ולחשוב על מה שעשיתי היום. תהנו במכירה ותמסרו דש למעצבות, לגאלה ולצוות העובדות המדהים שלה (היוש נעמה). הן עבדו קשה כל כך כדי לתת לנו את המקסימום שיש להן, ועל זה נתונה לכולן אהבתי והערכתי. לו היה לי עוד גביע גלידה בטעמי שוקולד וסורבה תפוז דם עם ליקר הייתי נותנת לכולן בחיי, אבל אכלתי את מה שהיה לי. ככה זה כשאת בלוגרית מידות גדולות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים