יום ראשון, 5 ביולי 2015

תקציר מלבושי הסופ"ש


היוש קוראות וקוראים חתיכות וחתיכים. שבוע מעייף עבר על כוחותינו, שבוע מעייף מאד. וכשלוקים כשבוע מעייף מאד חשוב להתרענן כמה שאפשר בחברת אנשים. ולצורך זה בדיוק נועדו שתי התלבושות שלבשתי בסוף השבוע.

תלבושת לבילוי נינוח עם הבנות
שמלה של מוטיף
שרשרת מדורית שדה
תיק של Tous
כפכפים מגאפ
לק של אסי שמתאים לתיק


השמלה שקיבלתי ממוטיף כל כך נוחה ונחמדה. יש לה כיסים והיא רכה ואני מאד אוהבת את מפתח הגב הנדיב שלה.


התיק הזה של Tous קטן עד מאד, אבל הוא חמוד וצבעוני ולפעמים זה מספיק. בקיץ האחרון אימצתי את הטרנד הסופר מגוחך של להתאים את התיק לצבע הלק (וההפך) ולכן יש לי לק שמתאים לו בדיוק. אף אחד לא שם לב לזה חוץ ממני, אבל זה לא ממש משנה לי.

ביום שישי הלכתי לבריכה, כי רטוב שם ומרענן. אני שמחה לבשר לכם שבזכות התמרחות תדירה (מאד מאד) בספריי הגנה מהשמש בעוצמה 50 הצלחתי, לראשונה זה עידנים, להשתזף בלי להישרף. בחיי, הלבן שלי קצת יותר דומה לקליפת ביצה מלשלג עכשיו!

"תלבושת" לבריכה
גלביה של קרן שביט
טנקיני מאסוס 
תחתוני ביקיני מדרגונפליי 



בגד הים הזה הוא תוצר של אחלה קומבינה. חברה הזמינה לעצמה את הטניקי במידה 22 מאסוס וגילתה שהוא דומה יותר למידה 18 (תזהרו אם אתן מזמינות בגדי ים משם, משהו במידות שלהם לגמרי באופסייד) ושאלה אם אני רוצה לנסות אותו. מאחר והוא התאים לי, קיבלתי אותו במתנה. את תחתוני הביקיני קיבלתי במתנה מהגברות החביבות של דרגונפליי, כשנפגשנו באירוע המידות הגדולות של גאלה. אני מרוצה מאד מהחיתוך שלהם, שמחמיא ונוח בו"ז. הם מכסים את כל הישבנכס מבלי להותיר חריץ לדמיון ומתאימים בול לטנקיני. בקיצור - בכל מה שנוגע לבגד הים הזה, שיחקתי אותה ובגדול.

זהו לעת עתה אבל בהמשך השבוע אני מתכוונת להעלות פה הגרלה נחמדה, אז עיקבו בהמוניכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים