יום שני, 14 במרץ 2016

ניקוי ארונות אביבי והזוכים בהגרלה


השלום והברכה לכם שגעוניות ומטריפים. אתם עייפים? גם אני. שנדבר ישר ולעניין? יאללה, אני זורמת.

ראשית, רציתי לעדכן שביום שישי הקרוב (ח"י למרץ 2016) אני עורכת מכירונת ניקוי ארונות אביבית. הפעם לא חברתי לאף חברה אופנתית או מעצבת שאני אוהבת, אלא בחרתי לָטוּסוֹלוֹ. זו תהיה מכירונת מרווחת עם מגוון קטן אך מוקפד של בגדי ואביזרי מעצבים ואחרים מגניבים (ששון קדם, אלמביקה, אדידס, טליה, דניאלה להבי, טובה'לס, קום איל פו, Les Néréides ועוד) מארוני.

המכירה תערך בתל אביב בין השעות 10:00-14:00 והנה קצת מידע:
  • יימכרו בגדים יד שניה מארוני במידות 42-52 ונעליים מארוני במידות 39-41
  • אני מעלה תמונות של פריטים למכירה לאירוע המכירה בפייסבוק אם תוכלו לבקש לשמור לכם אותם (יענו, דיבס) או לבקש שאשלח לכם אותם בדואר בתוספת 25 ש"ח דמי משלוחה בדואר רשומה.
  • אני אשמור פריטים לבקשתכן עד השעה 11:00 ואז הם יעברו לרשות הכלל.
  • בין הפריטים למכירה אני מניחה פריטים שקיבלתי במתנה ממעצבים ואיני רוצה למכור. מי שתרצה לקנות פריט כזה תגלה שהוא שלה במתנה.
  • אין באפשרותי לקבל כרטיסי אשראי.
את שאר המידע תוכלו למצוא פה.

הנה כמה דוגמיות של פריטים (אלוהים, פריטים זו מילה מעצבנת. תמיד כשאני כותבת אותה אני שומעת מורה חמוצה לפיזיקה קוראת אותה באוזניי) שיהיו במכירה.

סנדלים של סופיה וובסטר במידה 40 (צרות מאד), חדשים בקופסה
170₪
חולצת סנאי הורס בתים של דריה שועלי מקום איל פו, מידה 44-48
100₪
סרפן מפוסל של ששון קדם, One Size
350₪
שמלה של דודו בר-אור לגולף, מידה XL
180
שרשרת בעיצובי, עם חרוזי חרסינה, זכוכית וסברובסקי
150
שמלה או טוניקה שקופה מכופתרת של טליה, מידה 4
120
חולצה מדורותי פרקינס, מידה 20 (48)
50
ילקוט עור של דניאלה להבי, 400
Pharrell Williams & Adidas Originals Supershell, מידה 41
בקופסה המקורית (ננעלו פעם אחת), 320
בדף האירוע בפייסבוק, כאמור, יש עוד הרבה צילומים ואת כל הפרטים שאתם צריכים. אתם מוזמנים להציץ, לשמור, לרכוש בדואר או להגיע למכירה למדוד. אשמח מאד לפגוש אתכם ויותר מכך, אף אגיש לכם כוס מיץ!

ושנית ואחרונית, הנה הזוכות בספר "זמן ביניים" מאת מאיה דנק 



ברכות לזוכות, ונא שלחו לי לכאן את כתובת הדואר שלכן. אני מקווה שתהנו מהספר כפי שאני נהניתי ממנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים