יום ראשון, 4 ביוני 2017

זה: על


מכירים את זה שאתם מגיעים לחנות בגדים כשאין לכם מי יודע מה הרבה כסף להוציא על בגדים והכל כל כך יפה שאתם מקללים את הרגע שנולדתם? ובכן, אתם יכולים להרגע, כי בחנות עליה באתי לספר לכם זה לא עומד לקרות.

לכבוד תחילת השנה היהודית הקדמונית בשבועות, הלכתי לסקור עבורכם את החנות החדשה זה: על (או במקור is: about) בקניון האופנה החדש והמצוחצח של תל אביב, הוא קניון פשן מולללל. חברה, שתקרא כאן פזית, סיפרה לי שמדובר בחנות נחמדה עם בגדים במידות גדולות בה כדאי לי להציץ וכשפזית ממליצה, אני מתמלצת.

החנות נמצאת בקומה הראשונה של הקניון ליד המדרגות הנעות, כמעט מתחת ל-COS. החנות עצמה נראית כמו עוד סניף של עונות או משמין לי, עם מגוון בגדים לא טרנדיים במיטב הצבעים למוקיון הסינתטי. עם זאת, פזית אמרה שיש אחלה ג'ינסים ואני הייתי נחושה לא לשפוט את הקנקן לפי תוכו לפני שאמדוד אותו. לפני התמונות וכו' אזכיר לכם שאני לובשת לובשת מידה 48-50 וגובהי 1.71.

ראשית, ביקשתי מהמוכרות האפטיות למדוד מכנסים קצרים מג'ינס במידתי. רשמית, החנות מוכרת עד מידה 52, אבל בפועל המידה הגדולה ביותר בדגם הזה היתה 48. לזאת ציוותתי את הטישרט הסביר ביותר שמצאתי, בצבע אפור עם ניצנוצאז' (אני בטוחה שאם היתה מוכרת באיזור, היתה מוציאה מפיה את מילת העוועים מלאנז').

אני לובשת
טופ ריב לורקס מידה 4 מתוך 5 שעולה 129₪
ג'ינס מידה 48 שהוא הכי גדול שהיה בחנות ועולה 159.9₪


המכנסים גמישים למדי ואני מאמינה שאחרי שעת לבישה היו מתרווחים לכדי בויפרנד רגוע. בכל מקרה הם נוחים גם במצבם הבסיסי. על החולצה לא נראה לי שיש צורך להכביר מילים.

אני לובשת
שמלה במידה 4 מתוך 4 ששכחתי לרשום את מחירה (בוז)


יתכן שהשמלה מיועדת לנשים נמוכות ממני, אבל עליי האורך הזה פשוט מגוחך. השמלה צריכה להיות קצרה או ארוכה ב-5 ס"מ לפחות כדי להראות הגיונית. פרט לכך, הבד (הקלדתי בטעות סד חחח) קליל אבל סינתטי לחלוטין והסרט במחשוף מיותר לגמרי וכפי שניתן לראות בצילום ניתן לראות מבעדה כל תחתון ונקודת חן שיש לי.

אני לובשת
ג'ינס סקיני אפור קרעים במידה 52 מתוך 52 שעולה 239.90₪
גופית ספגטי עם סיומת תחרה במידה 3 שהיא הכי גדולה שהיתה בחנות ועולה 109.90₪
גופית רוק במידה 3 שהיא הכי גדולה שהיתה בחנות ועולה 89₪


לפני שיצאתי מתא ההלבשה, חששתי שהגרביים המפוספסים שלי יהרסו את הלוק אבל לאחר שהצצתי בראי הבנתי שרמת הגיחוך של הגרביים משתלבת יפה באאוטפיט והכל סבבה אגוזיים. בכל מקרה, הג'ינס קצרים וקרועים מדי, הקומבניזון קטן מדי והגופיה גם קטנה מדי.

אני לא אוהבת חנויות מידות גדולות (עלאק) בהן אין את המידות הגדולות. איני יודעת אם באמת חיסלו להם את המלאי או שהם מביאים מעט מדי מידות גדולות לחנות אבל השורה התחתונה היא שלא היה הרבה למדוד במידה שלי. בנוסף, המידה שלי בחברה לא אחידה - בג'ינס אחד הייתי 48 והיה לי נוח מאד ובאחרים 52 היה טוב הוא מעט קטן עליי. 

לסיכום - כשהגעתי לשם קיוויתי למצוא חנות שאפשר למצוא בה פרטי בייסיק מוצלחים למידתי (ג'ינסים, טישרטים פשוטים וטובים, חולצות ומכנסים לעבודה וכו') ובמקום זה מצאתי עוד חנות אופיינית למידות ביניים שמתיימרת לספק בגדים טרנדיים לציבור השמנמנות והשמנות-לייט הישראלי ולמעשה מוסיפות עוד טפח סינתטי וסר טעם שמכסה טפחיים שלצערי הרב יש לי במגוון מידות מצומצם מדי. בקיצור, עם כל הכבוד לפזית נאלצתי לגרור רגליי לחנות השכנה מלמעלה כדי להתאושש קצת, ועל כך ברשומה הבאה.

שורה תחתונה - לצערי, עליי זה לא יעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים