יום שלישי, 13 ביוני 2017

סקירת אירוע המידות ההוגנות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ'


שלום קוראים יקרים! התשאלו מה אני עושה עכשיו מול המחשב במקום לנחור מעדנות במיטתי + כרים + שמיך? ובכן, חזרתי לא מזמן מאירוע המידות ההוגנות העונתי של גאלה רחמילביץ' ואני חשה מחויבת לא ללכת לנחור טרם אסקר אותו פה עבורכם כנהוג בשבלוגי.

ככלל, אפתח ואומר שחזרתי מבואסת. מכלל המעצבים שהשתתפו באירוע, יש שתיים שאני מתה על הבגדים שלהן (מוטיף וטולה) ושתים שמעולות בעיני אבל פחות מתאימות לטעם שלי בבגדים (טליה ונומה). פרט לכך, היצע המעצבים נע על הספקטרום הבינוני. הגזרות פשטניות, התפירה לא איכותית, הבדים לא מתאימים למידות גדולות, העיצוב לא מתאים לישראל, הבגדים ילדותיים מדי או מבוגרים מדי. ידוע לי שהטעם שלי לא מי יודע מה סטנדרטי, ועדין אני רואה עצמי ראויה לשפוט בקטגוריה הזו. לדבר הזה אין כל קשר לגאלה או לארגון האירוע. זה פשוט ככה, וזה עצוב בעיני.

יחד עם זאת, אספתי עבורכם, כהרגלי, כמה מהבגדים שאהבתי אצל המעצבים השונים. לפני התמונות, אזכיר שאני לובשת מידה 48-50 וגובהי 1.71 ביום לח. ואגב ימים לחים, חום אימים שם, יש מעט תאי מדידה והתאורה איומה ונוראה אז הגיעו עם בקבוקי מים קרירים כמו גם צמודונים וחזיה שניתן להראות איתה ברבים, כדי למדוד בגדים בקלות מחוץ לתאים בשעת הצורך.

מוטיף

אני כותבת על הדס ראשונה, כי עד שהגעתי אליה הייתי עיפה ונמסה כל כך שלא צילמתי ומגיע לה פירגון, למרות שאין לי צילומים. הדס, כהרגלה, מעצבת את הטישרטים המחמיאים והמגניבים ביותר שניתן למצוא במידה שלי בארץ. העונה היא חזרה על הגזרה המנצחת שלה (טישרט עם שרוולים צרים, שמתרחב מצידי החזה) והוציאה אותה בהדפסי פסים טרנדיים בכחול כהה, תכלת יפה ואדום משגע (ואני לא סובלת אדום). קניתי שתים מהן, כך שתראו אותן פה עוד הרבה.

החולצות הנ"ל עולות 290₪ לפני הנחה וכל הבגדים של מוטיף נמכרים באירוע ב-20% הנחה על הפריט הראשון ו-30% על השני. בנוסף יש עודפים מעונות קודמות בהנחות ענק (שווה שווה שווה).

טולה

דניאל מטולה מעצבת בגדים קוליים לאללה, כאלה שלא הייתם מצפים מנשים שמנות ללבוש מאחר ואין בהם שום דבר מיוחד פרט לכך שהם פשוט מדויקים. המכנסים מכותנה משובחים ותמיד אני מקבלת עליהם מחמאות. השמלות מתאימות למגוון גילאים וניתנות לסגנון קל באמצעות אביזרים. הנה כמה בגדים שמדדתי.

כל הבגדים של טולה נמכרים באירוע ב-30% הנחה.

אני לובשת שמלה במידה 2 מתוך 3
שעולה 599₪ לפני הנחה

חשוב לציין שהתאורה והצילום עושים עוול עם השמלה היפה והנעימה הזו, שעשויה מבד רך ונעים בתוספת שכבת טול מפנקת. השמלה מגיעה גם בירוק בקבוק יפה ושחור ותראה נהדר גם מעל טישרט מפוספס או אחר.


אני לובשת שמלה במידה 2 מתוך 2
שעולה 499₪ לפני הנחה ומגיעה גם בורוד מחוק יפה


אני לובשת גופיה במידה 3 מתוך 4 שעולה 249₪ לפני הנחה
וג'ינס סקיני במידה 4 מתוך 4 שעולה 429₪ לפני הנחה


אני קניתי לי שני טישרטים מושלמים מכותנה וקיבלתי שמלה חתיכית רצח, שצולמה גרוע מאד ואראה לכם פה במועד אחר, אבל היא כוללת קומבניזון שחור ועליונית שקופה רחבה עם נקודות. הטישרטים נהדרים כי המחיר שלהם נהדר (169₪ לפני הנחה) והגזרה שלהם.. בכנות לא ציפיתי מטישרטים להיות כל כך מחמיאים אבל דניאל יודעת לגזור מעולה והם גם סקסיים וגם חתיכיים וגם קוליים וגם עשויים כותנה איכותית ואני ממליצה עליהם בחום.

Aye

שני פריטים קרצו לי בצילומים שעלו בימים האחרונים לדף האירוע בפייסבוק - המכנסים הקצרים האלה של Aye וחזיה עם הדפס הלו קיטי (צ'ק!). לצערי, הם התגלו כקצרים מדי ורחבים מדי עבורי.

אני לובשת מכנסים במידה 4 מתוך 4 שעולים 200₪ באירוע ומגיעים בכחול כהה ואפור
וחולצת ג'ינס במידה 4 מתוך 4 שעולה באירוע 242₪


טליה

טלי (המעצבת והבעלים של טליה) ואני חברות טובות והיא תמיד הראשונה שאני מבקרת באירועים אלה. למרות שהטעם שלי השתנה בשנים האחרונות למונוכרומטי ואורבני יותר, וטלי מעצבת בגדים צבעוניים ועתירי הדפסים, איני יכולה שלא להוקיר את העובדה שהאישה מעצבת את הגזרות הכי מחמיאות ונוחות בעולם ומוכרת בגדים כמו לחמניות טריות לשמנות ורזות גם יחד. בנוסף, מדובר ביזמת אמיצה שמטרתה לשמח נשים ולשפר את חייהן ועל כך אני אוהבת אותה. בקיצור, שימו לב לשתי התלבושות הנ"ל!

אני לובשת חולצת "שועלים" במידה 4 מתוך 4 שעולה 269₪ לפני 20% הנחה
וג'ינס במידה 4 מתוך 4 שעולה באירוע 250₪ במקום 459₪

כתבתי "שועלים" ולא שועלים כי טלי טוענת שאלה שועלים בעוד אני טוענת שמדובר בישבנונים בחיק הטבע בתיבול היפופוטם. יהיו אשר יהיו היצורונים הנ"ל, מדובר בהדפס החמוד ביותר שראיתי הרבה מאד זמן. החולצה הזו מגיעה גם בהדפסי אננס, בננה ומגוון צבעים נוספים נטולי ישבנונים.


אני לובשת ג'ינס לבנים במידה 4 מתוך 4 שעולים 389₪ לפני הנחה של 20%
וטישרט שעולה 199₪ לפני הנחה של 20%


טלי יצרה לכבוד האירוע אוסף טישרטים עם הדפסים מגניבים להפליא, אני ממליצה בחום לברור את החביבים עליכם מבין ההיצע ולרכוש כאילו אין מחר.

בנוסף לקולקציה החדשה שעוצבה לרגל האירוע, נמכרים עודפים מעונות קודמות בהנחות ניכרות. חצאיות החיוכים המעולות של טלי עולות 200₪ במקום 300₪ כבימים רגילים וקולקצית הערב נמכרת ב-40% הנחה.

Rich Beach

אחרונה חביבה, היא מכרתי משכבר הימים מיטל אולנטוך, שפתחה מותג לבגדי חוף בשם Rich Beach. הבגדים צבעוניים למדי ואני חיבבתי את החצאית הזו, למרות שלא רכשתי אותה. אם הוויב השנות תשעימי בברלי הילס 90210 עושה לכם את זה, זו החצאית בשביל לברוח עם דילן לסופ"ש בבאחה, מקסיקו, במידות גדולות.

אני לובשת חולצה במידה אחת שעולה 299₪ לפני הנחה של 10%
וחצאית במידה L מתוך L שעולה באירוע 169₪
התיק גם הוא של המותג ועולה 229₪ לפני הנחה של 10%


ועכשיו, תודה אלוהים, אפשר סוף סוף להתרחץ וללכת לישון! האירוע נמשך עד יום שישי ה-16 לחודש, במקום סגור במרינה בהרצליה (צמוד לשער C). מחר (חמישי) מעשר בבוקר ועד עשר בלילה וביום שישי, מ-9:00 עד 16:00.

אשמח לשמוע ולראות מה רכשתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים