יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

אני נותנת בקטנה - שריפה בכרמל, צילום תכשיטים, מדריכים מעודכנים ומימי

מה אני אגיד לכם שאתם לא יודעים כבר? היה סופשבוע מהתחת ומצב הרוח שלי שפוף במיוחד. כולי מזועזעת מהאסון בכרמל, מאובדנו של אתר הנופש האהוב עליי, ומהאבדות האדירות בנפש וברכוש. אני לא יודעת אם יכולתי להמשיך לחיות אם אני הייתי זו שברשלנותה גרמה לאסון הזה. נראה לי שהייתי מתאבדת או משתגעת מכובד האשמה.

אתמול חזרתי לסדנת הצילום שנאלצתי לנטוש בשל מחלתי לפני חודשיים. הספקתי לצלם מחדש כמה מהתכשיטים שעיצבתי, ואני אמשיך לצלם פריטים מחדש בימים הקרובים, ככל שהשמש המקדימה לישון תאפשר לי.




היום נחתי היטב, וכתוצאה הצלחתי סוף סוף לעדכן את המדריך לפתיחת חנות ומכירה באטסי, והמדריך למתקדמים לניהול חנות מצליחה באטסי (שניהם בעברית ובצירוף תרשימים וטיפים שיווקיים לרב). תוכלו להשיג את שניהם בחנות שלי. המדריך המתקדם כולל את השינויים האחרונים שהכניסו במערכת (דף הפעילות, קופונים ועוד). אם אתם לא מכירים את אטסי, זהו האתר הגדול בעולם למכירת וקניות מלאכת יד. התמכרות מובטחת למי שיכנס!

חוץ מזה, הייתי בביקור בלוגרים במכון היופי של קוסמטיקאית הסלבז מימי לוזון. אני לא יכולה לכתוב עדין ביקורת על המכון, מאחר וטרם עברתי שם טיפול, אבל מימי עשתה עליי רושם מאד מקצועי ובכוונתי לעבור שם טיפול פנים בקרוב ואז אוכל לספר לכם איך היה. קיבלנו במתנה קרם גוף ובושם. שניהם מתוקים מדי בשבילי, ולכן נתתי כל אחד מהם במתנה. שמעתי מבלוגריות אחרות ששניהם מעולים.

ולסיום - מבצע של יום אחד בחנות האמנות והתכשיטים שלי. הכניסו את הקוד 25offDec5th ב-Checkout ותזכו ב-25% הנחה על כל החנות. פרטים נוספים, בבלוג האנגלי שלי פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים