יום רביעי, 2 בפברואר 2011

יומולדת הנה בא - חלק 1


כן חברים, פברואר התחיל ובעוד חודש יהיה לי יומולדת, אירוע משמח! אני מתכננת כל מיני דברים נחמדים (יחצנים שרוצים להציע לי מבצעי יומולדת לקוראים, מוזמנים לפנות אליי). אני חושבת שמי ששורד שנה כמו זאת מגיעות לו מתנות יפות ביוחד (אני אוהבת מתנות יפות במיוחד). לפיכך אני שמחה להציע לכם את חלק 1 של מדריך המתנות לשרונה. וחלק זה יוקדש לחנות המקוונת החביבה עליי, אסוס. אני חושבת שהעובדה שהם מציעים משלוח בינלאומי חינם עכשיו הופכת אותם למקור מצוין מתמיד למתנות לשרונה. כלומר, שמעתי ששרונות מתות על זה. והכל במחירים סבירים ביותר שחובבי השרונה אוהבים.

בואו נראה מה על מה שמתי עין!

שמלת-חולצה שנות שישימית מקו המידות הגדולות
שילוב הצבעים יפה כל כך שאני מוכנה לסלוח על על ה-100% ויסקוזה

שמלת פליסה מקו המידות הגדולות
אלוהים, כמה שהיא מושלמת. חייבים להקפייד על חזיה ממש טובה
אבל היא מזכירה לי את החצאית שמצאה חן בעייני בקולקצית הקיץ של
H&M, רק בשילוב הצבעים המהמם של שמלה א. אני חייבת!

שמלת ביצה מפוספסת (ככה קוראים לזה!) מקו המידות הרגילות
מידה 18 אמורה להתאים לי. איזה יופי, איזה אורך, איזה סילואט ביצתי חמוד.


ברונזר הולה של בנפיט שאני מתכננת לקנות כבר זמן מה.

 עגילי בד וניצנוצאז' של טלולה טו
בצבעוניות שמתאימה בול לשיער שלי.

עגילי ענק שחורים, איזה יופי! והם גם יאריכו לי את הצוואר.

קלאץ' צהוב וקייצי במבצע.

צמיד מסכה מקסיקני למראה, גם כן במבצע.

שרשרת טבעת יהלום לשרונל'ה.


 ולסיום, שלישית צלליות יפהפיה של Bourjois בגוונים הירקרקים שבתמונה.

איזה יופי איזה יופי. שמלת הפליסה היא הפיבוריטית שלי, יחד עם צמיד המסכה ושלישית הצלליות המהממת. אם במקרה חפצה נפשכם לקנות לי מה מאילו, עדכנו אותי למען אמחוק אותם מהרשימה. אני תוהה אם יש לאסוס כרטיסי מתנה, כשחושבים על זה. זה יכול להיות מגניב, לקבל זיכוי לאסוס לפינוקים מקוונים!

אגב, עם ובלי קשר, אתם מוזמנים כמו תמיד להביע הערכתכם לשבלוגרית באמצעות תרומה. כל סכום מתקבל בברכה.

יאללה זהו להפעם. בפעם הבאה, מתנות מוזרות שלא הייתם מעלים על דעתכם לקנות למי מחבריכם ובכל אופן, הנני. טודלס!

6 תגובות:

  1. אני רוצה להגיד שויסקוזה זה לא כזה בד נורא, קניתי איזה חולצה מיד שניה מויסקוזה והיא כל כך נעימה ולא "ניילונית". הבעיה היא שהבד עדין וכדאי לכבס ביד.

    השבמחק
  2. כן את צודקת, זה לא כזה נורא. יש לי כמה שמלות ויסקוזה מאסוס, והן בסדר גמור.

    השבמחק
  3. גם לי יש יומולדת במרץ
    אפשר להתעלק על הרשימה שלך? :)

    השבמחק
  4. מזל טוב! אף פעם לא מוקדם מדי לאחל.
    יש לך אולי רעיונות למתנות גם לאחרים? לחבר שלי יש יומולדת בדיוק עוד חודש, ואני מחפשת מתנה מקורית ומגניבה.
    ובלי קשר, השרשרת-טבעת יהלום הזאת פשוט מהממת.

    השבמחק
  5. יהודית, את מוזמנת, אבל בלי כיבודים!

    תודה מרג'ורי. את צודקת, למה לא לכתוב רשומת מתנות לאנשים אחרים? אני אעשה זאת בקרוב.

    השבמחק
  6. גם לי יש יומולדת במרץ
    חחחח אני צריכה להתחיל לתכנן רשימה DDD:

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים