יום חמישי, 7 באפריל 2011

אני אדם פשוט, סוניה

הקולקציה החדשה של סוניה רקייל באסוס משובבת לב ממש. ראיתי תכנית על בית האופנה שלה בערוץ 8 לפני כמה שבועות, ונראה שהמעבר מניהול בידי סוניה לבתה גובה מחיר מכל המעורבים, ועדין - לו רק יכולתי לממן את הפריטים הבאים, הייתי קונה אותם בלי לחשוב פעמיים.

השמלה הזו למשל עושה לי שמח בלב עם הנקודות הגדולות והקטנות שלה.



כל התלבושת הזו (הנעלים, אגב, של אסוס ובחיים לא אוכל לנעול עקבים כאלה, אבל אנחנו היפותטיים פה נכון? נכון). נא לא לשכוח את תיק הדובדבן.


כל התלבושת הזו גם הולכת. את המשקפיים שמרו בכיף לעצמכם.


והג'קט הזה, עם הכיסים הענקיים הנחמדים והעוגן (כל אישה זקוקה לעוגן בחייה).


ולסיום, סוודר קטן לימים הקרירים שעוד נותרו לפני שהקיץ יפרוץ במלוא עוזו.


ואם כבר אנחנו בשוונג, אני רוצה גם את האיפור והשיער של הדוגמנית. תודה ואל תשכחו לכתוב על החבילה "מתנה" אחרת אני אשלם אלפי שקלים רק על המכס.

להזכירכם - בשבת נערכת מכירת הגג השניה של תמר ניר ושלי, בואו בהמוניכם! פרטים נוספים, תמצאו כאן.

תגובה 1:

  1. קולקציה מקסימה! השמלה המנוקדת והחצאית המפוספסת פשוט נהדרות. אבל אני ח-י-י-ב-ת את הסנדלים בגווני הטווס!!!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים