יום רביעי, 11 בינואר 2012

כמה עדכונים

שיש! לא מפרסמים פוסט כמה ימים והכניסות נופלות ביותר מ-4000 תוך פחות משבוע. אז הנה אני כותבת. לכבוד השעה המאוחרת, אהיה שמנה ולעניין ואכתוב רשומת עידכונים בלי יותר מדי הו והא. אם אתם אוהבים הו והא, תשמחו לשמוע שאני עובדת על רשומה נחמדה ביותר הנוגעת לאיפור וכולה הו, הא והופ הופ הופ. וכעת לענייננו -

1. עדכון שיניים
במשך חצי שנה סבלתי מכאבים חזקים שבאו והלכו ועברו מצד לצד בפי, בלי שום הגיון. חשבתי שיש לי חורים, חשבתי שיש לי מורסה, חשבתי שיש לי דלקת חניכיים אבל רופא השיניים בדק אותי ולא ראה כלום. התחלתי לדאוג שהבעיה מגיעה מהסינוסים. בשלב הזה הגעתי לשיננית לטיפול תקופתי ובין קרקוש לקרקוס סיפרתי לה על הכאבים האלה. היא שאלה אותי באיזו משחת שיניים אני משתמשת ואמרתי לה שבחודשים האחרונים אני משתמשת בקולגייט מלבינה. היא אמרה לי להחליף מיד משחה, מאחר ומשחות מלבינות שוחקות את ציפוי השן וזה גורם לכאבים חזקים אצל אנשים מסוימים. אחרי הטיפול, מפקפקת משהו, עברתי בסופרפארם, קניתי משחה קלאסית של סנסודיין והלכתי הביתה. עכשיו, יותר מחודש אחרי אני יכולה לומר לכם שהכאבים נעלמו כלא היו. 

מסקנתי מהסיפור - לא להשתמש במשחות מלבינות. ממילא הן לא יכולות להלבין את השן יותר מצבעה הטבעי אלא רק מסירות כתמים, ואם אתם לא מעשנים זה לא יעזור לכם ממילא.

2. עדכוני תלבושות

שתי תלבושות מהשבוע שחלף על רקע בלאגן אדירים. ראשית, תלבושת לעבודה.

אני לובשת - צעיף מרזילי
טוניקה של שרה בראון
קרדיגן וסניקרז מ-Primark
ג'ינס של New Look

עינים עצומות מוזרות זה מה זה אין עכשיו!

תלבושת למסיבת יומולדת של חברים.

אני לובשת - גופיה מרזילי
ג'קט של פורנרינה מסטורי בשנקין
חצאית של דינה גלאס מרזילי
עגילים של דריוס מרזילי
מגפיים מאוונס

מן הסתם, הייתי צריכה למשוך את הג'קט למקומו
על המותן לפני הצילום, אבל צילמתי את התמונה כשחזרתי
מהמסיבה בארבע וחצי לפנות בוקר.

והנה קלוזאפ על המשקפים החדשים שלי. המסגרת של קוקו סונג (חלמתי על מסגרת דרקון שלו מאז הפעם הראשונה שראיתי אותן לפני מספר שנים) מאופטיק דורון בקניון רמת אביב, חנות עם שירות שלא מהעולם הזה.

העגילים של דריוס התהפכו עליי!

3. עדכוני פיפה (התראת תוכן שיווקי)

ביום שישי הקרוב (13.1.12) בין 10:00-14:00 תערך מכירה מיוחדת של אופנת פיפה בבוטיק "אחותי ואני" בכרכור (רח' המייסדים 25). בנוסף לבגדים המצוינים של המותג, ימכרו תכשיטים, נעלים ועוגות (למה לא שלחו לי עוגות לטעימה? איך אני אמורה להמליץ על מוצר שלא זללתי, כלומר בדקתי?).

בכל מקרה, מי שידפיס ויביא איתו את הקופון הבא, יזכה בהנחה מיוחדת של 10% על כל הבגדים של פיפה. למה לא למה לא!


זהו, אזלו כוחותיי וברצוני לנום. תשמחו ודאי לשמוע שקניתי חלוק חדש שבכוונתי ללבוש בקרוב. מה שמזכיר לי את הסעיף הרביעי והאחרון להיום:

4. עדכון שמיכי

רבים שמעו אותי מהללת את השמיכה במופלאה שקניתי בורדינון לפני כמה חודשים. למי שפספס - קניתי אותה בשלהי הקיץ אבל היא עצבנה אותי ועברה לארון. לפני כמה שבועות שפכתי כוס מים על שמיכת הפוך שלי ושלפתי אותה לחיזוק נגד הקור ואז התברר שהיא, דקיקה ככל שתהיה, חמה כל כך שעכשיו אני ישנה עטופה בה ובשמיכה דקה נוספת בלבד. לבקשת הקהל בדקתי מה שמה ומסתבר שקוראים לה שמיכת כבש (100% פוליאסטר). החדשות הטובות - היא עולה 40% פחות עכשיו בורדינון. החדשות הרעות - כמעט ולא נותרו כאלה (בחנות בה הייתי היום היתה רק אחת אחרונה) אז למעוניינים בה, כדאי למהר.

הכבשה בתמונה היא חלק ממערכת לסובלים מנדודי שינה 
אותה קניתי לפני זמן מה. אני אספר לכם עליה בהזדמנות.

10 תגובות:

  1. היי שרונה. שמי מור ואני "גרופית" נלהבת. רציתי לברך אותך, ללא שמץ ציניות, על הכוח שאת מעטירה על אחוות הנשים שעומדות בסירובן לא להימנות על אגודת הצימוקים החיוורים. אני גיליתי אותך מאוחר מדי, השינאה העצמית כבר כילתה בי כל חלקה טובה. רציתי להפנות אותך לסיפור שלי באופן פרטי, כדי לא להיחשד, בצורה מובנת לחלוטין, כמקדמת עצמית חסרת מצפון :), אבל לא מצאתי כתובת מייל אישית. אז אני כותבת לך כאן, ושולחת לך המון אהבה, ולא אכפת לי כמה שמאלצי וקיטשי עד בחילה זה נשמע. זה הסיפור שלי: http://www.dmag.co.il/colbo.html
    תודה לך.

    השבמחק
  2. אוו איזה יופי. תודה! אני אקרא את הכתבה בערב :)

    השבמחק
  3. חן-חן לך! מובן שבעקבות התגובה שלך איתרתי בשעה טובה ומוצלחת את כתובת המייל שלך ושלחתי לך את המכתב שתכננתי לשלוח מלכתחילה :)

    השבמחק
  4. טוב, תקשיבי. נראה לי שהצלת את חיי עם סיפור השיניים שלך!! אני באותה סירה כבר למעלה מחודשיים. השלכתי ת'מלבינה לפח, מקווה שאכן ישתפר.

    תודה!!!

    מעריציישן

    השבמחק
  5. מקווה שזה באמת יעזור, אני כמעט יצאתי מדעתי מהכאבים האלה.

    השבמחק
  6. לגבי משחת השיניים המלבינה - כל רופא שיניים שמכבד את עצמו, יודע להגיד שמשחות כאלה מכילות גרגרי חול [לרב] וזה במטרה לעשות לנו "פילינג" לשיניים ולכן, יש להשתמש בהן פעמיים מקסימום שלוש פעמים בשבוע על מנת לא לשחוק לגמרי את הציפוי הטבעי של השן.
    אני משתמשת במשחה המלבינה של קולגייט 2-3 בשבוע ואין לי בעיות, מה גם שזה מספיק כדי לראות שזה כן מוריד כתמים של קפה. אני לא יודעת אם את צריכה להפסיק לגמרי, אולי הורדה במינון הייתה משיגה את אותן התוצאות.

    השבמחק
  7. אני הייתי ממילא בסוף השפופרת, והכאבים שיגעו אותי. אני לא רואה סיבה להמשיך להשתמש במשהו שעושה לי רע, אם הוא לא עושה לי אותה מידה של טוב.

    כמה קפה את שותה ביום?

    השבמחק
  8. למגיבה מור,

    שנינותה של שרונה מביאה אותי, ובנות רבות נוספות במידה 38 או אף קטנה יותר, לקרוא את הבלוג הזה באופן עקבי- כי הוא משעשע, חכם ומצחיק, ועוסק בהרבה יותר ממשקל.
    לצערי, מדי פעם הנאתי מקריאת הבלוג נפגמת בשל תגובות כמו זו שהצגת למעלה- לא בטוחה אם בנות כמוני כינית "צימוקים חיוורים", אבל כינוי כזה לא מגיע גם לבנות במידה 36, 34 או 32.
    לצערי את לא הראשונה- יותר מדי בנות שמנות או מלאות מרשות לעצמן להוציא את התסכול על בנות רזות מהן. וחבל.

    טל

    השבמחק
  9. טל - ראשית תודה :0)

    שנית, אני מתקשה להאמין שמור התכוונה לפגוע. המייל שהיא שלחה לי מעיד על כך שהיא אישה חביבה, לכל הפחות.

    דרך אגב, מאז שנת טיכו בערך הכינוי המקוון שלי הוא "צימוקית" ואני רחוקה מלהיות רזה (אבל אכן חיוורת למדי).

    בגדול הגישה שלי (והיא די חדשה, אני חייבת לציין) היא זו - מי ששונא את עצמו שמן ישנא את עצמו רזה. צריך לעשות סדרי עדפויות בבעיות לפתרון, ושנאה עצמית נמצאת הרבה יותר גבוה מירידה במשקל (עם כל הכבוד להשפעתו על הבריאות).

    השבמחק
  10. מור, אני לא מוצאת את המייל שלך :(

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים