יום חמישי, 23 בפברואר 2012

T-Shirt Time

בזמן האחרון כולם מדברים מאחורי הגב שלי. יתכן ששמעתם את השמועה ואולי לא אבל נשבר לי מזה שמטנפים עליי, אז עכשיו אני אשים לזה סוף - זה נכון! אני רואה Jersey Shore. כל יום אני רואה את זה. גם פרקים חדשים וגם שידורים חוזרים. אני לא יכולה לחכות לעונה חמש כבר. אני מכורה. מה תעשו לי? הא? תעמידו פנים שאתם לא יודעים על מה אני מדברת, אין בעיה. יש לי אוזניים בגב ואני רואה אותכם מדברים עליי.

כמעט בכל פרק יוצאת החבורה למועדון לרקוד, להתמזמז ולבייש את עצמם במגוון אופנים שלא ברא השטן. ולפני כל יציאה מגיע הזמן להתלבש ליציאה, הידוע בכינוי T-Shirt Time. ההגדרה של T-Shirt Time לפי Urban Dictionary היא -
When its time to take off the wife beater (aka the shirt before the shirt) and put on a fresh t-shirt for going out and creepin.
ועוד אנו למדים - 
The physical transition between lounging in a wife beater, eating cereal on the sofa and actually preparing to get ready to go out. If the guys plan to leave at 11pm, t-shirt time would likely be around 10pm. 
* Wife Beater היא הגופיה שלובשים בזמן שריצה בבית.

לפני כמה ימים ראיתי שידור חוזר של עונה 2 שבו אנג'לינה (הזבל מסטטן איילנד) פצחה בריב עם מייק שניה לפני T-Shirt Time. גוגל מבקש להרחיב בנושא -
Vinny - "Angelina just got into a fight with Mike before t-shirt time."
Pauly D  - "Hopefully, they don't get into another fight and she'll punch Mike in the face before t-shirt time."

אני עצמי חזקה בטישרטים לאחרונה. אני אוהבת ללבוש טישרט נחמד מתחת לקרדיגן, בפרט שלפעמים חם במשרד ואני מוצאת את עצמי משילה שכבות. החביבה עליי היא חולצת הכלב הטיפשי הזה, שנאלצתי לקנות במידה 16 מקו הפטיט, ובכל אופן היא טובה עליי. הידד!


אם אתם חושבים שהגיע ה-T-shirt Time שלכם, הנה כמה הצעות מאסוס (משלוחינם לכל העולם, אבקש להזכיר).

טישרט עם ציור של לא פחות ולא יותר - נוּמף מעונב!


טישרט של סוניה רקיל, עם שרשרת עוגנים מעוגנת.

טישרט עוגנים, 458 ₪ (במבצע)

למתגעגעים לקיץ, טישרט עם פירות העונה.

100 גרם פירות קיציים ב-236 ₪ בלבד

את הציפורת הנחמדת הזאת הזמנתי לי לפני שבוע.


טישרט מעודן ויפה עם בלרינה שעולה הון קטן.

הופעה של הבלט תעלה לכם 673 ₪ בלבד

טישרט ארי מערות זועם. קלאסית אבל לצערי, מגיעה עד מידה 14 בלבד.

האריה יעלה לכם 255 ₪

ולסיום, טישרט שיתאים לרחלי זוסימן, שהיא עצמה עוגייה נחמדה.

עוגיה אכולה תעלה לכם 94 ₪ שזה זול יותר מעוגיה שלמה

לפני שאלך, שאלה קטנה - אני מתלבטת אם להדפיס טישרטים (איכותים ונחמדים) של השבלוג. מה דעתכם, כדאי? זה משהו שתהיו מעוניינים בו? שתפו אותי למען השם. 

כעת אעזוב אתכם להזדעק "איזה מין מחירים אלה??!" ו"אני לא מאמינה שהיא באמת רואה את הזבל הזה!". לסיום שידורינו, נגילה ונרונה את שיר ה-T-shirt Time ובבנין עונה 5 ננוחם.

9 תגובות:

  1. שכחתי כמה מופלאה היכולת שלך לגרום לי לצחוק בקול. כלומר, לא כי לא הצחקת לאחרונה, אלא פשוט כי אני קהל בלאי ולא עקבתי באדיקות הראויה אחר הפוסטים האחרונים. בכל אופן - 'הטי שירט של רחלי זוסימן' גמר עלי. אני אומרת - בואי ניצור מושג חדש - איטס סביח טיים

    השבמחק
  2. איטס סביח טיים!!!

    קצת קשה לשיר את זה בנגינה הנכונה. את יודעת מה הולך טוב?

    איטס מילקשייק טיים!!!

    השבמחק
  3. הרגת אותי עם הג'רזי שור, ממש תוכנית קאלט.
    אני אוהתב את הטישרט עם העוגיה האכולה...חמוד ☺

    השבמחק
  4. אני מודה. גם אני רואה ג'רזי שור. ואני מנסה להסתיר את זה מאחר וגם עליי צוחקים. יש משהו משחרר בלראות את האנשים האלה עושים דברים מזעזעים..

    השבמחק
  5. לדעתי, פולי וויני חמודים וממש לא טיפשים. השנים האלה מצחיקים אותי כמו שצריך (כלומר, אני צוחקת איתם ולא עליהם) להבדיל מהאחרים. גם ג'ני לא טיפשה בכלל ומגדירה מחדש את המוח "אישה חזקה" (בזה שהיא מפרקת לבנים את הצורה במכות אחת לשני פרקים).

    השבמחק
  6. איזה מחירים אלה ?!

    חוצמזה יש לי בעיה עם תצוגת הבלוג (אקספלורר). אני רואה מפית לבנה על כל המסך. בשביל לקרוא אני צריכה לחפש בגוגל פוסט מסויים ואז להיכנס אליו, ולהסתכל בארכיון אם יצא פוסט חדש.

    השבמחק
  7. אנונימית, שכחת להגיד "אני לא מאמינה שאת רואה את הזבל הזה"

    באיזה אקספלורר את משתמשת? והאם הבעיה חדשה? האם בדפדפנים אחרים זה בסדר?

    השבמחק
  8. שרונה, שמעתי רק אנשים אינטיליגנטיים מדברים על הסידרה הזאת. זה לא סתם זבל, זה זבל משובח!

    אני לא משתמשת בדפדפנים אחרים, כך שאני לא יודעת איך זה שם. חוצמזה היום היה לי גיוון חדש: בדף הבית אני רואה את הקטעים של הזבל המשובח ועדיין לא רואה את כל היתר.

    השבמחק
  9. מענין אם בעית התגובות החדשה קשורה לזה..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים