יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

מה דוב מְדוּבָּיִים?

קוראיי הקבועים יודעים שאם יש משהו שיוצא לי מכל האפים זה השקות. היתה אחת לפני שבועיים, עדין לא החלמתי ממנה. סלבז וילדיהם ניסו להשמידני בדרך למתנות חינם ועצבות מילאה אותי (שלא לדבר על מבוכה). אז אני משתדלת להמעיט בהשקות לאחרונה, מה שמחבב אותי על הבוס שאוהב שאני עובדת שעות ארוכות ככל האפשר וגם על קוראיי, שעייפו מלראות עשרים פוסטים זהים בעשרים בלוגים זהים מדי יום.

אבל מה אעשה חמודיים, וכשקיבלתי הזמנה לבוא לראות את הקולקציה החדשה של Tous הספרדים כל מה שקראתי היה
דובון בלה בלה בלה דובים בלה בלה דובון
ארבע דקות מרגע שנחת המייל על שולחני הוירטואלי התקבל האסמס הבא מלובה
דובון דובון דובון דובון דובון דובון. דובון דובון?
עניתי שכן. וכך נפגשנו הבוקר בחנות של Tous בקומה השניה של קניון עזריאלי המאוס (ליד זארה) ועליי להודות שיחסית לאירועי בלוגרים דומים בהם הייתי בעבר ממש נהניתי.

מדובר בחנות היחידה בארץ, בינתים, של מותג תכשיטים ספרדי עם רוח שובבה המתבטאת באייקון של דובון שחוזר כחוט הדובים בעיצובים השונים. אמנם יש גם עיצובים יותר סולידיים ואלגנטיים מזהב, כסף ואבנים טובות שונות, כמו העגילים היפים האלה.

אל תתייחסו לזה שאני מחזיקה דובונים

טווח המחירים כביר ממש - החל ב-69 ₪ ועד 36,000 ₪, כך שכל אחת (ואחד, יש גם דברים לגברים) יכולים למצוא להם משהו יפה. אבל למרות התיקים והתכשיטים היפים, על השראותיהם מסביב לעולם, האטרקציה העיקרית בחנות היא דובונים.

דובוני Steam-punk


דובונים מזהב ויהלומים (מחיר התליון שאני עונדת 36,000 ₪)



מחזיקי מפתחות בצורת דובונים


תיקי דובונים


שעון דובון


אפילו הפרפרים של העגילים הם בצורת דובון!


מי לא אוהב דובון? חייבים לאהוב דובון!

 

אפילו חיברתי על זה שיר.
אני רוצה דובון
דובון שווה המון
התינוק והאדון
כולם רוצים דובון

דובון דובון דובון 
דובון  דובון דובון 
יצא לי פה פזמון
דובון  דובון דובון
ומה לבשתי?


גופיה של רונן חן 
ג'ינס של מארקס אנד ספנסר
נעלים של Esska שלא נעלתי שנה והכאיבו לי נורא כל היום 
(ותודה לרפי שקנה לי ארוחת צהרים כדי שלא אצטרך לצעוד בהן צעד אחד מיותר)
שרשרת של דיאן פון פירסטנבורג לה.שטרן *

האמת היא שאני נורא גאה בעצמי שלא קניתי כלום בחנות למרות הנחת הבלוגרים שהציעו לנו ולמרות שבאמא שלי ממש ממש רציתי. אתם רואים מה קנית הדירה עשתה לי? רק רהיטים ומכשירי חשמל יש לי בראש, וכל דובון הכי קטן שחשבתי לקנות הביט לי עמוק בעינים ולחש "אני יכול להיות אריח באמבטיה שלך". ועכשיו אם תסלחו לי, אני חייבת ללכת לעשות כל מיני דברים בוגרים מאד כמו לעשן ולשתות ויסקי ולראות אולימפיאדה תוך כדי רטינה בסלולרי. אחרי הכל, יש לי איזה שעתים למרוח לפני שאני הולכת דובון.

* אגב, כמו בלוגריות אחרות נתקפתי גם אני בחרדה שאמצא את עצמי אוכלת דוב בבלוג המפוקפק הזה שיורד על בלוגריות אופנה, אבל אז נזכרתי שאני הבלוגרית עם הג'ורה וזאת שהמציאה את זה ונרגעתי

18 תגובות:

  1. יש לי כל כך הרבה מה לכתוב לך. את מוכנה?
    דובון
    דובון
    דובון
    דובון
    דב דובוני
    דובון דביבון
    זהו.

    השבמחק
  2. אהבתי את הגופייה שלך, גברת דובון!
    את ליין העיצוב של המותג אני אוהבת הרבה פחות ולא מצליחה להתחבר לקונספט הדובים.

    השבמחק
  3. דביבון!

    ותודה מקרב לב ששמת תמונה של הציצים שלי בבלוג שלך. זה נוגע בי.

    השבמחק
  4. דוב דובים בים התיכון? אני אוסיף איזכורית "מה לבשתי".

    השבמחק
  5. אני אוהבת דובונים והחנות הזו יכולה להיות מסוכנת לאללה...

    מזל שאני משפצת עכשיו בית, אז לא מגיעה לחנויות. אחרת, הייתי צריכה לגלות איפוק, כמו שאת גילית, ואני גרועה בדחיית סיפוקים.

    השבמחק
  6. "אני יכול להיות אריח באמבטיה שלך"
    צחקתי עכשיו המון!

    השבמחק
  7. הדובונים חמודים להפליא. אני לא יודעת אם כל הפרחים ההם עונים להגדרת "סטימפאנק", אבל הם ממש ממש יפים.

    לעומת זאת "שלומית" המקושרת היא לא חמודה בכלל בכלל.

    השבמחק
  8. דובוני Steam-punk!! איזה כיף!
    היו צריכים לזרוק פנימה איזה מנגנון תקול של שעון כדי שזה יהיה Steam-punk באמת, אבל לא נורא, עדיין מקסים ודובוני.

    לא הכרתי את ההרשעה השבועית, ומכיוון שרשע זה כיף אתחיל לקרוא את הבלוג. היא ממש קראה את מחשבותיי לגבי הבלוג היחיד שאני קוראת שהיא כתבה עליו D:

    השבמחק
  9. האמת היא שאני לא רואה סיבה לרשעות כזו. זה דבר אחד לקרוא משהו ולצחקק בפרטיות של הבית שלך ודבר אחר לחלוטין לפזר רעל ברשת.

    פשוט הרגשתי שזה ענין של זמן עד שהיא תשים תמונה שלי ותציין שאני שמנה ולא יפה כמו דוגמנית, או אלוהים יודע מה אחר, ורציתי להקדים תרופה למכה. המטרה שלי אינה לעודד את בעל הבלוג הזה, אלא להצהיר שלא מומלץ להתחיל איתי, לא במגרש הביתי שלי.

    השבמחק
  10. אני לא מתחברת במיוחד לתכשיטי הדובונים הללו ולכן מדלגת בקלילות לנושא מושך האש של הפוסט - מאיפה הבאת את הבלוג הזה? הוא קצת משעשע, אבל התובנות לפעמים לא כאלו שנונות כמו שהן מתיימרות להיות.. אני יכולה לתאר לעצמי שדי מבאס למצוא תמונה של עצמך שם (אם כי זה מעיד על כך שאת נקראת, לא?..)

    השבמחק
  11. הוא מסתובב בשבוע האחרון. בהתחלה חשבתי שאנשים עלולים לחשוב שאני כותבת אותו, אבל מחשבה נוספת הזכירה לי את הזבלה מהרפת או כלבה מעלפת שלי, כך שברור שאם אני אעשה דבר כזה הוא יהיה גלוי וסגנון הכתיבה יהיה שונה לחלוטין. וזה השאיר אותי עם חרדה קטנה שאמצא שם בשבוע הבא את התמונה שלי אוכלת דוב עם איזה פאנץ'ליין מגעיל, אז אמרתי נקדים תרופה למכה. מה גם שתכלס, לא הגעתי לגזרה הנוכחית שלי בלי לאכול דובונים.

    אקיצר - עשיתי מה שצריך כדי לא להיות מוטרדת ממנה יותר.

    השבמחק
  12. צבעי הרקע של החנות, בצירוף הגופיה, מאד מאד מחמיאים לך. אלה תמונות יפות, והייתי שמחה לראות סט צילומים מקצועי שנושאו שרונה, ולאו דווקא התכשיטים, שצולם בחנות הזו. משהו שיבטא יותר את את היופי והרוך, בנוסף ל'מבודח' ו'המתלבש' שאת מציגה כאן הרבה.

    אגב, אני קוראת רק בלוג אופנה אחד - שלך. אז דווקא הייתי שמחה לקרוא כאן מה פורסם בכל הבלוגים האחרים (שאגב, דגמתי פעם, וסליחה, לאף אחד מהם לא היה הפיזוז של הבלוג שלך). ואחרון - הדובונים מתוקים לאללה, אבל אין, אין כמו אריחים פרטיים, באמבטיה שלך. אפילו אם הם כוללים פחות אזניים שעירות.

    השבמחק
  13. אוי ווי, הביטוי "אוזנים שעירות" קצת הוריד לי את החשק מדובונים!

    יופי ורוך וכל מה שנושאו אינו נושכני יחכו שאני אעבור דירה ואפסיק להרגיש פיכס כל יום. אני צופה הרבה פוסטים נחמדים ומשמחים :)

    השבמחק
  14. דו-אובבב!

    קונספט הדובונים חמוד בעיניי אבל לא ברמה שאלך וארכוש לי תיק או תכשיט דובוני שכזה, אבל אהבתי מאד את התמונות, וסליחה, כן אבל לאכול דובונים (של אוסם) זה טעים! וגם המתומה שלך לוקחת ביס מהדובון הבהבהב חמודה להפליא.

    וכל הרשעיות שהדרך היחידה שלהן להרגיש קצת טוב עם עצמן היא על ידי הכפשה ולעג על אחרים - הלוואי וידרוך עליהן דוב קוטב ענקי!

    דובי דוב של יום שיהיה לך :-)

    השבמחק
  15. משגע לגמרי. אוהבת מאוד סטייל שהוא לכאורה ילדותי אבל מעוצב יפה. יאמי

    השבמחק
  16. תמיד חשבתי שדובים זה מתוק בעיקר אם את בת 12 ומטה, עכשיו הצלחת לבלבל אותי... אה, וגם אני רוצה לראות את התמונה עם הציצים :)

    השבמחק
  17. את ענקית. הרגת אותי [אני אלך לעשות סיבוב בחוץ ולהירגע, ואחרי זה אני אחזור עם תגובה דיפלומטית]

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים