יום חמישי, 3 בינואר 2013

סיכומי 2012 בחזית השמנמנה והשראה ל-2013

הנושא - בלוגריות אופנה שמנות מרחבי העולם משתפות את התלבושות האהובות עליהן בשנת 2012 עם הקוראים. המקום - שבלוג. לפני כמה ימים היה דיון נלהב בנושא בדף של הבלוג בפייסבוק, אז חשבתי שכדאי לשתף גם את נטולי הפייסבוק ולהרחיב טיפה.

ובכן, קבלו את מסכמות השנה השמנמנות המרשימות בעיני.

אודרי מסכמת את 2012
מאז שסקינה הפסיקה לעדכן את הבלוג כמעט לחלוטין (עברה לטאמבלר אבל הוא ממש לא משהו), אודרי תפסה את מקומה כחביבה עליי מהאירופאיות השמנות. אני לא אוהבת את מה שהיא עשתה לשיער שלה השנה, אבל היא מופת לכל שמנה שרוצה ללמוד איך להתלבש. ככה זה בצרפת, יש מבחר מספיק שמאפשר לך ללבוש בדיוק מה שהרזות לובשות, רק במידה גדולה יותר וככה בדיוק זה צריך להיות. אני החלטתי שהיא תהיה מקור ההשראה שלי ל-2013. אחרי שנת מלבושים חלשה יחסית, אני זקוקה למישהי שתהווה מודל לחיקוי, והטעם שלנו (ככל הנראה) מאד דומה.

התלבושת שאני הכי אוהבת

נינוח, סקסי, בטוח בעצמו, שילוב הצבעים מושלם
הג'קט האדום (שמככב בבלוג ובצדק) מושלם

התלבושת הזאת היא כל כך אני (חוץ מנעלי העקב השפיציות)
והיא גם זו שהזכירה לי שיש לי בגדים יפים ואני צריכה ללבוש אותם

לסיכום - מלכת היופי של 2012
מדד השרונה -
 

ג'ורג'ינה מסכמת את 2012
מוקד הדיון בפייסבוק היה סיכום השנה הזה. אני אהבתי מאד את גו'רג'ינה כשגיליתי את הבלוג שלה לפני שנתיים, אבל בעיני היא הולכת ונהיית מגוחכת יותר ויותר וסיכום השנה הזה הוא השיא בתהליך עד כה. אני משערת שהיא עברה את הגבול מבחינתי כשצבעה את השיער לורוד. מאידך, אין ספק שיש לה ביצים מפלדה ואני אוהבת את זה. מצד שלישי, מעולם לא נתקלתי בפלדה פסטלית קודם לכן. שוין.

התלבושת שאני הכי אוהבת

אני לא באמת אוהבת את התלבושת, 
אבל השיער פשוט נפלא

ציון לשבח - השיער נראה מדהים, פשוט מדהים. לא יאמן שהוא יפה כל כל אחרי שנתיים של הלבנות בשביל שטיפה ורודה. איזה כיף להיות בת עשרים ו!

לסיכום - צבעה את הגבול בורוד ואז עברה אותו בדילוגים עליזים
מדד השרונה -

הבלוגרית שהפכה למגישה ב-MTV מצטיינת בסגנון פאנקי אורבני אוּבֶּר מגניב. בעיני, התלבושת הכי יפה שלה השנה היתה תלבושת מספר תשע, אבל היא נהנית יותר מלהיות מאגניבה, ולכן בחרה בתלבושת לא יותר מדי מרגשת בתור ה-תלבושת של 2012. 

התלבושת שאני הכי אוהבת 

ציון לשבח - הביקיני פשוט נהדר (ותודה אישית ממני כי בזכותה אני קונה ביקיני לקיץ הקרוב).

לסיכום - שיחקת אותה אחות שלה
מדד השרונה -

ניקולט מייסון
ניקולט מברוקלין לא עשתה סיכום שנה השנה. היא מתמחה באביזרים יוקרתיים ושילובי צבעים נועזים והנעלים שלה גורמות לי לייבב מקנאה. הנה כמה מהתמונות שאהבתי השנה בבלוג שלה.

שאנל, מיו מיו, לולו גינס, אסוס - הכל הולך


לסיכום - הלוואי עליי
מדד השרונה -


בונוס - עדכון מהמלכה האם 
סטפאני זויקי לא עשתה סיכום תלבושות השנה כי היא מאד עסוקה. המסר הנסתר בתמונה האחרונה שלה ל-2012 הוא זה - לא משנה כמה את שוקלת, את יכולה להיות יפהפיה, מודל לחיקוי, נאהבת ולהקים משפחה משלך.

סטפאני ובנה לינו. ברוך הבא לעולם! יש לך אחלה אמא.

אם נשאר לכם מקום לעוד ואתם מחפשים השראה שמנמנה, אני ממליצה שתציצו אצל אלגרה הצעירונת הגרמניה החמודה,ואת לורן הבריטית הלוחמת למען זכויות הנשים בכלל והשמנות בפרט.

ולסיום, במידה ואתם תוהים מי הבלוגרית המגניבה, יפה ומרשימה ביותר בעיניי במחלקה הבינלאומית הכללית, התשובה היא חד משמעית גאלה גונזאלס.

4 תגובות:

  1. ניקולט מייסון! יש לה את זה ביג טיים

    השבמחק
  2. התמונה השניה של הבלוגרית הראשונה - מקסימה.
    והנה עוד מישהי עם קימורים, שיודעת להתלבש (ולקבל פריטים):
    http://girlwithcurves.com/

    השבמחק
  3. אוהבת מאוד את הראשונה (זכרון השמות לא משהו בתקופה זו של חיי), אבל חייבת להתעכב על המשפט שאמרת לגבי אפשרויות ההתלבשות השמנות בצרפת. את כנראה יודעת משהו שאני לא, ואשמח לקצת פירוט, לקראת נסיעה קרובה לפריז

    השבמחק
  4. אני ממליצה לעבור ברפרוף על הפוסטים של סטפאני ולחפש בגוגל את החנויות והמעצבים שהיא מדברת עליהם. בנוסף, יש בבלוג שלה רשימת חנויות מומלצות ופרסומות שיתנו לך עוד רעיונות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים