יום שבת, 23 בפברואר 2013

פורים שמייח!

חג שמח שפנים וארנבות! 

אבא שלי זכרונו לברכה היה איש רב פעלים ואחד התחביבים שלו היה להציק לילדים בפורים. כשהייתי נוסעת איתו בפורים היה אבא גולל את חלון המכונית, כשהיינו מתקרבים לילד שהלך על המדרכה, והיה קורא לעברו "איזה חתול יפה!". לא משנה אם הילד התחפש לנרקיס או לדבורה או לתחש נהרות נחמד, אבא תמיד היה אומר לו שהוא יופי של חתול. כשהייתי קטנה זה נורא הביך אותי. כשגדלתי, הייתי פותחת את החלון בצד שלי וצועקת לעבר ילדים תמימים "איזה חתול יפה!" והעיר שושן צהלה ושמחה. הדבר הזה מספק שעות של הנאה, תאמינו לי. נסו ולא תתאכזבו.

ועכשיו, נחשו למה התחפשתי השנה (רמז, זה לא חתול).
אני לובשת - שמלה מאסוס
קשת פרחונית מאסוס
חגורה ממיס סלפרידג' (ישנה)
גרביונים מ-We Love Colors
נעלים מקום איל פו
שרשרת של N2
פאה מאיביי
תיק שקניתי בחנות בשנקין בשלהי שנת טיכו

כשהייתי בת עשרים ו נהגתי להשתמש בתיק הזה לסינון גברים בפגישות עיוורות. הייתי מגיעה איתו לדייט, ולפי התגובה של הבחור ידעתי אם הוא בשבילי או לא. החוקים פשוטים מאד:

1. עושה פרצוף ושואל מה זה - אני בבית תוך רבע שעה.
2. מלטף לתיק את האוזניים ועושה לו נעים בבטן - יש על מה לדבר.


נו, ניחשתם למה התחפשתי?

תודה לעדי אלקין על העזרה בצילומים

7 תגובות:

  1. הגיזרה והחגורה נהדרות עלייך, ונהדר מכולם הוא השיער הוורוד. באמת הגיעה השעה לאמץ. פשוט מקסים עלייך!

    השבמחק
  2. תודה! היה לי שיער ורוד אבל כהה וקצר יותר. בטח אחזור על זה בעתיד :-)

    השבמחק
  3. ג'ורג'ינה?

    אם כן ביצוע מעולה!

    השבמחק
  4. הרסת אותי עם הסיפור על התיק! חחחח צריך לכתוב את זה בכל מדריך דייטים אפשרי!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים