יום רביעי, 15 במאי 2013

סוגרת פינות


הימים האחרונים היו עמוסים למדי, אבל בין לבין סגרתי כל מיני פינות לא מטופלות בבית.

יש לי חברה שכל פעם שהיא באה לביקור מסדרת לי מחדש את המדפים במטבח. היתה שם צנצנת אחת שהיא מתחננת כבר חודשים שאסלק משם, והפעם נתתי לה להוריד אותה ולראות אין זה יראה. אין ספק שהקומקומית נראית יפה יותר ככה, כשלא גונבים לה את הבכורה. 
 

לכבוד שבועות קניתי לאגרטלדודה הותיקה שלי פרחים. אל תשאלו אותי אילו פרחים אלה, הם מוזרים לאללה אבל הם גם היחידים בחנות שנראו לי מתאימים.


חוץ מזה, תליתי את שעון הקוקיה של סבתא (היחיד שנמצא אצלי מהאוסף שהיה לה) ואת המלאכית שמסתובבבת איתי בכל הדירות שהיו לי. והצנצנת הצבעונית עם החרפוש שהחברה שלי כל כך שונאת מצאה מקום הולם במדפון מעל הכיריים.


בנוסף ניקיתי סוף סוף את אוסף מחזיקי המפתחות של אמא משנות החמישים ואני תוהה מה לעשות בהם. אם יש לכם רעיונות יצירתיים, אשמח לשמוע. 


לפני כמה זמן הגיע סוף סוף הפטפון שהזמנתי בכמה גרושים מואללה שופס ומאז אנחנו שומעים תקליטים בנוסף לדיסקים. יש לי ארבעה תקליטים חדשים (ביטלז, קיור, קילרז ואיימי ווינהאוס שאני לא באמת אוהבת) והשאר תקליטים שהיו של אבא ושמרתי אחרי מיון נמרץ. יש שם אוצרות אמיתיים כמו פלטרז, ולואי ארמסטרונג ואמני ג'ז אחרים, וישראליאנה קלאסית וכל מיני דיסקו ופופ שאבא, בחטאיו, אהב. כיף זה לא מילה!


פינת העבודה קיבלה סוף סוף מקום איחסון נוסף ונפטרתי מהארגזים שמילאו אותה. חבורת האטבים ששי אהרן הכין לי לפני כה וכה שנים נראית מרוצה עד הגג.


מתחת להוד קישקשותו, תליתי תמונות של הבובות האהובות עליי ששמתי במסגרות לבנות של איקאה. אף בית, אני מאמינה, אינו שלם בלי תמונה של בעל הבית עשוי מספוג מנשנש מעדנים.


ואם כבר בבובות שלי עסקינן, פצע ושפכטל (בובות עיסת הנייר הראשונות שעשיתי בלימודיי) יצאו סוף סוף לחופשי ומפחידים את האורחים (אותה אחת שהופכת לי את המדפים, ותשאר אנונימית, לחצה עליי עד שהלכתי וסובבתי את פצע כדי שלא יבהה בה בזמן שראינו סרט. נו באמת). לידם יושב בומזי2 שלא אני עשיתי, אלא הזמנתי מאמנית לבד סקוטית, שהכינה אותו לפי תמונה של בומזי, שיושב מתחת לשידה הזו על כסא שאמא צבעה וקישטה. הציור הוא שלי, מה שמוכיח שאני בובנאית יותר טובה מציירת.


חדר השינה, כמובן, לא מוכן עדין. אבל הנה הצצונת למנורה הקריאה שפוגי נעים הכינה לי. 


וזהו. השולחן מוכן לארוחת חג קטנה. שבועות שמח ונחמד לכולם! אני מבלה אותו בלשכב על הספה ולא לעשות כלום. מקווה שמצבכם דומה.




5 תגובות:

  1. שולחן האוכל הערוך- על רקע הסלון- נראה מקסים ממש! הכל כל כל כך ורוד ופרחוני ועם זאת לא מתוק מדי (מקווה שהמחמאה הובנה :)

    ווידוי קטן לסיום- הרוסיה שבי זועקת- המיקום של הסכינים והמזלות הפוך!

    השבמחק
  2. אני שמחה שאת אומרת את זה. יש בבית המון קיטש אבל חשוב לי לאזן אותו עם קטעים לבנים ונקיים. אני רוצה בית של אישה ולא של ילדה מטורללת :)

    והיתה לי תחושה שהסכום לא בסדר, אבל כל כך מיהרתי לגמור לבשל בזמן ששכחתי מזה. פייל!

    השבמחק
  3. יופי של עיצוב. אני אוהבת את הלבן הנקי לצד הצבעוני והפרחוני. הצלחת לאזן.

    מה עם להיות אישה קצת מטורללת ? מה שווים החיים בלי קצת טירלול ?

    השבמחק
  4. הדירה נראית נהדר, בדיוק הסגנון שהייתי רוצה שיהיה לדירה שלי (אבל הוא יותר הסגנון של צעצועים ועיתונים זרוקים על הרצפה).
    אני אוהבת את השילוב של הצבעוניות עם הלבן הנקי, ובמיוחד את החפצים הקטנים והמשמחים שיש לך.
    לגבי מחזיקי המפתחות - בפורום אוספים ואספנות בתפוז יש איש נחמד בשם הדי אור, שאוסף מחזיקי מפתחות (ועוד דברים) ועושה להם המון כבוד. הוא ישמח ויעריך אוסף כזה וינטג'י.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים