יום שני, 16 בספטמבר 2013

חצאיות לשמנמנות


ראשית, תודה לכל מי שטרח להגיב על הרשומה האחרונה שלי! אני מעריכה את הפידבק ושוקלת לכאן ולכאן. החלטות בינתים אין. ועכשיו, לענייננו.

בתקופה האחרונה אני מתעוררת עם שירים בראש אבל בשבת התעוררתי עם המחשבה הבאה אני צריכה לצלם את החצאיות שלי ולכתוב על זה פוסט. רשומה, לא פוסט, תיקנתי לעצמי את העברית והלכתי לצחצח שיניים. שלוש שעות מאוחר יותר שלפתי את המצלמה, כיוונתי לידני וצילמתי את החצאיות החביבות עליי.

חצאית מיני שחורה עם ניטים מאוונס - מידה 20

זו חצאית המיני הראשונה שקניתי בעשור האחרון. קניתי אותה לפני כמה שנים ואני לובשת אותה בחורף כשבא לי על לוק הרוקרית העצבנית עם מגפים מגושמים, גרביונים אטומים וקרדיגן ארוך ושחור.


חצאית וינטג' מטופשופ - ללא מידה

מסתבר שבחנות הראשית של טופשופ באוקספורד סירקס בלונדון עושים מדי פעם פשיטה על מחסני הוינטג' של המותג. את החצאית הזו קניתי שם במכירה כזו. היא משנות השמונים ועטירת טול במידה מהממת ממש (ואני כידוע מטורללת על כל מה שמכיל טול). מה קיבינימט עושים עם חצאית כזאת, אתם שואלים? לא הרבה. אבל פעם בכמה זמן היא נשלפת מהארון לצרכים כאלה. כפי שאתם רואים, ממש קשה לאכסן אותה בלי שתתקמט  כי היא תופסת המון מקום בארון.


חצאית של מאיה בש - מידה L

התוספת האחרונה לאוסף, ממכירת הקיץ של מאיה. היא היתה אחת משלוש החצאיות האחרונות, אז הידד לי שתפסתי אותה בזמן והידד למאיה שהלארג' שלה מתאים לשרונות. היא מאויירת באיורים הנפלאים של זויה צ'רקסקי, יש לה כיסים והחלק האחורי ארוך מהקדמי מה שמושלם לשמנות מלאות ישבנים. אני מתה עליה ומתכוונת ללבוש אותה עם גופיה בגוון חיוור כלשהו או עם טישרט קצר יחסית.


חצאית טול של אלמביקה - מידה 5

נדמה  לי שציינתי כבר שיש לי קריז לבגדים של אלמביקה בזמן האחרון, והקריז קיבל מענה בסייל הקיץ שנערך בשבועות האחרונים. החצאית הזאת מורכבת מחצאית טריקו רכה שחורה וצמודה שמונחת על הגוף ומחצאית טול אפרפרה חיצונית שנקשרת ומכווצת באמצעות סרטים שחורים שתפורים לחלקה הפנימי. כשמדדתי אותה כמעט התעלפתי אבל ליתר בטחון שאלתי את האישה שמדדה לידי מה דעתה. היא ענתה לי שאין לה מושג מי קיבינימט ילבש בגד כזה, ומיד ידעתי שהחצאית ואני הולכות הביתה יחד.


חצאית מגמלא - ללא מידה

עוד חצאית שקניתי לפני אלף שנים פלוס מינוס ועדין משרתת אותי נאמנה. כשקניתי אותה הייתי רזה בהרבה, ומאז היא טיפסה למעלה למקום הכי צר של המותן שלי, ועדין היא ארוכה מספיק בשביל להגיע ממש מתחת לברך למקום נחמד ומחמיא. הבד עבה יחסית ונופל יפה למטה, הצדדים ארוכים יותר מהחזית והגב מה שמוסיף ענין ושילוב הורוד והצהוב הפך אותה לחביבת המלתחה לערבי חג עם המישפוחה בשנים מאז קנייתה.


חצאית פודלים ורודה ממוד קלות' - מידה 4X

לקח לי זמן לחשוק בחצאית הזו. בתמונה הקטנה באתר ראו רק את מגדלי אייפל שעליה, ולכן לא טרחתי להכנס לראות תמונות גדולות, אבל פעם לחצתי עליה בטעות ואז הבנתי שבינות למגדלי אייפל יש פודלים ורודים שעסוקים להנאתם בציור. מיד חשקתי בה אבל היא עלתה 117$ ולא רציתי להוציא סכום כזה. אז חיכיתי וחיכיתי וכמה שבועות מאוחר יותר קניתי אותה בהנחה גדולה תוך שימוש בקוד הנחה שהוזיל אותה עוד יותר. היא ארוכה (משהו בין מידי למקסי), יש לה כיסים ותועפות בד כאלה שהופכות את לבישתה לחגיגה. בגלל שקורה שם כל כך הרבה, אני לובשת אותה עם גופיה שחורה צמודה בפנים כמו בגד גוף כפי שניתן לראות כאן.


חצאית מקסי של ג'ול - מידה XL (נתפרה במיוחד עבורי)

שמתי עין על החצאית המפוספסת-פרחונית הזו של ג'ול מזמן וכשהיא הציעה לי לתפור אחת במידה XL בשבילי (המידה הרגילה הכי גדולה בחנות היא L אבל ג'ול תשמח לתפור מידה גדולה יותר לפי הזמנה לכל לקוחה) במחיר סוף העונה קיפצתי משמחה. החצאית מגיעה עד הקרסוליים, עשויה מבד דק ונעים שנופל יפה, יש לה כיווצים נאים מקדימה ומאחורה וכיסים עמוקים כמו שאני אוהבת. היא תתאים ללבישה גם בסתיו, אבל אני לא בטוחה לגבי החורף כי היא דקה למדי. גם היא יושבת בחלק הצר ביותר של המותן ונראית חמודה עם סניקרז וגם עם כפכפים.


הנה כמה כללים שגיבשתי לבחירת  חצאית מוצלחת לשמנמנות (למרות שרובן מתאימים גם לרזות).
  •  מצאי אורך שמחמיא לך ובו את מרגישה נוח. החלק הפחות מוצלח ברגלים שלי, למשל, הוא הברכים ולכן אני בוחרת לרב חצאיות שמגיעות מיד מתחת לברך, כך שהרגל נראית ארוכה אבל החלק הבעייתי מכוסה. אני גם רוצה שהברכים יהיו מכוסות כשאני יושבת ולכן זה עוד יותר נוח.
  • אל תגבילי את עצמך לגזרה מסוימת. אני נראית הכי טוב בגזרת A שצרה במותן והולכת ומתרחבת אבל יש לי גם חצאיות מיני צרות (ראו הראשונה למעלה) אותן אני לובשת בחורף עם גרביונים.
  • הרשי לעצמך להתנסות ולהתפרע עם הדפסים וצבעים, אותם תוכלי לאזן עם חולצה רגועה.
  • נסי לשלב טישרט מודפס עם חצאית. כשהשנים מתאימים זה מגניב לחלוטין.
  • אביזרים יכולים לשנות בקלות את מראה החצאית. החלפת נעלים ושרשרת יכולה להעביר אותך בקלות ממראה יום למראה לילה.
לסיום, לנשים שמנות רבות יש בעיה פיזית ופסיכולוגית ללכת עם חצאית. הירכים משתפשפות בהליכה ועלולים להווצר גירויים מאד לא נעימים בעור. בפורום אופנה מלאה בתפוז אני קוראת מדי פעם על נשים מבוגרות שהולכות עם טייץ מתחת לחצאית, כמו שהיינו עושות כשהיינו נערות. עשו טובה לעצמכן וליקום וותרו על הטייץ. במקום אני מציעה אחד משניים - מחטב או תחתונים ארוכים ודקים (ואם כבר, מתחרה) שמכסים את החלק העליון של הירכים או את התחליב הזה למניעת שפשפת שמוכרים בחנויות ציוד ספורט וציוד לרוכבי אופניים.

 ניתן למצוא משחות דומות של חברות אחרות בכל מיני מקומות. מריחה אחת פעם בכמה שעות ואתן מסודרות, למרות שמנסיוני הפחד מהשפשוף גדול מהשפשוף עצמו ואין באמת צורך בקרם הזה ברב המקרים.

4 תגובות:

  1. אחל׳ה פוסט, והחצאיות מעולות אחת אחת. יכולה לתת קצת פרטים על ג׳ול? אין לי מושג מי היא אבל כבר יודעת שאני אוהבת אותה

    השבמחק
  2. תודה!

    ג׳ול משתתפת בטימרקט בתל אביב היום ומחר. תוכלי למצוא עוד פרטים עליה ועל האירוע פה

    https://www.facebook.com/Jul.Fashion.Factory

    השבמחק
  3. אהבתי מאד מאד מאד את החציאת האפורה של מאיה בש (עם הדמויות המצוירות). אני מניחה שהיא מקולקציה ישנה וכבר לא ניתן למצוא..???

    השבמחק
  4. ככל הידוע לי אני ועוד מישהי קנינו את החצאיות האחרונות, אבל שווה לך לבדוק. תשאלי אותם בדף הפייסבוק שלהם או בטלפון.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים