יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

שמנמונת וורודה


אחח קוראים יקרים, כמה מעייף החג עד כה! התארחתי בצפון, הייתי במסיבות, פגשתי חברים, כמה אפשר אני שואלת?? ובכן, אתמול דחיתי הזמנה לארוחת צהרים כי החלטתי שאני חייבת להרגע קצת בבריכה. וכך ארזתי מלווה ובגד ים ורוד ונסענו לבריכה החביבה עלינו.

את בגד הים הורוד הזמנתי ממוד קלות' בהנחת סוף סוף עונה והוא עלה 140₪ כולל משלוחה, שזה ללא ספק אחלה דיל. הוא ורוד (כפי שאולי שמתם לב) ומעוטר כיווצי בד בסגנון פיפטיז שכזה. הבעיה היא שבדפי המוצר של בגדי הים האלה ובכל הפידבקים כתוב שהם קטנים ושצריך להזמין מידה-שתיים גדולות מהרגיל כדי שיתאימו. אז הזמנתי מידה 22 כמו שאמרו לי, וקיבלתי בגד ים ענק שלא מחזיק את החזה. מסקנה - הייתי צריכה להזמין את המידה הרגילה שלי במקום להקשיב לעיצות. עם זאת החלטתי לשמור לי אותו כי הוא נראה נחמד גם ככה וכל כיווצי הבד מסווים את גודלו (וגם את גודלי). אני שוקלת להביא אותו לתופרת שתכווץ אותו קצת באזור המחשוף כדי שיהיה הדוק יותר.

אני לובשת
בגד ים (ורוד) ממוד קלות'
ג'ינס קצר מאסוס
כפכפים שיחצנית כלשהי שלחה לי בשלהי שנת טיכו
משקפמש של פנדי
לק אדום של לנקום
בקיצור, אני בגד הים הורוד והמצוף החביב פלופסי עשינו פלוץ' פלוץ' במים במשך כה וכה שעות עד שהגיע קריאת שמע של שחרית ונאלצנו לגרור עצמנו הביתה להתארגן למסיבה של הערב. חיים קשים אתם אומרים? אתם לא יודעים מה מחכה לי השבוע..
למעוניינים להזמין ממוד קלות', לחצו פה כדי לקבל הנחה של 20$ מהזמנה ראשונה של מעל ל-50$ מהאתר.

3 תגובות:

  1. מאוד יפה. גם הצבע, גם הגזרה. לרגע חשבתי שאנחנו חולקות את אותה הבריכה, אבל אז הבנתי שלא.

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את הבגד ים. בכלל ורוד זה צבע שאני מאוד אוהבת ולא מחמיא לכל אחת. עליך יושב בול. אהבתי

    השבמחק
  3. תודה!

    צבעים חזקים נראים נחמד על חוורוריות כמוני :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים